Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2002, 15:13
Iotje
Iotje is offline
Mee eens of niet???
Oud 16-12-2002, 15:15
Günther
Günther is offline
Oud 16-12-2002, 15:31
Griller
Griller is offline
eens, alle nadenk momenten die ik heb gehad tijdens het stoned zijn heeft mij wel geholpernm wat dingentjes op een rijtje te zetten...
Oud 16-12-2002, 17:18
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Blowen en welke vorm vandrugs dan ook geeft duizenden woorden toegang tot mijn gedachtengang. Woorden waarvan ik niet wist dat ze bestonden, waarvan waarvan ik niet dacht dat er een combinatie van gemaakt kan worden.

Maar blowen zorgt er ook voor dat ik me nog kutter voel dan kut, mocht ik me al een keer kut voelen. Da's dan wel weer kut, maar met die verschillende vormen van kut leer je omgaan....dus da's niet zo kut als gedacht.

Je bent immers een kunstenaar of niet.

Time for another bong.
Oud 16-12-2002, 18:26
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Griller schreef:
eens, alle nadenk momenten die ik heb gehad tijdens het stoned zijn heeft mij wel geholpernm wat dingentjes op een rijtje te zetten...
same here
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 18:27
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Mad Ruda schreef:
Blowen en welke vorm vandrugs dan ook geeft duizenden woorden toegang tot mijn gedachtengang. Woorden waarvan ik niet wist dat ze bestonden, waarvan waarvan ik niet dacht dat er een combinatie van gemaakt kan worden.
ja, hoe kan je het stoned/etc. zijn niet leuker vinden dan de realiteit?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 18:38
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit

En ik ben het op zich wel met de stelling eens, behalve dat je t ook kan overdrijven... net zoals met alles...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 19:42
Isa
Isa is offline
op een bepaalde manier wel ja.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 00:24
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:

200% mee O-N-E-E-N-S.

groetjesss.

Alice.
Oud 17-12-2002, 07:39
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Mad Ruda schreef:

Maar blowen zorgt er ook voor dat ik me nog kutter voel dan kut, mocht ik me al een keer kut voelen. Da's dan wel weer kut, maar met die verschillende vormen van kut leer je omgaan....dus da's niet zo kut als gedacht.

Je bent immers een kunstenaar of niet.

Time for another bong.
Oud 17-12-2002, 12:22
Zappa
Zappa is offline
Ik ben het er mee eens, voor mezelf dan.

Het kan (denk ik) voor iedereen anders uitpakken.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 12:30
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
Mad Ruda schreef:
200% mee O-N-E-E-N-S.

groetjesss.

Alice.
Het is een Loesje quote, niet helemaal serieus bedoeld, maar ik vind m wel grappig, maar net zo zinnig als: "alleen mensen die de realiteit niet aankunnen vluchten in hun fantasie"

En dan zou je je natuurlijk ook nog kunnen afvragen wat nou eigenlijk "de realiteit" is...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 14:36
Ascona Cruiser
Ascona Cruiser is offline
ONEENS;

ik heb in mijn leven kilo's weggerookt maar ik heb niet het idee dat ik er geestelijk rijker van ben geworden. je denkt meer na door blowen, maar de dingen op een rijtje zetten is moeilijk in die brei van gedachten. dus uiteindelijk begrijp je meer maar wordt je stommer.
Oud 17-12-2002, 15:00
Azian Wizard
Azian Wizard is offline
Ben ik het helemaal mee eensde beste site
Oud 17-12-2002, 15:26
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Als je al een prima fantasie hebt kan de realiteit toch al fantastisch zijn? Dan hoef je niet eens meer te blowen
Oud 17-12-2002, 16:28
Angerfist
Angerfist is offline
Weed = 100 % natural medicine
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 10:04
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ik heb altijd de meest fantastisch filosofische theorien die zich dan weer op een utopische wijze met fantasie vermengt en daardoor ga ik me gedwongen voelen de gedachte te filteren en dan hou je iets heel puurs over. Dat omschrijft dan weer precies de gedachtegang die je in die fase in je leven bezig houdt. Je hebt de reden voor het alles gevonden.

Alleen je bent hem de volgende morgen weer vergeten.
Oud 19-12-2002, 11:21
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Ik heb altijd de meest fantastisch filosofische theorien die zich dan weer op een utopische wijze met fantasie vermengt en daardoor ga ik me gedwongen voelen de gedachte te filteren en dan hou je iets heel puurs over. Dat omschrijft dan weer precies de gedachtegang die je in die fase in je leven bezig houdt. Je hebt de reden voor het alles gevonden.

Alleen je bent hem de volgende morgen weer vergeten.
hahahaha ja, op zich, herken ik dat wel..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 11:48
Senno
Senno is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Mee eens of niet???
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Blowen, snuiven, slikken en spuiten is echt voor mensen die incapabel zijn zich op een normaal en ethisch verantwoorde manier te ontwikkelen. Ik ben zelf filosofie-, moraal- en latijnleraar en ik ben van mijn standpunt heilig overtuigd.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 11:00
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Senno schreef:
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Blowen, snuiven, slikken en spuiten is echt voor mensen die incapabel zijn zich op een normaal en ethisch verantwoorde manier te ontwikkelen. Ik ben zelf filosofie-, moraal- en latijnleraar en ik ben van mijn standpunt heilig overtuigd.
Iemand kan wel degelijk in staat zijn zich op een ethische manier ontwikkelen bij gebruik van drugs. Tenzij je wilt beweren dat t gebruik van drugs bij voorbaat niet ethisch verantwoord is, maar kun je dat dan onderbouwen?
Maar dan nog betekent t nog niet dat de geest van de gebruiker niet gestimuleerd wordt zich te ontwikkelen.
Maar wat is normaal? En wat is het belang van normaal?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 13:03
bong
bong is offline
mmm ik heb al heel wat theorien uitgevonden of begrepen toen ik stoned was
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 13:58
DEChengst
DEChengst is offline
Oneens, ik zie niet hoe een drug waar je lusteloos van wordt, je geest zou helpen zich te ontwikkelen.
Oud 21-12-2002, 14:23
Isa
Isa is offline
Citaat:
Senno schreef:
55 jaar oud, ik hoor het al. zeker in de jaren vijftig gebrainwashed met het idee dat drugs slecht zijn.
omdat sommige mensen graag een goed gevoel krijgen dmv een pil ontwikkelen ze zich niet goed???
hoezo is dat ethisch onverantwoord?
jij bent duidelijk zo iemand die iedereen die niet jouw 'heilige' normen en waarden heeft gek vind.
ontwikkel zelf 's.
jammer dat jij uitgerekend leraar bent in moraal.
dat geeft jouw kans jouw moraal als universeel zijnde rond te propageren.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 17:31
rare kwast
rare kwast is offline
ONEENS....
het versterkt het gevoel wat je op dat moment hebt, dus als je je kut voelt, voel je je alleen maar kutter, maar als je je goed voelt voel je je opperbest
en daarnaast, tast het je hersenen aan en helpt je niet concentreren of dingen opnemen (je kan wel dingen op een rijtje zetten maar snel genoeg vergeet je hoe dat rijtje er uit zag)
Oud 21-12-2002, 19:20
?OWAN!
?OWAN! is offline
Het helpt je slechts eraan te wennen hoe het is om dement te zijn.........en verder vind er geen ontwikkeling plaats
Reageren

Regels voor berichten