![]() |
|
tuurlijk kan dat, maar check idd ff of geen soa's hebt, maar als jullie elkaars eerste partner zijn is zelfs dat volgens mij niet cht nodig, nou ja, of je meot al een soa sinds je beboorte hebben...
|
en nu nog ff ontopic
ja t kan welmaar denk d'r wel goed over na want je bent nog vrij jong en anders moet je mischien later nog een keer naar de huisarts om je weer te laten testen op soa's (niet een leuk idee imho)
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mensen die zeuren over dat ze 13 is.. laat haar toch, zíj weet of ze er klaar voor is! Wanneer júllie 13 te jong vinden, is dat nog niet per definitie zo... |
![]() |
|
Verwijderd
|
dertien is wel héél jong om met zoiets serieus te beginnen, en al zeker als je nog maar twee maanden samen bent. op je dertien is de kans dat je langer dan drie maanden bij je vriendje blijft misschien 1 op 15...
je kan er het beste mee wachten tot je héél erg zeker bent dat jij en je vriendje bij elkaar horen, dat je samen met hem oud wilt worden. als je al wat langer bij elkaar bent weet je dat meestal wel zekerder dan na twee maanden. leer elkaar gewoon eerst wat beter kennen, niet alleen qua persoonlijkheid, maar ook qua lichaam. stapje voor stapje, en geniet ervan. je ontdekt alles maar één keer, doe er dan ook lang genoeg over, zodat je langzaamaan aan elkaar en elkaars lichaam gewend geraakt. zoals je al door had: ik raad het je inderdaad af meisje, doe geen dingen waar je later wel eens spijt van zou kunnen hebben, en seks hebben op je dertiende is nu eenmaal iets waarbij de kans op spijt achteraf vrij reëel is, nietwaar? dikke kus elke |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind haar naam wel erg toepasselijk "muurbloempje" maar dan niet
![]() Maar even serieus over dit topic. Ik moet je zeggen dat ik wel schrok van je leeftijd. Nu hoor ik ook mensen..Ja maar je kan je ouder gedragen, ja misschien wel, maar dan ben je 13 en dan heb je alles al gedaan! dat is toch hartstikke zonde! Je gaat er echt spijt van krijgen als je doorzet. Doe alles op zijn tijd en niet zo snel.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
![]() [quote] leer elkaar gewoon eerst wat beter kennen, niet alleen qua persoonlijkheid, maar ook qua lichaam. stapje voor stapje, en geniet ervan. je ontdekt alles maar één keer, doe er dan ook lang genoeg over, zodat je langzaamaan aan elkaar en elkaars lichaam gewend geraakt./quote] Natuurlijk is het leuk om elkaar langzaam te leren kennen maar als zij werkelijk vindt dat ze daar klaar voor is en denkt dat hun relatie daar ook klaar voor is ...... Citaat:
Als je alle dingen waar je later "wel eens spijt van zou kunnen krijgen" niet doet kun je net zo goed in bed blijven liggen de hele dag. Of och nee, wacht even, misschien krijg je daar wel spijt van ! Je weet niet of de kans op spijt zo reëel is want je kent het hele situatie niet. misschien krijgt ze daar helemaal geen spijt van en kijkt ze over jaren op terug (tenminste mocht ze het doen) en denkt: dat waren leuke tijden (ofzow) ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Muurbloempje55: naar mijn mening is het pas 2 maanden. Je bent nog jong, denk nog eens goed na voordat je eraan begint. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Na hoe lang zonder condoom? Volk | 26 | 23-05-2011 18:16 | |