Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
gewoon eens een andere melder neerhangen? of bijvoorbeeld de tijd op zijn huisklokken vooruit zetten! om 10 voor 5 in de keuken posten etc |
![]() |
||
Citaat:
En zoals iemand anders voorstelde: hang er een andere brandmelder neer. Als je die van de voordeur naar de achterdeur verplaatst. Zijn ze trouwens verbonden aan een centrale computer? Beter nog zou zijn als je een paragnost laat komen die het huis komt zuiveren rond de tijd dat zo'n melder zou afgaan. Als hij niks voor elkaar krijgt zonder de melders aan te raken kun je hem gelijk afschrijven.
|
Ik krijg spontaan een zeer geweldig idee. Laat iemand met een wichelroede of een biotensor komen en laat kijken of daar bepaalde aardstralingen zijn of vreemde energiestromen. Misschien dat het dat is. Dat verklaart nog niet de tijd, maar ja dat weet ik zo ook niet. Ik weet wel dat energiestromen rare dingen kunnen doen met technische apparatuur.
maar goed
|
onze rookmelder gaat ook telkens af als we eten koken. - de vorige gast die woonde in het huis dat hier stond was vast en zeker thuis overleden tijdens het eten kopen en daarom bezoekt zijn geest elke keer als we eten koken de brandmelder
|
Nee nee nee. Ik denk niet meteen aan iets paranormaals. Daarom vroeg ik het. Of iemand weet hoe dit evt. door de elektronica kan komen. Ik heb geen idee of die dingen op dezelfde centrale zitten, zal bijna wel, nooit naar gevraagd.
De eerste gaan exact om 8 voor 5 's nachts af. (dan wordt er dus echt geen eten gekookt) Als die bijna uitgeraast is, dan gaat de volgende etc etc. Tot ze allemaal uitgeloeid zijn. Dus ze gaan niet allemaal tegelijk, maar de volgende begint, als de eerste bijna ophoud. En het zijn niet alleen rookmelders, maar ook inbraakallarmen. Vandaar de vraag. Als dit een elektronisch probleem is, hoe kan dat, wat veroorzaakt het, en waarom?
|
Nieuwe ontwikkeling! Er is 's nachts gefilmd met een infrarood camera. Kwam niks nakkes en nada uit, dus er was niks te zien. Opblijven om te kijken heeft dus weinig nut. Brandmelders en alarminstallaties zijn prima in orde, is niks mis mee volgens de deskundige....Hebben ze getest enzow...weet ook niet precies hoe...
En toen, wat gingen we toen doen? Vertel het mij maar, want wij weten het niet meer.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En of het nut heeft zie je dan vanzelf... Als je niks ziet, jammer, maar je lijdt er ook geen schade door. Zie je wel wat... dan heb je het bewijs om ons sceptici te overtuigen ![]()
||
Citaat:
Ik zal nog eens voorstellen om op te blijven, maar denk dat het niets wordt....
||
Citaat:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Da's toch wel de leukste misvatting die ik ooit heb gehoord! Geesten die batterijen nodig hebben om iets te doen! Geweldig! Nee, leuk idee, maar daar krijg je me niet mee. Ik dacht in begin ook aan een bug in de centrale, maar hoe langer het duurt, hoe meer ik begin te twijfelen, en momenteel zit ik er precies tussenin.
||
![]() |
Citaat:
en weet je zelf ook wat de oorzaak was ![]()
||
Citaat:
Nieuwe vraag: welke apparatuur hebben we nodig?
||
Citaat:
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
...en nog vreemder is het feit dat je s'morgens om 10:36 nog afvraagt of het een electronisch probleem is en wat daar de oorzaak is om vervolgens dezelfde dag om 21:13 te melden dat er s'nachts is gefilmd... Ik vind het steeds grotere onzin worden. Pak een klok, zet de tijd om 5 uur. Pak een camera, loop naar beneden en film de gebeurtenis. Gevaarlijke brandmelders... kom op zeg.
||
![]() |
Offtopic:
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Heeft het hele huis beveiligd, omdat er 3 deuren in huis zitten in apparte kamers waarin je naar binnen kan komen: keuken, voor en achter. Als je 's nachts bijna nooit thuis bent behalve in het weekend, kan ik het me voorstellen. Zitten flink waardevolle spullen in dat huis. Ik zat 's ochtends op school toen ik dat vroeg, en ik kreeg 's avonds telefoon van die vriend van me dat ie diezelfde nacht gefilmd had. Vandaar... En ik en mijn vriend en die vriend van me beweren niet dat die brandmelders gevaarlijk zijn, maar zij denken aan iets paranormaals en willen niet dat iemand risico loopt door daarmee in aanraking te komen, terwijl ik zoiets heb van, ik betwijfel of dit paranormaal is, heeft vast iets met energie te maken, en zelfs als het wel zo is, ik ben vaker in aanraking geweest met paranormaliteit en weet hoe ik het veilig kan houden.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
misschien vliegt er wel elke keer een spookje om 8 voor 5 van je keuken naar de voordeur
![]() nouw ff serieus... ik denk niet (als het iets "on menselijks" is) dat dat alarmsysteem dat dan kan "voelen" misschien is het dus gewoon en storing in dat ding en dat ze reageren op elkaar ? of er zit ergens een toch een spookje... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En btw wie zegt dat je dan wat beters te doen hebt? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |