![]() |
|
Ik heb het een tijd ook gehad,maar bij mij was het echt omdat ik me teveel druk maakte om dingen
(ok doe ik nog steeds wel hoor,alleen niet vaak hoofdpijn meer) Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken,maar als het nog n tijd zo doorgaat zou ik toch ff naar de dokter gaan,gewoon voor de zekerheid. Maar goed,het kan zoveel oorzaken hebben,misschien wel n griepje ofzo |
![]() |
|
![]() |
Of het is een circelbeweging:
hoofdpijn => angst voor iets erg => meer hoofdpijn door stress => etc. Als je je zorgen maakt, ga dan naar de dokter. Maar vraag je eerst even af of je je echt niet ergens zorgen over maakt... Ga in ieder geval niet in de medische encyclopedie kijken, daar wordt je alleen maar depri van ![]() |
![]() |
|
Heb ik ook wel eens vlak na zo'n tentamenweek, of in de vakantie ofzow. als je ineens niet meer zoveel hoeft te doen, of als je ineens niet meer zenuwachtig hoeft te zijn. Als je er heel veel last van hebt kan je naar een dokter gaan, die heeft er vast wel iets tegen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn KleineeRenee | 10 | 27-07-2009 18:38 | |
Flora & Fauna |
hoofdpijn van konijnen? allergisch? wba | 4 | 23-03-2005 14:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lang, vaak, heftige en verschillende vormen van hoofdpijn Diary of Dreams | 17 | 08-03-2005 13:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijnstiller de oorzaak van hoofdpijn ekki | 66 | 21-08-2004 13:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn :( anonieme_teddybeer | 20 | 05-11-2003 17:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn U-NiQ | 9 | 29-08-2003 18:38 |