Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ten tweede, een site zet je nog niet online als hij nog niet af is. (of zet er een blanke index.html overheen met de mededeling under constructioon). Als jij nu gaat sleutelen aan jouw website en er ontstaat een error dan zitten jouw bezoekers er tenminste niet meer. Voor de rest vindt ik er weinig te checken, zorg eerst maar eens voor een volledig design. ![]() |
![]() |
|
Witte achtergrond is lelijk. Maak hem dan heel lichtblauw, ofzo. En zet dan tenminste een MOOIE vrouw erop.
![]() De navaigatie'kolom' zou ik trouwens bovenaan, niet onderaan plaatsen. Verder op zich niet slecht, wel erg standaard allemaal. Wel storend, maar dit is gemierenneuk, in het logo zou MSNland mooier uitzien.
|
het leveren van afbeeldingen die tijdelijk in heeft geen nut.
Dit geeft namelijk geen goed inzicht van hoeveel bezoekers je nu eigenlijk krijgt. het gaat om de bezoekers die blijven komen. zo zie ik in mijn nedstat gegevens http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=1&id=2042425 dat er vanaf quicknet veel bezoekers komen. Dat betekend dat ik dus al een aantal vaste klanten heb. Ik weet dat ik nog niet al te veel bezoekers heb in totaal (81 pas of zo), maar dat komt omdat de site pas 4 dagen online is. Als mijn website een beetje bekend begint te worden, weet ik wel dat het een langere houdbaarheidswaarde heeft, want ik blijf constant nieuwe updates van wallpapers aanleveren. En niet een tijdelijk succes van Christina Aguilera. maar genoeg over mijn site. probeer eens een gat in de markt te vinden door iets orgineels te plaatsen. en niet iets wat miljoenen mensen al via kazaa verspreiden omdat het tijdelijk succes oplevert (mijn site is ook niet orgineel, maar ik doe het voor de hobby).
||
Citaat:
Ik doe het ookv oor de hobby ![]() Yourme.nl daar ben ik meer mee bezig daar zijn we ook veel harder mee aan het werk MsnLand is gewoon beetje bijzaak als ik nik te doen heb |
Advertentie |
|
![]() |
|
|