Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Omdat ik ALTIJD al anders ben dan andere mensen
en dat wil ik niet meer mn vriendin vidn dit juist uniek aan mij en zegt dat ik anders ben dan alle andere jongens en ze voelt zich helemaal op haar gemak bij bij.. Maar toch.... Ik heb al tegen haar gezegt dat ik er over een half jaar mee ga kappen... ze heeft al een keer een scheermesje afgepakt en toen hebben we het uitgepraat maar ik blijf met de gedachte hangen... Ik ben gewoon niet helemaal 10o% dat zegt iedereemn |
![]() |
||
Citaat:
veel mensen zeggen ook van mij dat ik niet 100% ben dat kan soms klote zijn.. maar het zit er dik in dat je hier ooit vrede mee vindt en je er trots op bent dat je anders bent dan anderen en geen kuddeschaap betere tijden breken altijd aan
|
hoort dit niet eerder op psychologie?!
anyway, dat je anders bent, is geen reden om zelfmoord te plegen! (btw, wat is er dan zo "anders" aan je?) ik denk soms ook aan zelfmoord, maar weet je, eigenlik is het gewoon zinloos! jou vriendin houd van je! en nog zoveel andere mensen ook, gewoon om wie je bent! onthoud da goed!! ik kan nu echt niet veel meer zeggen, want ik ben niet echt in de stemming... doe het gewoon niet! ook wil ik ff melden, dat je toch geen zelfmoordtips mag vragen/geven?! |
![]() |
|
Ik ben ook door een depressieve periode heengegaan. Je moet echt geen zelfmoord plegen. Dat is nooit een oplossing, het helpt je geestelijk niet verder. Het is beter om nu in te zien wat er aan de hand is, en je gelukkig te prijzen met wat je wel hebt. Blijf nadenken, en er komt geluk je kant op. Blijf positieve energie uitstralen, en die energie komt jouw kant op!
Over anders zijn; Anders zijn vind ik heel positief. Waren er maar eens wat meer mensen anders. Ik weet niet in welk op zicht je anders bent, maar als je zegt anders, mag ik dan aannemen dat je niet wenst mee te lopen met de massa? Dat is heel positief! Niemand ziet misschien nu in - behalve je vriendin! - hoe goed dat is, maar alleen jouw inzicht daarin is belangrijk! Daarna zullen ook anderen volgen. Zoals ik. Ik heb er respect voor dat je anders bent. Ook ik ben anders. Ik zie maar weinig mensen die ook van de massa willen afwijken en daar heb ik dan enorm veel respect voor. Voor jou ook. ![]() |
![]() |
|
Nieuw jaar is de perfecte tijd voor ongelukjes!
Bouw gewoon zelf een of andere bom, zorg dat hij afgaat dicht bij je hoofd en iedereen denkt dat het een vuurwerkongeluk was. Als je niet zoveel verstand hebt van bommen maken, kun je altijd nog gewoon een lawinepijl ofzo ergens regelen. Snel en pijnloos (denk ik). Ben je gelijk ook anders in het zelfmoord plegen. Ik geloof niet dat zoveel mensen het met vuurwerk hebben gedaan, omdat ze bang zijn dat hun ouders teveel verdriet hebben. Ow, trouwens: wees niet bang dat het niet lukt met een trein. Als die je raakt ben je hardstikke dood. Veel succes!
||
Citaat:
|
![]() |
ik weet niet wat ik wil horen. veel sepressieve mensen willen horen dat ze ECHT DOOD willen
ik ben gelukkig nog zo helder dat ik alle positieve dingen goed opvat maar toch zullen veel mensen me niet begrijpen En in wat ik anders ben... Als iemand bijv zegt dat is een bloes voor KANKERFLIKERs wil ik hem juist omdat ik hem coowl vind IK wil alles anders dan de rest... daar wordt ik zo moe van alleen is zelfmoord plegen niet orgineel en ik wil niet in de MASSA meelopen ik ben geen gehoorzaam schaap IK ben een zielig geitje die 85%gestoord is.. nou lekker toch laat me in een andere wei me gang gaan met de rest van die schapen die ook een eigen mening heeft zoals ,mn vriendin... dankje made by I_LIKE_TO_BE_DEAD productions |
![]() |
|
![]() |
nog een dingetje....
Ik probeer zo gelukkig mogelijk... TE LIJKEN NAAR MIJN OMGEVING TOE ow wat denken mn vrienden en mn broer en zussen dat het goed gaat wat een LEUKE AARDIGE jongen denken ze Iedereen wil me in een hokje plaatsen GEEF MIJ MAAR EEN APART HOKJE ONDERIN met speciaal gas erin dat je meteen dood bent is iedereen me eindelijk vergeten er lopen al genoeg gekken in deze wereld OF ik moet me aanpassen aan de kudde.... maar dat kan ik NIET |
![]() |
|
![]() |
mensen bekijken je anders dan hoe je jezelf bekijkt, daarom is het juist boeiend om jezelf voor te doen als de persoon die je eigenlijk niet bent. jezelf zielig vinden kan niet, want je moet er altijd vanuit gaan hoe anderen je bekijken.
ik vind het erg als ik hoor dat iemand zelfmoord heeft gepleegd, ik vind het sterk, zeer sterk, en heb er enorme bewondering voor, alleen zou ik het zelf nooit doen en kan ik je enkel aanraden het niet te doen, want het leven heeft zoveel moois te bieden en ookal besef je dat nu niet, dat besef zal ooit wel komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe ze je van het spoor kunnen schrapen? *letterlijk* Als ik jou was, zou ik geen zelfmoord plegen maar hulp gaan zoeken. Je bent 16. Waarom geef je het nu al op? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dodenwals Miss_Bella | 7 | 29-11-2005 19:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
De Dood Zo Sterk.. Gantboy86 | 1 | 28-09-2004 18:36 | |
Psychologie |
bang om vriend te verliezen door de dood Verwijderd | 15 | 22-03-2004 15:45 | |
Psychologie |
De dood Loezzel | 23 | 06-09-2003 08:22 | |
Verhalen & Gedichten |
de Dood l0esje | 2 | 27-10-2001 17:45 |