Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmm momenteel heb ik dat ja, niet alleen ik m nog steeds geweldig vind als vriendje maar ook als persoon mis ik m heel erg. Ik kende m al 6 jaar voor we wat kregen en ik mis zijn hele aanwezigheid en persoonlijkheid heel erg.
|
![]() |
Jep, heb ik ook gehad met m'n eerste echte liefde!
![]() Samen met je vriendinnen de rotste opmerkingen bedenken, en zijn nieuwe lief uitschelden onder elkaar! ![]() ![]() ![]() Terwijl je hem eigenlijk op die moment terug wou en gewoon jaloers was op die nieuwe vriendin van hem... ![]() ![]() Maar ik kan nu eerlijk zeggen dat ik er niet al te lang over gedaan heb om hem te vergeten!! ![]() ![]() ![]() En dat ik nu met hem terug gewoon 'vrienden' kan zijn, meer in de betekenis van kennissen! We spreken gewoon tegen elkaar, 'goeiendag','sluukes','hoe is't?',... you know! En dat vind ik ook wel leuk, om te kunnen doen... ![]() niet iedereen kan dat met zijn ex-vriend/in! ![]() Greetz Lieve,xxx
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb iets soortgelijks gehad. Mijn ex en ik zijn nog een tijd lang beste vrienden geweest nadat het uit was. Toen hij van zijn nieuwe vriendin niet meer met me om mocht gaan heeft hij meteen gezegd dat ie nooit meer iets met me te maken wilde hebben terwijl hij dus wel 2 jaar mn vriend en drie kwart jaar mn beste vriend was geweest.
Op het begin zat ik er heel erg mee, hij zei niks meer tegen me als ie me tegen kwam en keek me kwaad aan, net alsof ik heb iets misdaan had. Nu interesseert het me niks meer. Zijn vriendin roddelt over mij, maar ik krijg alles te horen waardoor zij voor schut staat en niet ik. Ze gaan maar een eind door maar mij doet t niks meer, zelfs niet als ik m tegenkom, dan voel ik niks, dan loop ik zo langs m heen, alsof ik m nooit gekend heb. Best raar eigenlijk. maar op een gegeven moment leg je je dr gewoon bij neer wat voor zieligerd het eigenlijk is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik herken dit wel ja....helaas
mijn eerste echte liefde heeft t nu bijna 4 maanden geleden uitgemaakt en andere hadden we nu bijna een jaar...maarja het was een lange afstand relatie en hij kon het niet meer. ik zag het ook allemaal niet meer zitten en al helemaal niet meer toen hij een andere vriendin kreeg, ook al kende ik haar helemaal niet...alleen het idee al!!! maar afgelopen week ging t ineens weer normaal en voelde ik me weer margreet. als ik eraan denk wordt ik wel weer heel erg verdrietig maar dat is nu al zo veel minder dan eerst!! gelukkig maar... dus idd tijd heelt de wonden ook al geloofde ik dat eerst niet het gaat met mij igg al veel beter!! sterkte xxx margreet |
![]() |
|
ja!!! ik ben er overheen! ineens! echt... een half jaar niet ofzo, en toen kreeg hij ineens een nieuw vriendinnetje... echt vreselijk was dat! maaarrr, toen ik zijn nieuwe vriendinntje zag, had ik ten eerste alleen maar medelijden met hem... bovendien bedacht ik me dat het me eigenlijk helemaal niets boeide
alles fijn en goed en wel, mijn ex en ik zijn altijd even goeie vrienden (alleen nu is t van mijn kant ook echt alleen nog vriendschap!) promt op de dag dat ik me bedenk dat ik er echt helemaal overheen ben... kom ik de volgende jongen tegen, ik weet niet of t nou komt omdat ik niemand anders meer in mijn hoofd heb, of dat hij gewoon echt heel leuk is (ja okee... hij si wel echt heel leuk ![]() ![]() ![]() in ieder geval werd ik ineens weer verliefd, wel meer leuke jongens tegengekomen het afgelopen halfjaar hoor, maar geeneen leek de moeite waard... 1 nieuwe relaties kunnen pas beginnen als je echt over de oude heen bent? 2 of helpen nieuwe relaties je juist over de vorige heen te komen? wat vinden jullie? bij mij is het nu dus duidelijk een geval van 1... maar ja... ik heb ook weleens een geval van 2 gehad... en jongens hebben bijna altijd aléén maar gevallen van 2... wat opmerkeijk is: die ex van mij heeft het er ineens wel heel moeilijk mee dat ik weer verliefd ben op een nieuw persoon ![]()
|
![]() |
ja damn ik ken het!
alleen, hij is het inderdaad wel waard, i gues... ofzo. vaag... maar het komt erop neer dat ik hem heel erg mis en ik zou niet weten of hij mij ook mist, maar ik denk van niet. ![]() ![]() maarja, tijd heelt wonden, t komt vast wel goed, ooit... we'll see
|
![]() |
Dat ken ik zeker!! nu na een half jaar nog steeds!! en dr zijn dan van die momenten dat je dr egt nie meer tegen kan, en ook weer momenten dat je er niet eens over nadenkt.
en iedereen zegt dat t een enorme klootzak is, en dat is ook zo!! maarja dat wil ik niet egt inzien ofzo... iig geval vraag ik me af wanneer ik dr eindelijk es van af kom, want ik zie hem nooit meer (woont ver weg) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
extreme vermoeidheid+ vergeetachtigheid Verwijderd | 12 | 30-12-2007 21:58 | |
Drugs & Alcohol |
Wanneer kan je iemand een alcoholist noemen? Charly Brown | 53 | 21-08-2006 00:58 | |
Liefde & Relatie |
Vriendje van vriendin heeft het uitgemaakt.... Floortje | 61 | 13-04-2004 16:38 | |
Liefde & Relatie |
verdriet door het verleden..moet ik het vergeten?ik kan het niet... Lieverd17 | 7 | 17-01-2003 20:09 | |
Software & Hardware |
W8 woord vergeten Verwijderd | 11 | 29-03-2002 14:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pil vergeten.... Saturdayyy | 2 | 28-12-2001 11:23 |