Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
melody:
ik wil een mooie zwarte latexbroek... ik wil die lakblauwe enorm hoge new rockjes... ik wil een soort van leren corset.... ewm, ik moet alleen nog even geld..maar ze komen er alle wel aan ![]()
||
(S)
Citaat:
- Een zwarte pantalon van Dolce & Gabbana, EA, AJ, of een ander merk die mooie pantalons heeft. |
![]() |
||
(S)
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dat was het, al ![]() |
![]() |
|
wat ik binnekort iig zeker ga kopen is een nieuwe broek, waarschijnlijk een zwarte ribbroek. simpelweg omdat het nodig is...btje tekort af en toe...
Ik heb ooit eens een heeeeeeeeeeeeeeele mooie jas gezien, een lange, zwarte van leer. À la The Matrix dus. Maar die is zo duur. ![]() En ik wil ook ooit nog eens een goeie spiegelreflexcamera kopen, maar die is ook redelijk aan de prijs... conclusie: Martijn moest maar weer eens aan het werk ![]()
|
![]() |
[zucht] ik echt zoveel dingen gezien de laatste tijd....dat ik gewoon niet weet wat ik ga kopen..
![]() Maar ik ga zekers een chino bestellen via polo.com ![]() En ik heb een heel gaaf spijkerjasje van armani gezien...maar die zal nog even moeten wachten ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat ben jij van plan om binnenkort te kopen? Verwijderd | 500 | 13-08-2017 15:57 | |
Lifestyle |
Worden er op het HBO eisen gesteld aan je kleding? beuk | 48 | 16-08-2003 05:36 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |