Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2002, 18:37
very drunk driver
very drunk driver is offline
nee dit is niet dezelfde topic die al 2000 keer voorbijgekomen is

ik wil gewoon weten misschien weten jullie een plek waar je het kunt doen zonder dat iemand het ziet en zonder enige kans is dat je betrapt wordt. mijn ouders kan ik helaas niet het huis uitjagen.

ik zoek dus geen plekken zoals naast het transformatorhuisje of op het strand of op het aanrecht terwijl je moeder aan het koken is
Oud 18-12-2002, 18:43
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
als je partner alleen woont ofzo! Verder loop je volgens mij altijd wel kans om betrapt te worden..
Oud 18-12-2002, 18:47
very drunk driver
hmmm dan heb ik een probleem. ik wil het heel graag doen maar het probleem is dat je ouders elk moment binnen kunne lopen en dan is het meer een vluggertje. ik weet nu hoe lekker het is (ze moesten perse een avond weg terwijl mijn vriendin er was) en het duurde uren. was geweldig

maar ik wil meer
Oud 18-12-2002, 19:34
Verwijderd
laat een slot zetten op de deur van je kamer
vraag je ouders heel lief of ze alsjeblieft een avond niet je kamer in willen komen
laat je vriendin bij je overnachten en wacht tot iedereen slaapt

of mogen je ouders er niets van weten...?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:14
3rd Rock
3rd Rock is offline
ehm, huur een hotelletje? shcop haar ouders het huis uit? slot op deur ja, of blokkeren! of 's nachts als 1ieder slaapt!
Oud 18-12-2002, 20:35
very drunk driver
ah jullie zijn geweldig. niet om onvriendelijk te zijn al die dingen was ik al op gekomen. mijn ouders mogen er niet van weten. dus een slot is niet een optie. en ik mag niet met mijn vriendin op een kamer slapen. ookal hebben we bijna 14 maanden gvd. maar die hotel is wel een slim idee. maar dan moet je weer allemaal plannen. het kost bakken met geld. en volgens mij heb je daar legitimatie nodig ofzo.

maarja ik ben kieskeurig. de hotel is misschien een oplossing. weet je wat perfect zou zijn. een hotel voor jongeren. om het te doen. gesubsidieerd door de regering en dan per uur betalen. onder he mom dan kunnen we gelijk sex voorlichting en goede condooms kopen en dan doen ze het niet buiten ergens of iets dergelijks maarja dromen zijn bedrog
Oud 18-12-2002, 20:43
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Een motel/hotel lijkt me wat te duur. Jullie kunnen misschien bij een vriend/vriendin logeren? 's Zomers kun je het natuurlijk ook buiten doen, in het bos o.i.d., maar daar heb je nu niks aan.
Raar trouwens dat dat nog niet mag na 14 maanden, zelfs mijn ouders waren soepeler (na 1 jaar mocht het). Als je in een toeristisch deel van NL woont, zijn er ook goedkope appartemetnet die je kunt huren voor een dag/nacht. Die zijn bedoeld voor fietsers/wandelaars op vakantie. Ze kosten ongeveer...ehm...10/15 euro per dag. Maar ik heb geen idee of die 's winters ook geopend zijn.
Oud 18-12-2002, 20:57
Verwijderd
ach wij mogen na 19 maanden nog niet samen slapen.. dus bereid je voor..

wat je zou kunnen doen is de deurkrik er aan de buitenkant van je kamer er af halen, deed mijn broer altijd.. dan kun je em van binne opendoen en dichtdoen.. dus niet vanaf buiten..
je ozu eventueel wel snachts ergens in de bosse kunne duike, maar dat lijkt me wat minder...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:21
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:

wat je zou kunnen doen is de deurkrik er aan de buitenkant van je kamer er af halen, deed mijn broer altijd.. dan kun je em van binne opendoen en dichtdoen.. dus niet vanaf buiten..
je ozu eventueel wel snachts ergens in de bosse kunne duike, maar dat lijkt me wat minder...

ow daar hebben ze bij ons een makkelijk oplossing, bij de kamer naast me zit de klink er ook niet goed in, 2 stappen verder en hupla mijn kamerdeur is ook open
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:28
very drunk driver
Citaat:
stefanlovertje zegt:
ik weet niet wat je hiermee bedoelt samen slapen in de zin van wippen of samen slapen van een matrasje op dezelfde kamer leggen.

ik bedoel dus het laatste

Sikamikanico dat idee van jouw is eigenlijk steengoed nu nog die hoteletjes vinden

en als je de deurklink eraf haalt (wat trouwens verboden is de enigste deuren in ons huis die op slot kunnen en mogen zijn die van de buitendeuren en de wc.)weten ze wat je aan het doen bent.

maark ben wel blij dat jullie allemaal meehelpen aan het probleem
Oud 19-12-2002, 18:14
emmol
emmol is offline
regel met een goeie vriend dat als hij een keer ergens heen gaat(en zun ouders er niet zijn) je zun bed mag lenen..
in rotterdam enzo he je in sommige hotels speciale tariven voor hoeren, die huren altijd maar 1 of 2 uur een kamer..niet dat ik wil zeggen dta ej een hoer ebnt hoor maar als je zo';n hotel opzoekt ben je zoweizo minder kwijt lijkt mij. succes
je kan het tog ook op de wc doen als die wel op slot mag?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 19:26
Mindfields
Mindfields is offline
zorg dat er een noodzaak is, dat je wel bij elkaar moet blijven slapen
Oud 19-12-2002, 23:05
Verwijderd
je kunt ook gewoon naar de camping in je tentje..goedkoper maar wel aardig koud nu, denk ik
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 23:25
Ninnoc
Ninnoc is offline
zoals al gezegd, heb je niet een goede vriend ofzo? Leen zijn kamer ffkes in ruil voor het verschonen van zijn bed

en verder kan ik alleen bedenken om je ouders over te halen. Gewoon ze confronteren (dat is altijd mijn tactiek, werkt overigens niet altijd en niet bij elk soort ouder) ´pa, ma ik heb allang sex met mijn vriendin, dus laat haar nu gewoon bij mij slapen met met deur op slot anders gebeurd het toch wel en dat is stukje comfortabeler dan in de open lucht´ staan ze eerst ff te kijken, dan worden ze boos en dan hebben ze het geaccepteerd
Oud 22-12-2002, 10:33
STP
STP is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
en verder kan ik alleen bedenken om je ouders over te halen. Gewoon ze confronteren (dat is altijd mijn tactiek, werkt overigens niet altijd en niet bij elk soort ouder) ´pa, ma ik heb allang sex met mijn vriendin, dus laat haar nu gewoon bij mij slapen met met deur op slot anders gebeurd het toch wel en dat is stukje comfortabeler dan in de open lucht´ staan ze eerst ff te kijken, dan worden ze boos en dan hebben ze het geaccepteerd
Hehe, das ook een goed plan

gelukkig werd er hier van bij-elkaar-slapen geen probleem gemaakt
Oud 23-12-2002, 21:39
very drunk driver
jongens je raad nooit wat er gebeurt is het beste denkbaar ooit.

ik zal het hele verhaal vertellen.
ik verstop mijn condooms altijd zodat mijn moeder ze niet vind (dan weet ze namelijk wat ik er mee doe) en ik had hem keigoed verstopt maar ze had ze toech gevonden (oeps ) want ze laggen opeens op mijn bureau en ik had ze daar niet neergelegt dat weet ik zeker.
nu was mijn vriendin hier komen logeren. en ze laten ons nooit alleen. en vandaag lieten ze ons twee keer alleen. een keer naar een kerstmarkt (gaan ze nooit naar toe maar dit jaar wel) en daarna met mijn broer naar de bijles leraar. en toen konden we het lekker doen want er was niemand thuis. ik denk dat het geregeld is dat ze het niet erg vinden en dat ze nu ons meer alleen laten. (hoopt ik) de oplossing kwam vanzelf en ik heb niet hoeven vertellen van mam hey ik vrij al heel lang en doe het veilig laat ons eens een keer alleen thuis of een duur hotel betalen.

bedankt allemaal voor de medewerking jongens en een fijne kerst die zal ik nu ook wel hebben want mijn vriendin komt weer hier naar toe
Oud 24-12-2002, 09:25
Verwijderd
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
jongens je raad nooit wat er gebeurt is het beste denkbaar ooit.

ik zal het hele verhaal vertellen.
ik verstop mijn condooms altijd zodat mijn moeder ze niet vind (dan weet ze namelijk wat ik er mee doe) en ik had hem keigoed verstopt maar ze had ze toech gevonden (oeps ) want ze laggen opeens op mijn bureau en ik had ze daar niet neergelegt dat weet ik zeker.
nu was mijn vriendin hier komen logeren. en ze laten ons nooit alleen. en vandaag lieten ze ons twee keer alleen. een keer naar een kerstmarkt (gaan ze nooit naar toe maar dit jaar wel) en daarna met mijn broer naar de bijles leraar. en toen konden we het lekker doen want er was niemand thuis. ik denk dat het geregeld is dat ze het niet erg vinden en dat ze nu ons meer alleen laten. (hoopt ik) de oplossing kwam vanzelf en ik heb niet hoeven vertellen van mam hey ik vrij al heel lang en doe het veilig laat ons eens een keer alleen thuis of een duur hotel betalen.

bedankt allemaal voor de medewerking jongens en een fijne kerst die zal ik nu ook wel hebben want mijn vriendin komt weer hier naar toe
haha, mooi zo, have fun
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 11:08
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
hehe

Regels voor berichten