Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2002, 20:08
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
ik moet het echt ff kwijt, ik geloof dat ik eindelijk heeeeeeeeeelemaal over me ex vriend heen ben, het doet me nix meer als ik bij zijn site schatje ofzo zie staan, ik denk alleen maar wat ben je toch een zielige, en over mezelf hoe ik zo stom kon zijn om hem niet te kunnen vergeten!

hebben jullie ook wel eens gehad/ of hebben jullie nu dat het wel lijkt alsof je je ex noooit meer kan vergeten, en daar dus behoorlijk depri van kan worden op sommige momenten! iedereen zegt je dat hij het niet waard is, maar zelf wil je dat niet zien, hoewel je het ook weet....
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2002, 21:15
sas_andrea
sas_andrea is offline
nee, geen last van omdat ik altijd degene was die de relatie (hoe je dat ook nog op 14/15 jarige leeftijd wilt noemen) beeindigde. dus jah...

maar ik weet wel zeker al zou t ooit nog met mn huidige vriend uitgaan dat ik daar behoorlijk stuk van zou zijn. hou nl echt van m!
Oud 06-12-2002, 23:25
Verwijderd
Mja, ik heb net als sas_andrea altijd de relatie beëindigd, maar bij de laatste (van 20 maanden) heb ik het toch behoorlijk moeilijk gehad. Ik heb nog niet het idee er echt helemaal overheen te zijn (niet persé hoe ik over mn ex denk maar meer in hoe ik tegen relaties aankijk)... Ik ken het gevoel van nooit over iemand heenkomen dus ook niet.

In ieder geval goed dat je nu inziet hoe het is zeg maar!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 23:59
Verwijderd
Mwah ben er nog steeds niet over heen, (bwech) Maar ach het doet me niet zoveel meer... hij heeft voorlopig geen vriendin, ik zie hem niet meer... En elke keer dat ik hem wel zie wordt ik uitgescholden. Waarom weet ik niet. Anyway, die relatie zit nog steeds in mn hoofd heb ik het heel moeilijk mee gehad maar heb nu zoiets van flikker een end op. De lul die hij nu uithangt tegenover mij, het kan ook anders.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 01:32
Blenderhead
Blenderhead is offline
ja, k kan het over t algemeen moeilijk vergeten
Oud 07-12-2002, 08:03
Kali
Kali is offline
Ik heb men vriend gedumpt, omdat hij me ertoe dwong, maaar toch kan ik het ni verwerken ...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 10:39
Verwijderd
Ja, wel 'ns gehad dat ik een maand met een meisje had wat het uitmaakte en mij dus in tranen achterliet, dat ik haar vervolgens keilang niet kon vergeten, en uiteindelijk tot de conclusie kwam dat het een ongelooflijke doos was die net zo goed onder een tram zou kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 13:32
snoeperke
snoeperke is offline
JAAAAAAA hell yeah dat herken ik.
toen mijn ex het uitmaakte was ik net terug uit Nederland voor 2 dagen (om mn paard te verkopen-wat al moeilijk was opzichzelf).
Ruzie gehad de dag voor vetrek,en ja mij in NL n beetje de hoop gegeven dat alles weer goed kwam...en uiteindelijk terug in Belgie stuurt hij van : ja tgaat ni meer tss ons..BOEM daar sta je dan.
Je vraagt je natuurlijk dan af wat de rede is...uiteindelijk n week later bleek dat hij me had bedrogen met mn vriendin.
heb ong een week in bed gelegen op vakantie in frankrijk,en thuis durfde ik de tuin niet meer in,laat staan met de honden te gaan wandelen omdat ik dan continu ons nog samen voor me zag.
Dit heeft in zn totaal ong 4 maanden geduurt,en nu heb ik n nieuwe vriend,maar mn ex doet me nog steeds wat.dus de vraag of ik al helemaal over m heen ben weet k niet
Durf nog steeds niet bij ons thuis het bos in te gaan...en allerlei van dat soort domme dingen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 17:35
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
snoeperke schreef:
JAAAAAAA hell yeah dat herken ik.
toen mijn ex het uitmaakte was ik net terug uit Nederland voor 2 dagen (om mn paard te verkopen-wat al moeilijk was opzichzelf).
Ruzie gehad de dag voor vetrek,en ja mij in NL n beetje de hoop gegeven dat alles weer goed kwam...en uiteindelijk terug in Belgie stuurt hij van : ja tgaat ni meer tss ons..BOEM daar sta je dan.
Je vraagt je natuurlijk dan af wat de rede is...uiteindelijk n week later bleek dat hij me had bedrogen met mn vriendin.
heb ong een week in bed gelegen op vakantie in frankrijk,en thuis durfde ik de tuin niet meer in,laat staan met de honden te gaan wandelen omdat ik dan continu ons nog samen voor me zag.
Dit heeft in zn totaal ong 4 maanden geduurt,en nu heb ik n nieuwe vriend,maar mn ex doet me nog steeds wat.dus de vraag of ik al helemaal over m heen ben weet k niet
Durf nog steeds niet bij ons thuis het bos in te gaan...en allerlei van dat soort domme dingen

hoe bedoel je dat je dat niet meer durft, omdat je je dan met hem ziet ofzo?
ik denk dat je inderdaad nog niet helemaal over hem heen bent als je toch nog wel eens aan hemd enkt terwijl je nieuwe vriend hebt... hoewel, ligt eraan hoe je aan hem denkt, met liefde of met gevoel van was fijn samen, maar over=over!
Love Can Be Hard
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 22:21
Ninnoc
Ninnoc is offline
hmm momenteel heb ik dat ja, niet alleen ik m nog steeds geweldig vind als vriendje maar ook als persoon mis ik m heel erg. Ik kende m al 6 jaar voor we wat kregen en ik mis zijn hele aanwezigheid en persoonlijkheid heel erg.
Oud 12-12-2002, 09:30
lieve
lieve is offline
Jep, heb ik ook gehad met m'n eerste echte liefde!
Samen met je vriendinnen de rotste opmerkingen bedenken, en zijn nieuwe lief uitschelden onder elkaar!
Terwijl je hem eigenlijk op die moment terug wou en gewoon jaloers was op die nieuwe vriendin van hem...

Maar ik kan nu eerlijk zeggen dat ik er niet al te lang over gedaan heb om hem te vergeten!!
En dat ik nu met hem terug gewoon 'vrienden' kan zijn, meer in de betekenis van kennissen! We spreken gewoon tegen elkaar, 'goeiendag','sluukes','hoe is't?',... you know!
En dat vind ik ook wel leuk, om te kunnen doen...
niet iedereen kan dat met zijn ex-vriend/in!

Greetz Lieve,xxx
Oud 12-12-2002, 11:42
mill's mess
mill's mess is offline
Het is nu anderhalf jaar later, ik heb haar niet meer gezien en ze zit nog steeds in mijn hoofd (zelfs geen relatie gehad, ze was een onbereikbare liefde). Tja, wat kan ik er nog meer over zeggen dan dat het me gek maakt....
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 12:33
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:
ik moet het echt ff kwijt, ik geloof dat ik eindelijk heeeeeeeeeelemaal over me ex vriend heen ben, het doet me nix meer als ik bij zijn site schatje ofzo zie staan, ik denk alleen maar wat ben je toch een zielige, en over mezelf hoe ik zo stom kon zijn om hem niet te kunnen vergeten!

hebben jullie ook wel eens gehad/ of hebben jullie nu dat het wel lijkt alsof je je ex noooit meer kan vergeten, en daar dus behoorlijk depri van kan worden op sommige momenten! iedereen zegt je dat hij het niet waard is, maar zelf wil je dat niet zien, hoewel je het ook weet....
tja,hier is het probleem dat hij het wél waard is...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 12:48
iron-flower
iron-flower is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
tja,hier is het probleem dat hij het wél waard is...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 12:48
miro
miro is offline
Ik heb iets soortgelijks gehad. Mijn ex en ik zijn nog een tijd lang beste vrienden geweest nadat het uit was. Toen hij van zijn nieuwe vriendin niet meer met me om mocht gaan heeft hij meteen gezegd dat ie nooit meer iets met me te maken wilde hebben terwijl hij dus wel 2 jaar mn vriend en drie kwart jaar mn beste vriend was geweest.

Op het begin zat ik er heel erg mee, hij zei niks meer tegen me als ie me tegen kwam en keek me kwaad aan, net alsof ik heb iets misdaan had. Nu interesseert het me niks meer. Zijn vriendin roddelt over mij, maar ik krijg alles te horen waardoor zij voor schut staat en niet ik. Ze gaan maar een eind door maar mij doet t niks meer, zelfs niet als ik m tegenkom, dan voel ik niks, dan loop ik zo langs m heen, alsof ik m nooit gekend heb. Best raar eigenlijk. maar op een gegeven moment leg je je dr gewoon bij neer wat voor zieligerd het eigenlijk is.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 17:34
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:

Ik heb het nu. Het is na bijna 2 jaar uitgegaan ongeveer 3 weken geleden. Ik was nog wel supergek op hem en had niks aan zien komen, en het doet gewoon superveel pijn. De eerste dagen was ik echt 1 grote traan die constant op ontploffen stond maar nu huil ik meer van binnen. Ik heb nu echt zo'n gevoel dat ik nooit meer iemand zo leuk zou kunnen vinden als hem. Ik zie hem nog regelmatig en we gaan ook nog steeds best close met elkaar om wat ik heel fijn vind, maar het doet ook pijn omdat ik zo graag meer zou willen. Tsja, het blijft moeilijk... moet echt niet aan andere jongens denken. het lijkt alsof niemand leuk genoeg is. Ik ben bang dat ik potentiele vriendjes steeds maar met hem zal vergelijken. Grrr ik wou dat je je gevoel kon uitschakelen. Ik wil weer gelukkig zijn! Maarja, tijd heelt wonden zeggen ze he?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:02
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
ik herken dit wel ja....helaas
mijn eerste echte liefde heeft t nu bijna 4 maanden geleden uitgemaakt en andere hadden we nu bijna een jaar...maarja het was een lange afstand relatie en hij kon het niet meer. ik zag het ook allemaal niet meer zitten en al helemaal niet meer toen hij een andere vriendin kreeg, ook al kende ik haar helemaal niet...alleen het idee al!!!
maar afgelopen week ging t ineens weer normaal en voelde ik me weer margreet. als ik eraan denk wordt ik wel weer heel erg verdrietig maar dat is nu al zo veel minder dan eerst!! gelukkig maar...
dus idd tijd heelt de wonden ook al geloofde ik dat eerst niet
het gaat met mij igg al veel beter!!
sterkte
xxx
margreet
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 19:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ja, daar heb k ook last van k kan mijn ex niet vergeten, en hij mij ook niet. maar toch wordt t ook nooit meer wat. maar t blijft een dilemma
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 01:43
coecie
coecie is offline
ja!!! ik ben er overheen! ineens! echt... een half jaar niet ofzo, en toen kreeg hij ineens een nieuw vriendinnetje... echt vreselijk was dat! maaarrr, toen ik zijn nieuwe vriendinntje zag, had ik ten eerste alleen maar medelijden met hem... bovendien bedacht ik me dat het me eigenlijk helemaal niets boeide
alles fijn en goed en wel, mijn ex en ik zijn altijd even goeie vrienden (alleen nu is t van mijn kant ook echt alleen nog vriendschap!)

promt op de dag dat ik me bedenk dat ik er echt helemaal overheen ben... kom ik de volgende jongen tegen, ik weet niet of t nou komt omdat ik niemand anders meer in mijn hoofd heb, of dat hij gewoon echt heel leuk is (ja okee... hij si wel echt heel leuk ... maarja... ik heb ook echt niemand anders meer in mijn hoofd )
in ieder geval werd ik ineens weer verliefd, wel meer leuke jongens tegengekomen het afgelopen halfjaar hoor, maar geeneen leek de moeite waard...

1 nieuwe relaties kunnen pas beginnen als je echt over de oude heen bent?
2 of helpen nieuwe relaties je juist over de vorige heen te komen?

wat vinden jullie? bij mij is het nu dus duidelijk een geval van 1...
maar ja... ik heb ook weleens een geval van 2 gehad... en jongens hebben bijna altijd aléén maar gevallen van 2...

wat opmerkeijk is: die ex van mij heeft het er ineens wel heel moeilijk mee dat ik weer verliefd ben op een nieuw persoon
Oud 23-12-2002, 08:05
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
geen idee ik heb geen exen
Oud 25-12-2002, 20:57
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ja damn ik ken het!
alleen, hij is het inderdaad wel waard, i gues... ofzo.
vaag...
maar het komt erop neer dat ik hem heel erg mis en ik zou niet weten of hij mij ook mist, maar ik denk van niet. weet ik eigenlijk wel zeker
maarja, tijd heelt wonden, t komt vast wel goed, ooit... we'll see
Oud 25-12-2002, 22:05
Wenniee
Wenniee is offline
Dat ken ik zeker!! nu na een half jaar nog steeds!! en dr zijn dan van die momenten dat je dr egt nie meer tegen kan, en ook weer momenten dat je er niet eens over nadenkt.
en iedereen zegt dat t een enorme klootzak is, en dat is ook zo!! maarja dat wil ik niet egt inzien ofzo...
iig geval vraag ik me af wanneer ik dr eindelijk es van af kom, want ik zie hem nooit meer (woont ver weg)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten