Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En dan zou je je natuurlijk ook nog kunnen afvragen wat nou eigenlijk "de realiteit" is... |
![]() |
|
![]() |
ONEENS;
ik heb in mijn leven kilo's weggerookt maar ik heb niet het idee dat ik er geestelijk rijker van ben geworden. je denkt meer na door blowen, maar de dingen op een rijtje zetten is moeilijk in die brei van gedachten. dus uiteindelijk begrijp je meer maar wordt je stommer.
|
![]() |
Ben ik het helemaal mee eensde beste site
![]()
|
Ik heb altijd de meest fantastisch filosofische theorien die zich dan weer op een utopische wijze met fantasie vermengt en daardoor ga ik me gedwongen voelen de gedachte te filteren en dan hou je iets heel puurs over. Dat omschrijft dan weer precies de gedachtegang die je in die fase in je leven bezig houdt. Je hebt de reden voor het alles gevonden.
Alleen je bent hem de volgende morgen weer vergeten. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dan nog betekent t nog niet dat de geest van de gebruiker niet gestimuleerd wordt zich te ontwikkelen. Maar wat is normaal? En wat is het belang van normaal? |
![]() |
||
Citaat:
omdat sommige mensen graag een goed gevoel krijgen dmv een pil ontwikkelen ze zich niet goed??? hoezo is dat ethisch onverantwoord? jij bent duidelijk zo iemand die iedereen die niet jouw 'heilige' normen en waarden heeft gek vind. ontwikkel zelf 's. jammer dat jij uitgerekend leraar bent in moraal. dat geeft jouw kans jouw moraal als universeel zijnde rond te propageren. |
![]() |
|
ONEENS....
het versterkt het gevoel wat je op dat moment hebt, dus als je je kut voelt, voel je je alleen maar kutter, maar als je je goed voelt voel je je opperbest en daarnaast, tast het je hersenen aan en helpt je niet concentreren of dingen opnemen (je kan wel dingen op een rijtje zetten maar snel genoeg vergeet je hoe dat rijtje er uit zag)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |