Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2002, 16:23
Miss*Pain
Miss*Pain is offline
Hey mensjes.. Ik zit ffies in een dip
Hmm.. ik heb nu zo'n 1 jaar en 4 maanden met mijn hele lieve vriend..(18) Ik zelf ben 15..
Het gaat tussen ons wel goed.. maar die vrienden van hem!!
Die doen me echt zovéééél pijn
Ik mag d'r op één of andere manier gewoon niet bij horen.. waarschijnlijk omdat ik 15 ben en hun rond de 20!
Ben lelijk volgens hun.. ben een kinderachtig kind.. een smurf.. oversext volgens hun Najah en zow kan ik nog wel ff doorgaan.
Maar ze doen me d'r echt pijn mee.. heb het gevoel alsof NIEMAND me mag.. en echte vriendinnen heb ik niet, niet dat ik niet aardig ben ofsow hoor maar ben gewoon verlegen enzow en maak best moeilijk contact!
Ik voel me door hun zow eenzaam.. en m'n vriend neemt het ook niet voor me op?!
Ik wil op de één of andere manier gewoon laten zien dat ze me d'r echt zoveel pijn mee doen.. kheb het de laatste tijd al moeilijk genoeg!.. en dan gaan hun ook nog is beginnen!
Ik denk weleens.. als ik zelfmoord pleeg ofsow, en er levend van af kom.. dat ze misschien dan een beetje begrijpen dat ze me echt veel pijn doen, en er misschien mee ophouden
Kweet 't echt nie meer.. *stelt zich nie aan..*
Kwou dit gewoon even kwijt...

Bedankt voor 't luisteren Koesy's..
Oud 20-12-2002, 16:34
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Miss*Pain schreef:

maar die vrienden van hem!!
Die doen me echt zovéééél pijn
Ik mag d'r op één of andere manier gewoon niet bij horen.. waarschijnlijk omdat ik 15 ben en hun rond de 20!
Ben lelijk volgens hun.. ben een kinderachtig kind.. een smurf.. oversext volgens hun Najah en zow kan ik nog wel ff doorgaan.
Uhm, vat dit niet verkeerd op hoor,
maar ik kan me best voorstellen dat een groepje
mensen rond de 20 nou niet echt
op iemand van 15 zitten te wachten.
Mja, kweet ook niet hoe jij bent ed,
dat kan ik dus niet echt beoordelen.
En nog iets, waarom wil je er zo graag bijhoren?

Citaat:
Miss*Pain schreef:

Maar ze doen me d'r echt pijn mee.. heb het gevoel alsof NIEMAND me mag.. en echte vriendinnen heb ik niet, niet dat ik niet aardig ben ofsow hoor maar ben gewoon verlegen enzow en maak best moeilijk contact!
Echte vriendinnen heb je niet..
Wel mensen met wie je half/half omgaat?
Probeer met hun vrienden te worden dan..
Zoek vrienden die van je eigen leeftijd zijn,
op school oid, met zijn vrienden heb je denk ik
niet zoveel gemeen..

Citaat:
Miss*Pain schreef:
Ik voel me door hun zow eenzaam.. en m'n vriend neemt het ook niet voor me op?!
Praat er met je vriend over.
Voor hem kan het btw ook wel moeilijk zijn,
als zijn vriendengroepje jou afkraakt,
is het moeilijker om er tegen in te gaan denk ik.
En, je hoeft geen vrienden met hun te worden,
het gaat toch om jouw vriend,
niet om zijn vriendengroepje?
Citaat:
Miss*Pain schreef:
Ik wil op de één of andere manier gewoon laten zien dat ze me d'r echt zoveel pijn mee doen.. kheb het de laatste tijd al moeilijk genoeg!.. en dan gaan hun ook nog is beginnen!
Ik denk weleens.. als ik zelfmoord pleeg ofsow, en er levend van af kom.. dat ze misschien dan een beetje begrijpen dat ze me echt veel pijn doen, en er misschien mee ophouden
Heb je al geprobeerd er met ze over te praten?
En ik denk, dat als ze je zo behandelen,
je kinderachtig, een smurf ed vinden,
dat ze geen medelijden zullen krijgen als jij een zmpoging doet.
Misn zullen ze dan juist eerder denken
dat je om aandacht vraagt.
Wil je btw zo ontzettend graag hun vriendschap
dat je een zmpoging ervoor over hebt?
Oud 20-12-2002, 16:37
Miss*Pain
Miss*Pain is offline
Ik hoef ook niet echt vrienden met ze te worden.. maar ik wil gewoon dat ze normaal tegen me doen.. en me niet voor snol uitschelden omdat ik dan toevallig met een oudere jongen heb.. terwijl 1 van hun 20 is en met een meisje van 14 heeft
Word gewoon zow moe van hun.. altijd dat afgekraak! goed voor me zelfvertrouwen.. is al niet te best!

Koesy
Oud 20-12-2002, 19:35
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
msschein ffe dom vraagje maar waarom blijf je bij hem.. je zegt dat je vann hem houd maar als hij ook van jou zou houden zou hij t voor je opnemen of tenminste je niet aan zn vrienden laten zien.. naja kweenie, je kan proberen t er een xtje met je vriend over te hebben, mscchien helpt t...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 19:53
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Advies: Maak het uit. Jij weet zelf toch ook wel dat je dit niet verdient?
Oud 20-12-2002, 22:27
Miss*Pain
Miss*Pain is offline
Waarom zou ik het met m'n vriend uitmaken.. om ZIJN vrienden ??
Dat vind ik ffies nergens op slaan.. *sorry*!
Dan hebben ze juist hun zin..
Net belt b.v een 'vriend' van 'm op naar m'n mobiel.. (ze hebben feesie.. ik had geen zin om mee te gaan) Zegt ie weetje al wat (Pieeeeeeeeeeeeeep) heeft uitgespookt..dat soort geintjuhs ze zijn gwoon aan 't stoken..!
En tussen mij en m'n vriend gaat ie goed.. maar ik zit zoiezo al niet goed in m'n vel veel meegemaakt laatste tijd enzow, en misschien stel ik me ook wel aan..
Maar op dit moment voel ik dit gewoon zow.. kan d'r ook niks aan doen!!
Maar tussen mij en mijn vriend komt niemand!

Koesy's someone.. p.s* Bedankt iniedergeval *
Oud 20-12-2002, 23:12
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
Miss*Pain schreef:
Huh? Maak je het alleen niet uit omdat die vrienden dan hun zin hebben?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 07:59
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Miss*Pain schreef:
Net belt b.v een 'vriend' van 'm op naar m'n mobiel.. (ze hebben feesie.. ik had geen zin om mee te gaan) Zegt ie weetje al wat (Pieeeeeeeeeeeeeep) heeft uitgespookt..dat soort geintjuhs ze zijn gwoon aan 't stoken..!
En tussen mij en m'n vriend gaat ie goed.. maar ik zit zoiezo al niet goed in m'n vel veel meegemaakt laatste tijd enzow, en misschien stel ik me ook wel aan..
Maar op dit moment voel ik dit gewoon zow.. kan d'r ook niks aan doen!!
Maar tussen mij en mijn vriend komt niemand!

Koesy's someone.. p.s* Bedankt iniedergeval *
nou misschein omdat je vriend voor je moet opkomen. en dr voor moet zorgen dat zijn vrienden drmee ophouden. ik zeg niet dat t werkt, maar als hij dat nog niet eens heeft geprobeerd zou ik het toch echt wel uitmaken.. je hoeft t niet te pikken, probeer dr gewoon met je vriend over te praten enzo en als dat ook niet werkt.. tja dan zou ik hem toch maar vergeten 4en verder gaan met je leven
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 10:44
Verwijderd
--> liefde & relatie
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 11:02
G.T.C.
G.T.C. is offline
hmm, is wel kut ja! Maar ik denk niet dat je die vrienden van hem zomaar kan veranderen. Zij zullen zich echt niet de les laten lezen, door (met alle respect) een meisje van 15.
Het enige wat je kan doen is met je vriend er over praten. Je moet hem goed duidelijk maken hoe erg je er mee zit. Ik vind dat het zijn verantwoordelijkheid is om daar dan wat mee te doen. Maar je kan ook niet van hem verwachten dat hij die vrienden van hem veranderd. Hij kan er hoogstens goed rekening mee houden.

Eigenlijk vind ik gewoon dat hij een beetje rare vrienden heeft. Als het vrienden zouden zijn, zouden zij jou gewoon respecteren, maar ja, dat even terzijde.
Van wat begrepen heb van de andere berichtjes, is de realtie tussen jou en je vriend gewoon heel goed. Ik kan daar niet over oordelen, maar als dat helemaal niet zo is, ga dan zeker niet de relatie in stand houden omdat je je wil bewijzen tegen over die vrienden.

Ik hoop dat je hier wat mee kan!
Veel suc6
Oud 21-12-2002, 11:31
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Miss*Pain schreef:
Waarom zou ik het met m'n vriend uitmaken.. om ZIJN vrienden
Nee, om hem zelf..."en m'n vriend neemt het ook niet voor me op?!".
Tenzij je graag een vriend wilt die het geen reet kan schelen hoe jij je voelt. Maar dat betwijfel ik...anders was je niet met dit topic gekomen.

Ik zou het niet pikken van m'n vrienden hoor. En blijven ze zeiken dan gaan we toch gewoon samen wat doen, of van mij part met haar vriendinnen.

Laatst gewijzigd op 21-12-2002 om 11:34.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 12:03
Elisaaa
Elisaaa is offline
Helemaal mee eens. Ik vind het eerlijk gezegd te stom voor woorden dat jouw vriend dit allemaal laat gebeuren. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind m maar een slapjanus als ie het niet op durft te nemen voor jou. Hij kan toch best een keer tegen ze zeggen dat ze niet zo flauw en kinderachtig moeten doen.
Ik zou het mijn vriend behoorlijk kwalijk nemen als ie het niet vor me zou opnemen.
Ik vind het trouwens ook nergens op slaan dat die vrienden zo achterlijk doen over je leeftijd. Kijk, ik ken je natuurlijk niet, dus ik weet niet hoe je je gedraagt, maar je zei zelf al dat een van die jongens gaat met een meisje van 14. Dus die gast heeft natuurlijk helemáál geen recht van spreken. Maar kan me voorstellen dat je dat niet tegen m durft te zeggen, hoewel je dat eigenlijk wel zou moeten doen.
Als je vriend net zo veel van jou houdt als jij van hem dan probeert ie er wat aan te doen. Hij ziet toch zeker zelf ook wel dat jij eronder door gaat zo. En als ie dat niet ziet.... nou sorry maar dan is het echt een s*kkel. Sterkte ermee, ik hoop voor je dat het goed komt. Maar alsjeblieft zeg... je gaat toch zeker geen zelfmoordpoging doen. Dr zijn nog veel te veel leuke dingen op de wereld.
xxx Elisa
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 14:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
nou ja, waarom zegt je vriend daar niets van? hij moet zich toch aangesproken voelen als zijn vrienden zoiets over jou zeggen? doet het hem niks als ze zijn vriendin uitschelden voor weet ik veel wat?? praat er eens met je vriend over...

maar goed, inderdaad, ik weet niet hoe je bent, of je echt kinderachtig bent of dat het wel mee valt. want tja, ze zijn toch een stukje ouder...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 17:07
skatefamke
skatefamke is offline
misschien kan je proberen vriendschap te sluiten met dat meisje van 14. ik denk dat zij ook wel last heeft van dezelfde dingen.
Oud 21-12-2002, 18:06
Orion16
Orion16 is offline
Uitmaken joh, zo'n kerel verdient jou niet... Ik snap jou ook niet dat je met een goser van 20 neemt dat commentaar begrijp ik wel een beetje van die vrienden maar het is natuurlijk wel gemeen om zo te doen.

En so what? Je bent pas 15!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 18:26
Verwijderd
heey Miss Pain,

ik weet precies wat je bedoelt...
toen ik verkering kreeg, zat ik dus ook in een groep van 20 jarigen... ik was toen nog 15... en bij mij zat ook iedereen op mij te zeiken... stomme dingen te doen enzow... ik baalde er echt van, en dat was ook een van de redenen dat ik me snee...

nou heb ik t al meer als een jaar met mijn vriend en de groep doet steeds aardiger tegen me... ze snappen nou dat ik ze voorlopig niet met rust laat

wat ik hiermee bedoel is: je moet gewoon volhouden, want ze houden vaneigens wel op... en anders hoop ik dat JIJ de verstandigste bent en dat je GEEN stomme dingen doet...
dat zijn ze al helemaal niet waard!

veel sterkte meis, HANG IN THERE! xxxx
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Dark Girl! schreef:
nou heb ik t al meer als een jaar met mijn vriend en de groep doet steeds aardiger tegen me... ze snappen nou dat ik ze voorlopig niet met rust laat

wat ik hiermee bedoel is: je moet gewoon volhouden, want ze houden vaneigens wel op... en anders hoop ik dat JIJ de verstandigste bent en dat je GEEN stomme dingen doet...
dat zijn ze al helemaal niet waard!
Citaat:
Miss*Pain schreef:
Hmm.. ik heb nu zo'n 1 jaar en 4 maanden met mijn hele lieve vriend..(18) Ik zelf ben 15..
Wel eerst goed lezen voordat je advies probeert te geven.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 19:28
Verwijderd
Ik kan er wel inkomen dat z'n vriendengroep je negeert en je liever ziet gaan dan komen. Als ik t vanuit me eigen standpunt zou bekijken had ik me zeer waarschijnlijk ook zo gedragen als hen. Echter als ik dan ook zou moeten zeggen hoe je t dan t beste aan kunt pakken, dan lijkt mij dat je ze een keer gewoon de waarheid moet zeggen. En dan niet van zouden jullie aub willen luisteren ofzo, maar gewoon eens een keer flink uit de bocht schieten, met veel kracht er achter. Ik had iig jezelf niks aangedaan of iets in die trant, ik zelf had t aanstellerig gevonden en dat t een drastische poging was om aandacht te krijgen. En je vriend, vraag me af waarom hij er niks aan doet. Ziet hij onder de plak bij zijn vrienden of bij jou?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:41
Elisaaa
Elisaaa is offline
waarom zou je je zo gedragen als die vrienden?
Vind je dat leuk? Om mensen te treiteren en te pesten? Om ervoor te zorgen dat mensen zich afschuwelijk en alleen voelen?
Goh...lekkere vent ben jij dan zeg....
Nee hoor, dat gedrag is NIET goed te keuren. Als ze vinden dat ze zich te kinderachtig gedraagt, dan kunnen ze daar ook wel GEWOON iets van zeggen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 01:13
Krugdinho
Krugdinho is offline
zijn ze echt 20 dan
Oud 23-12-2002, 08:56
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, praat er s goed met je vriend over. laat m zien hoe jij je er onder voelt. verandert hij er niks aan, is t een lul. (ja, sorry hoor. maar hij houdt van jou en kan t niet eens tegen zn eigen vrienden opnemen?) je zou natuurlijk ook niet meer samen met je vriend naar zijn vrienden kunnen gaan? je hoeft toch geen onderdeel van hun groepje te worden?
Oud 23-12-2002, 09:18
marlies
marlies is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
zijn ze echt 20 dan
Ja inderdaad als ze zo stom doen
Oud 23-12-2002, 11:06
Lotjelovesu
Lotjelovesu is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
[B]Uhm, vat dit niet verkeerd op hoor,
maar ik kan me best voorstellen dat een groepje
mensen rond de 20 nou niet echt
op iemand van 15 zitten te wachten.
Nou dat valt best mee hoor, dat ligt echt ann die vrienden!
Want mijn vriend en zijn vrienden zijn allemaal rond de 25, en zelf ben ik 17, en zij waren ook niet zo, ze hebben mij gewoon geaccepteerd!

Maar Ik zou ook niet weten wat je eraan moet doen, maarik zou er met m'n vriend over praten als ik jou was!

Lief zijn en succes!
Reageren

Regels voor berichten