Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 00:35
D@mien
D@mien is offline
Dit is dus nog geen week nadat XP erop staat...wat zeg ik...nog geen 3 dagen!
Hoe kan ik dr voor zorgen dat die map wat kleiner wordt? Of kan dit niet zonder XP te vernaggelen?
Oud 02-02-2002, 09:21
pietje63
pietje63 is offline
toen ik hem net geinstalleerd had was hij ook zoiets
nu zelfs meer dan 900mb

ja, voor wat (stabilitiet) hoort wat (hdd ruimte)

microsoft doet er niet zo moeilijk mee, en is begrijpelijk ook als je bedenkt dat tegenwoordig iedere nieuwe pc 40 gig heeft
Oud 03-02-2002, 23:34
Piglet
Piglet is offline
valt heel goed mee, die grootte... van mij liep dit na juist te installeren al op tot over de Gb!

'k denk dat je er best afblijft, als je je systeem niet wilt verneuken
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 04:31
Verwijderd
Gewoon verwijderen.

Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 10:34
Verwijderd
Citaat:
pietje63 schreef:
ja, voor wat (stabilitiet) hoort wat (hdd ruimte)
Whaha

Voor een stabiel besturingssysteem heb ik geen 900mb over. Niet omdat ik het niet héb, maar gewoon uit principe. Belachelijk. Inderdaad, gewoon verwijderen die hap.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 12:07
@pie
@pie is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Gewoon verwijderen.
*schop*

klotestreek. zijn allemaal benodigde DLL's

rot op met 'adviezen' als je er nix van weet

[Dit bericht is aangepast door @pie (04-02-2002).]
Oud 04-02-2002, 15:18
Xenation
Xenation is offline
Citaat:
@pie schreef:
*schop*

Je moet hem nix kwalijk nemen,
hij is een newbie!
Oud 04-02-2002, 15:28
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
@pie schreef:
*schop*

hehe.. ik vond hem wel droog overkomen..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 16:14
Verwijderd
Citaat:
@pie schreef:
*schop*

Zo. Jij hebt zojuist jezelf gekroond tot Koning van de grote, eikenhouten ronde tafel die toebehoort aan de kansloze prutsers van Scholieren.com. Met D@mien als hofnar.

Ten eerste 0wn ik de meeste hier qua kennis in het kwadraat. (Enkele uitzonderingen daargelaten, en nee, ik ga geen namen noemen, maar kan je wél vertellen dat jij niet tot die categorie behoort, @pie). Ten tweede was mijn post sarcastisch. Waarom sarcasme, zul je je afvragen -- omdat het immers een normaal gestelde vraag is --, ook dat zal ik je nou even haarfijn uitleggen. Ik word schijt- en schijtziek van die kansloze kutvragen. 'Waar kan ik NVIDIA-drivers downloaden?', 'Ik heb Windows geinstalleerd. Plotseling heb ik op C:\ een map staan, die Program Files heet! WAT NU?'. (Voor de niet-oplettende lezer: laatstgestelde vraag komt behoorlijk overeen met de threadstarter).

Newbies zijn we allemaal geweest, daarover valt niet te discussieren. Feit is wel dat je voor gewoon helder en logisch nadenken al een heel eind komt, óók in de wondere wereld der computers. Wanneer mensen domweg te lui (of te dom) zijn hun logica eens flink de sporen te geven, haak ik af.

Dus jij kunt flink de schijt krijgen met je 'oprotten als je er niets vanaf weet', clowntje.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 18:40
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Nounou... mag wel wat minder hoor...

Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 19:56
MmmaartennN
MmmaartennN is offline
Systemrestore kost vaak een heleboel ruimte, daarom is je system32 map zo groot. Dit kun je uitzetten door met de rechtermuisknop op My Computer te klikken, dan SystemRestore en Turn off System Restore on all drives. System restore maakt back-ups van een heleboel bestanden, als je lief tegen je computer bent heb je die back-ups nooit nodig
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 20:37
Verwijderd
Citaat:
MmmaartennN schreef:
Systemrestore kost vaak een heleboel ruimte, daarom is je system32 map zo groot. Dit kun je uitzetten door met de rechtermuisknop op My Computer te klikken, dan SystemRestore en Turn off System Restore on all drives. System restore maakt back-ups van een heleboel bestanden, als je lief tegen je computer bent heb je die back-ups nooit nodig
Niet waar. Systemrestore kun je aanpassen naar maximaal 400MB. 700MB+, zoals onze Hofnar meldde *moet* dus iets anders zijn. In /WINNT/SYSTEM32/ zitten dus *GEEN* backups. (In iedergeval niet in die mate).

Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 23:07
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
zoals onze Hofnar meldde
Dude ik heb XP maar 5 dagen...wat denk je dan dat ik dan pas vanaf weet??? De standaard windows functies zijn mij bekend, maar how the hell kon ik weten zonder enige documentatie over XP gelezen te hebben waar deze grootte voor moest dienen??

Offtopic:
Jij vind jezelf toch zo volwassen?? Nou ik vind vage namen verzinnen wel héél kinderachtig..
Et is me duidelijk dat je veel van computers afweet, maar ipv je kennis met mede forummers te delen, zit je ze belachelijk te maken omdat wij iets niet weten wat jij wel weet...dat vind ik zonde...
Oud 04-02-2002, 23:40
The Fox
The Fox is offline
Je moet het hem niet kwalijk nemen, er zijn zoveel van dit soort shit-topics dat je er ook wel es ziek van word. Ik ben het helemaal met hem eens, alleen bewoord ik het meestal wat anders Newbie zijn is prima, maar gebruik die 2 % van je hersencapaciteit eens
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 04:34
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:
Dude ik heb XP maar 5 dagen...wat denk je dan dat ik dan pas vanaf weet??? De standaard windows functies zijn mij bekend, maar how the hell kon ik weten zonder enige documentatie over XP gelezen te hebben waar deze grootte voor moest dienen??

Offtopic:
Jij vind jezelf toch zo volwassen?? Nou ik vind vage namen verzinnen wel héél kinderachtig..
Et is me duidelijk dat je veel van computers afweet, maar ipv je kennis met mede forummers te delen, zit je ze belachelijk te maken omdat wij iets niet weten wat jij wel weet...dat vind ik zonde...

Jezus christus, zou het niet eens gewoon zo kunnen zijn dat het domweg Windows-bestanden zijn?! Zo moeilijk *IS* dat toch niet?

Dát vind *ik* nou zonde.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 09:21
@pie
@pie is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
[B*bladiebla*[/B]
ik weet wat je bedoelt, en het had ook best een leuk fopje geweest, als het niet op dit forum was geweest

check die post een week of 2 trug van dat meissie dat hulp nodighad met kazaa

zegt iemand: kun je gewoon deleten
deed ze dus

ga jij naar D@miem om zn PC te fixen als ie je raad opvolgt? no offence dus, maar dat soort opmerkingen moet je dus gewoon op GoT gooien ofzo

Oud 05-02-2002, 12:41
Markieman
Markieman is offline
check \winnt\system32\dllcache
Oud 05-02-2002, 17:08
Verwijderd
Citaat:
@pie schreef:
ik weet wat je bedoelt, en het had ook best een leuk fopje geweest, als het niet op dit forum was geweest

check die post een week of 2 trug van dat meissie dat hulp nodighad met kazaa

zegt iemand: kun je gewoon deleten
deed ze dus

ga jij naar D@miem om zn PC te fixen als ie je raad opvolgt? no offence dus, maar dat soort opmerkingen moet je dus gewoon op GoT gooien ofzo

Ten eerste wist jij dat helemaal niet, dan had je namelijk wel anders gereageerd.

Ten tweede, mensen als D@mien vragen erom om gefucked te worden. Klaar. Moeten ze maar niet van die onzettend domme vragen stellen. Je hebt vragen, en je hebt vragen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 17:25
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Ten tweede, mensen als D@mien vragen erom om gefucked te worden. Klaar. Moeten ze maar niet van die onzettend domme vragen stellen. Je hebt vragen, en je hebt vragen.

Flame shields up

-Desecrator
Oud 05-02-2002, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:

Flame shields up

-Desecrator

Yep.

Als ik dan toch moet kiezen uit UTFS, UTFW, RTFM of lekker flamen, kies ik voor het laatste. Noodgedwongen, that is.

En nou ga jij mij vertellen dat dat 'baaaaad' is? Weinig kans.

Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 23:33
Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Dober, loop nou niet zo te piepen man... Als je je hieraan ergert, lees het dan niet, maar doe niet moeilijk...
Win Xp is nou eenmaal ff wennen, daar had ik ook last van... Je zou ook normaal antwoord kunnen geven, of gewoon zwijgen...

Anyway, ontopic, die van mij is 789 mb groot, altijd al geweest... Dusseh, no problem...
Oud 06-02-2002, 09:47
@pie
@pie is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Ten eerste wist jij dat helemaal niet, dan had je namelijk wel anders gereageerd.

nee inderdaad, had ik absoluut niet in de gaten, maar dat komt door het niveau en de timing van je reply

ik erger me ook wel eens aan die vragen, maar de antwoorden die sommigen dan geven... zeg dan RTFM ofzo

denk dr nog maar es goed over na, ik check deze topic niet meer

de mazzel
Reageren

Regels voor berichten