Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2001, 18:03
Droyd
Droyd is offline
Mijn oude NVIDIA drivers werken goed met mijn geforce 2, maar toen ik de nieuwe drivers downloade van nvidia.com deed ie soms raar. In sommige situaties v/ spellen halveert de framerate volgens mij heel plots, zomaar.

Enkele voorbeelden, in mk4 zolang ik spring is de framerate hoog, maar als ik wandel schokt et nogal.

In midtown madness 2, waar je auto kiest. Je auto draait dus continu rond waneer je hem moet uitkiezen. Eerst is alles mooi vloeiend, maar eens de voorkant word getooond van je auto blijft de shit schokken.

Tis echt raar. Het ligt zeker aan de drivers, zijn er dan geen andere drivers voor de geforce 2 buiten die op de nvidia site zelf?

THX
Oud 22-12-2001, 18:10
Verwijderd
raar..

over het algemeen worden die drivers erg goed getest door nvidia.. je zou kunnen kijken of het een common problem is bij die spellen die jij noemde, door even www.google.com of www.deja.com/usenet door te spitten, maar halveringen van refreshrate.. nog nooit gehoord i.i.g.

wat let je trouwens om terug te gaan van driverversie?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 18:12
Droyd
Droyd is offline
Als de performance van die laatste zoveel beter hoort te zijn, dan wil ik dat wel, als het mogelijk zou zijn.
Oud 22-12-2001, 18:16
Droyd
Droyd is offline
Niet noodzakeling halvering...enkel schokken, weet ik veel of het halvering is...waarschijnlijk zelfs minder dan 50%
Oud 22-12-2001, 18:30
Verwijderd
hm, op de vraag 'welke drivers zijn het snelste' wordt vaak door kenners als antwoord gegeven dat dat schijnbaar per machine verschilt.. wel zijn er wát gemeenschappelijke 'eigenschappen' van drivers, maar dat is ruwweg..

probeer anders iets oudere drivers? één serie voor die je nou hebt?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 14:14
Droyd
Droyd is offline
Ik heb een site gevonden die alle versies heeft van alle drivers uitgebracht, voor zowel beta als officieel. Die van op mijn cd waren van in juli...Drivers vanaf november lopen scheef...(das er maar een...maar de beta heeft etzelfde probleem) nu heb ik eentje van oktober die het goed doet. Maar ik maak me wel zorgen voor later, als er een nieuwe feature uitkomt in januari ofzo zit ik wel met de shit. Gelukkig dat ik nog de detonator 4 drivers heb...enkel de laatste versie ervan is klote. Het is nog maar sinds detonator 4 dat er zogenaamde shadowbuffers zijn...wat dat ook moge zijn, maar ik kan toch wel last krijgen met compatibiliteitdinges later...
Oud 26-12-2001, 23:32
LB06
LB06 is offline
Download 22.80 of 21.83 als je die andere niet kunt vinden. Ikzelf heb ook dat de framerate laag is bij bepaalde drivers. Gewoon een andere nemen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 21:05
Droyd
Droyd is offline
Ik ben blij te horen dat daar andere ook last van lijken te hebben...Maar ik zou et schijt vinden als et prob blijft bestaan bij alle toekomstige drivers...zou echt wel shit zijn

[Dit bericht is aangepast door Droyd (28-12-2001).]
Reageren

Regels voor berichten