![]() |
||
Citaat:
ik bedoel dus het laatste Sikamikanico dat idee van jouw is eigenlijk steengoed nu nog die hoteletjes vinden en als je de deurklink eraf haalt (wat trouwens verboden is de enigste deuren in ons huis die op slot kunnen en mogen zijn die van de buitendeuren en de wc.)weten ze wat je aan het doen bent. maark ben wel blij dat jullie allemaal meehelpen aan het probleem
|
![]() |
regel met een goeie vriend dat als hij een keer ergens heen gaat(en zun ouders er niet zijn) je zun bed mag lenen..
in rotterdam enzo he je in sommige hotels speciale tariven voor hoeren, die huren altijd maar 1 of 2 uur een kamer..niet dat ik wil zeggen dta ej een hoer ebnt hoor maar als je zo';n hotel opzoekt ben je zoweizo minder kwijt lijkt mij. succes je kan het tog ook op de wc doen als die wel op slot mag? |
![]() |
|
![]() |
zoals al gezegd, heb je niet een goede vriend ofzo? Leen zijn kamer ffkes in ruil voor het verschonen van zijn bed
![]() en verder kan ik alleen bedenken om je ouders over te halen. Gewoon ze confronteren (dat is altijd mijn tactiek, werkt overigens niet altijd en niet bij elk soort ouder) ´pa, ma ik heb allang sex met mijn vriendin, dus laat haar nu gewoon bij mij slapen met met deur op slot anders gebeurd het toch wel en dat is stukje comfortabeler dan in de open lucht´ staan ze eerst ff te kijken, dan worden ze boos en dan hebben ze het geaccepteerd ![]()
||
Citaat:
![]() gelukkig werd er hier van bij-elkaar-slapen geen probleem gemaakt
|
![]() ik zal het hele verhaal vertellen. ik verstop mijn condooms altijd zodat mijn moeder ze niet vind (dan weet ze namelijk wat ik er mee doe) en ik had hem keigoed verstopt maar ze had ze toech gevonden (oeps ![]() nu was mijn vriendin hier komen logeren. en ze laten ons nooit alleen. en vandaag lieten ze ons twee keer alleen. een keer naar een kerstmarkt (gaan ze nooit naar toe maar dit jaar wel) en daarna met mijn broer naar de bijles leraar. en toen konden we het lekker doen want er was niemand thuis. ik denk dat het geregeld is dat ze het niet erg vinden en dat ze nu ons meer alleen laten. (hoopt ik) de oplossing kwam vanzelf en ik heb niet hoeven vertellen van mam hey ik vrij al heel lang en doe het veilig laat ons eens een keer alleen thuis of een duur hotel betalen. bedankt allemaal voor de medewerking jongens en een fijne kerst die zal ik nu ook wel hebben ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat is de raarste plek waar je 't ooit gedaan hebt? franky_86 | 391 | 27-05-2009 19:59 | |
Algemene schoolzaken |
Welk land kies ik? Kula | 4 | 30-03-2006 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Seksualiteit |
''het'' lukt niet roel21 | 18 | 09-11-2003 15:13 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op ex? Jeronimo | 34 | 02-05-2002 11:59 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |