Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2002, 13:05
Otje!
Otje! is offline
Deze topic is vast al eens geweest, maar ik ben op zoek naar serverruimte voor een heleboel foto's...
http://www.havo5.cjb.net

Hele simpele (overdreven simpel zelfs) site, maar daar moeten wel heel veel foto's bij op... Weet iemand nog ergens iets..
Bij Geocities kreeg ik namelijk na 1 dagen al dat ik de maximum traffic had behaald (wat mij overigens heel sterk leek)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2002, 13:22
ekki
ekki is offline
ik MOCHT bij fortunecity 100 mb, misschien is dat nu 50 geworden

kijk anders ff op www.gratiz.nl, daar staat een heel overzicht met sites, kan je kiezen.
Oud 10-01-2002, 13:26
Cybernetic Dreams
Cybernetic Dreams is offline
check de ruimte die je van je provider krijg even, meestal krijg je wel een megabyte of 10
Oud 10-01-2002, 13:35
bazzemans
bazzemans is offline
Die 10mb van de provider heb ik al behoorlijk benut en die gebruik ik voor een andere website en dat wilde ik graag zou houden.
Oud 10-01-2002, 15:08
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Harrie schreef:
http://www.endoria.net/upload/
Werkt erg fijn ja. Zeer goede connectie
Oud 10-01-2002, 15:25
Vos
Vos is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Werkt erg fijn ja. Zeer goede connectie

Ja dat vind ik nou ook..Ik heb deze upload-site een keer aangedragen in een "ik heb een upload-site nodig" topic..Tijdje geleden..

Maar wat ik laatst daar zag he op die site..Questor van scholieren.com schijnt aan die site meegewerkt te hebben..Maar dat stond er toen ik die site nog niet had genoemd op het forum nog niet??

Dus wat is zijn connectie met die site??
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Vos schreef:
Ja dat vind ik nou ook..Ik heb deze upload-site een keer aangedragen in een "ik heb een upload-site nodig" topic..Tijdje geleden..

Maar wat ik laatst daar zag he op die site..Questor van scholieren.com schijnt aan die site meegewerkt te hebben..Maar dat stond er toen ik die site nog niet had genoemd op het forum nog niet??

Het endoria netwerk is van Questor
[questor roels]

Questor is dus ook beheerder [systeem beheerder in dit geval] van S.com
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 15:36
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
Vos schreef:

Questor is de sysadmin (van zowel scholieren.com als endoria.net, maar vooral van endoria.net )

'k Denk niet dat 'ie het leuk vind als je dat upload gebeuren echt als storage gaat gebruiken, maar dat moet je 'm zelf maar ff vragen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 15:58
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Vos schreef:

AFAIK: Questor is ook SysAdmin bij Tweakers.net, die Endoria.net op TrueServer.nl hosten.
Oud 10-01-2002, 21:00
Vos
Vos is offline
Nou nou..Die Questor heeft het er maar druk mee zie ik zo..

Ennuuh F10®!@n (jee wat een moeilijke naam zeg..)..Ik ga niet mijn gehele fotoarchief daar neerzetten hoor, of had je het tegen de topicstarter?? (vast wel, maar goed.. )

Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 21:02
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
Vos schreef:
had je het tegen de topicstarter??
Yep.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 21:11
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
McLaren schreef:

Het endoria netwerk is van Questor
[questor roels]

Questor is dus ook beheerder [systeem beheerder in dit geval] van S.com
Het endoria network is niet van questor?!?
tenminste.. dat had ik laatst begrepen van hem..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 22:19
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
Harrie schreef:
Het endoria network is niet van questor?!?
tenminste.. dat had ik laatst begrepen van hem..
Citaat:
Endoria Networks (or endoria.net), is a not-for-profit Internet Service Provider. It consists of a number of volunteers who put all their money, effort and experience in this organisation.
't Is dus een groepje mensen (allemaal studenten )
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 22:32
Verwijderd
Citaat:
F10®!@n schreef:
't Is dus een groepje mensen (allemaal studenten )

ah, nou jah.. ik dacht dat het met z'n 2en was begonnen, en dat eentje was weggegaan en er nu alleen quesnor is

Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 16:27
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
McLaren schreef:
ah, nou jah.. ik dacht dat het met z'n 2en was begonnen, en dat eentje was weggegaan en er nu alleen quesnor is
Lorenz0 doet gewoon mee hoor en die gast weet errug veel van hardware
Oud 11-01-2002, 16:31
MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Misschien vertelt Questor zelf nog eens wat hierover (over het offtopic onderwerp dat het oorspronkelijke onderwerp heeft overgenomen), aangezien ik hem hier wel eens wat heb zien posten...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 19:08
broed
broed is offline

dit gaat toch over server ruimte
en niet over wie wat beheerd
maar ff om trug te komen op dit topic

ik zoek er ook 1
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 16:40
bazzemans
bazzemans is offline
Iemand nog andere ideeën dan de storage Upload van Endoria, want dat vind ik niet echt een goed plan... Er komen namelijk bijna elke dag foto's bij
Oud 12-01-2002, 16:52
MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
ik weet niet of f2s al ermee gekapt is, maar die staat wel toe dat er fotos op andere plekken worden laten zien (zoals op fora)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 17:49
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
bazzemans schreef:
Iemand nog andere ideeën dan de storage Upload van Endoria, want dat vind ik niet echt een goed plan... Er komen namelijk bijna elke dag foto's bij
vraag een accountje aan bij endoria..
genoeg ruimte voor de foto's..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten