Advertentie | |
|
![]() |
|
Systemrestore kost vaak een heleboel ruimte, daarom is je system32 map zo groot. Dit kun je uitzetten door met de rechtermuisknop op My Computer te klikken, dan SystemRestore en Turn off System Restore on all drives. System restore maakt back-ups van een heleboel bestanden, als je lief tegen je computer bent heb je die back-ups nooit nodig
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Jij vind jezelf toch zo volwassen?? Nou ik vind vage namen verzinnen wel héél kinderachtig.. Et is me duidelijk dat je veel van computers afweet, maar ipv je kennis met mede forummers te delen, zit je ze belachelijk te maken omdat wij iets niet weten wat jij wel weet...dat vind ik zonde...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dát vind *ik* nou zonde. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
check die post een week of 2 trug van dat meissie dat hulp nodighad met kazaa zegt iemand: kun je gewoon deleten deed ze dus ga jij naar D@miem om zn PC te fixen als ie je raad opvolgt? no offence dus, maar dat soort opmerkingen moet je dus gewoon op GoT gooien ofzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede, mensen als D@mien vragen erom om gefucked te worden. Klaar. Moeten ze maar niet van die onzettend domme vragen stellen. Je hebt vragen, en je hebt vragen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Flame shields up ![]() -Desecrator
|
Dober, loop nou niet zo te piepen man... Als je je hieraan ergert, lees het dan niet, maar doe niet moeilijk...
Win Xp is nou eenmaal ff wennen, daar had ik ook last van... Je zou ook normaal antwoord kunnen geven, of gewoon zwijgen... Anyway, ontopic, die van mij is 789 mb groot, altijd al geweest... Dusseh, no problem...
||
![]() |
Citaat:
ik erger me ook wel eens aan die vragen, maar de antwoorden die sommigen dan geven... zeg dan RTFM ofzo denk dr nog maar es goed over na, ik check deze topic niet meer de mazzel
|
![]() |
|
|