Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2002, 14:06
muurbloempje55
muurbloempje55 is offline
ik en mijn vriendje hebben al 2 maanden wat,en we willen graag zonder condoom neuken,ik ben aan de pil kan het dan?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:16
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Het kan wel, check alleen eerst ff of je geen soa onder de leden hebt, want anders geef je hem aan elkaar door.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:18
sas_andrea
sas_andrea is offline
goh al 2 maanden en je bent 13 en dus wil je maar meteen zonder condoom neuken? hmz... ja... kan
Oud 09-12-2002, 14:29
Vinzz
Vinzz is offline
13 omg
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:37
DjGeRo
DjGeRo is offline
Citaat:
MisterNobody schreef:
Inderdaad, en dat is echt niet fijn hoor...

Inderdaad erg bagger, net als dat je zonder vaseline in een kont gaat lopen boren
Oud 09-12-2002, 16:44
marla singer
marla singer is offline
Citaat:
DjGeRo schreef:

Inderdaad erg bagger, net als dat je zonder vaseline in een kont gaat lopen boren
Ik denk eerder dat het meisje meer pijn heeft dan dan de jongen die in haar kont gaat boren
Oud 09-12-2002, 17:06
Verwijderd
Citaat:
muurbloempje55 schreef:
ik en mijn vriendje hebben al 2 maanden wat,en we willen graag zonder condoom neuken,ik ben aan de pil kan het dan?
Nee, dat kan niet, als je als jongen een meisje van 13 zonder condoom neukt valt je snikkel eraf.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 02:07
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
de jeugd van tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 07:49
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
de jeugd van tegenwoordig
Oud 10-12-2002, 10:02
The Demon King
The Demon King is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 10:04
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Nee, dat kan niet, als je als jongen een meisje van 13 zonder condoom neukt valt je snikkel eraf.
Hahahahaha ROFLMAO !

* proest hahahahaha, sorry hoor hahahahahah ROFLMAO
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 21:01
3rd Rock
3rd Rock is offline
tuurlijk kan dat, maar check idd ff of geen soa's hebt, maar als jullie elkaars eerste partner zijn is zelfs dat volgens mij niet cht nodig, nou ja, of je meot al een soa sinds je beboorte hebben...
Oud 11-12-2002, 19:04
Verwijderd
het kan natuurlijk wel, als je er zeker van bent dat je geen van beiden een SOA hebt... let er dan wel extra goed op dat je de pil niet vergeet, want 13 is niet echt een leeftijd om zwanger op te raken...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 16:04
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
nare man schreef:
Zie je avatar .
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 17:02
marijn
marijn is offline
Citaat:
nare man schreef:
who's the master?????? YOUR the master!!!!
Oud 12-12-2002, 17:06
marijn
marijn is offline
en nu nog ff ontopic
ja t kan welmaar denk d'r wel goed over na want je bent nog vrij jong en anders moet je mischien later nog een keer naar de huisarts om je weer te laten testen op soa's (niet een leuk idee imho)
Oud 13-12-2002, 09:49
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
het kan natuurlijk wel, als je er zeker van bent dat je geen van beiden een SOA hebt... let er dan wel extra goed op dat je de pil niet vergeet, want 13 is niet echt een leeftijd om zwanger op te raken...
*eens*

En mensen die zeuren over dat ze 13 is.. laat haar toch, zíj weet of ze er klaar voor is! Wanneer júllie 13 te jong vinden, is dat nog niet per definitie zo...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 11:12
Rioto
Citaat:
muurbloempje55 schreef:
Jesus laat je is na kijken of je wel 100% in je kop bent !
Je bent 13 ! Ik snap de Kinderen van tegenwoordig Niet meer
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 14:03
Verwijderd
dertien is wel héél jong om met zoiets serieus te beginnen, en al zeker als je nog maar twee maanden samen bent. op je dertien is de kans dat je langer dan drie maanden bij je vriendje blijft misschien 1 op 15...
je kan er het beste mee wachten tot je héél erg zeker bent dat jij en je vriendje bij elkaar horen, dat je samen met hem oud wilt worden. als je al wat langer bij elkaar bent weet je dat meestal wel zekerder dan na twee maanden.
leer elkaar gewoon eerst wat beter kennen, niet alleen qua persoonlijkheid, maar ook qua lichaam. stapje voor stapje, en geniet ervan. je ontdekt alles maar één keer, doe er dan ook lang genoeg over, zodat je langzaamaan aan elkaar en elkaars lichaam gewend geraakt.
zoals je al door had: ik raad het je inderdaad af meisje, doe geen dingen waar je later wel eens spijt van zou kunnen hebben, en seks hebben op je dertiende is nu eenmaal iets waarbij de kans op spijt achteraf vrij reëel is, nietwaar?

dikke kus
elke
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
Ik snap de Kinderen van tegenwoordig Niet meer
ik vind het gek dat mensen hun dochtertje van dertien de pil geven...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:58
inspiratieloos
inspiratieloos is offline
Sommige meisjes krijgen de pil ook gewoon voorgeschreven om hun hormoonhuishouden in orde te krijgen. Pil is niet altijd bedoeld als voorbehoedsmiddel!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 16:07
Verwijderd
Citaat:
inspiratieloos schreef:
Sommige meisjes krijgen de pil ook gewoon voorgeschreven om hun hormoonhuishouden in orde te krijgen. Pil is niet altijd bedoeld als voorbehoedsmiddel!
Ja bijdehantje, maar het gaat er niet om dat een meisje van 13 aan de pil is maar dat een meisje van 13 zonder condoom met haar vriend wil neuken.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:32
Rioto
Citaat:
nare man schreef:
Ja bijdehantje, maar het gaat er niet om dat een meisje van 13 aan de pil is maar dat een meisje van 13 zonder condoom met haar vriend wil neuken.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:36
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Kom, gaan we elkaar quoten.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 20:03
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Oud 14-12-2002, 23:21
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
RoSaLiNi schreef:
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 09:52
Kadaver
Kadaver is offline
Op je 13e neuken?? Is je pa bouwvakker ofzo?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 10:52
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Kadaver schreef:
Op je 13e neuken?? Is je pa bouwvakker ofzo?
laten we wel PC blijven
Oud 15-12-2002, 11:32
marlies
marlies is offline
Ik vind haar naam wel erg toepasselijk "muurbloempje" maar dan niet

Maar even serieus over dit topic.
Ik moet je zeggen dat ik wel schrok van je leeftijd. Nu hoor ik ook mensen..Ja maar je kan je ouder gedragen, ja misschien wel, maar dan ben je 13 en dan heb je alles al gedaan! dat is toch hartstikke zonde!
Je gaat er echt spijt van krijgen als je doorzet. Doe alles op zijn tijd en niet zo snel.
Oud 15-12-2002, 19:04
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Roos)

Citaat:
Andijvie schreef:
*eens*

En mensen die zeuren over dat ze 13 is.. laat haar toch, zíj weet of ze er klaar voor is! Wanneer júllie 13 te jong vinden, is dat nog niet per definitie zo...
Dan is het nog wel leuk om er grappen over te maken
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 23:42
the exploding boy
the exploding boy is offline
je eerste post hier

maja 13 vind ik persoonlijk minstens 2/3 jaar te vroeg.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 00:43
GRRR
GRRR is offline
zonder condoom kan wel maar dan moet hij wel via je poepgat anders heb je nog steeds een kans dat je zwanger raakt. beter veilig of niet soms
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 16:16
Apeklit
Apeklit is offline
Citaat:
nare man schreef:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Oud 17-12-2002, 16:20
Apeklit
Apeklit is offline
Citaat:
GRRR schreef:
zonder condoom kan wel maar dan moet hij wel via je poepgat anders heb je nog steeds een kans dat je zwanger raakt. beter veilig of niet soms
Noem t niet poepgat, dat klinkt zo ranzig. Noem 't gewoon kont ofzo.
Oud 17-12-2002, 16:23
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
Apeklit schreef:
(S)

Als jij je naam verandert in Anthropoidae-genotsknopje. Apeklit klinkt zo ranzig. Oke?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 18:27
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
dertien is wel héél jong om met zoiets serieus te beginnen, en al zeker als je nog maar twee maanden samen bent. op je dertien is de kans dat je langer dan drie maanden bij je vriendje blijft misschien 1 op 15...
Dertien is idd wel jong maar niet onoverkomelijk jong. En bovendien hangt het er vanaf of zij zelf vindt dat ze er klaar voor is en dat kan niemand anders beter weten dan zij zelf!

Citaat:
je kan er het beste mee wachten tot je héél erg zeker bent dat jij en je vriendje bij elkaar horen, dat je samen met hem oud wilt worden. als je al wat langer bij elkaar bent weet je dat meestal wel zekerder dan na twee maanden.
Ze hoeven niet te trouwen ofzow!!! Zij weet ook wel dat ze niethaar hele leven bij hem blijft/ dat een hele leven lagsamen onwaarschijnlijk is maar daarom kan ze toch nog wel met hem neuken? Als ze er zelf helemaal achter staat is dat toch geen probleem???

[quote]
leer elkaar gewoon eerst wat beter kennen, niet alleen qua persoonlijkheid, maar ook qua lichaam. stapje voor stapje, en geniet ervan. je ontdekt alles maar één keer, doe er dan ook lang genoeg over, zodat je langzaamaan aan elkaar en elkaars lichaam gewend geraakt.
/quote]

Natuurlijk is het leuk om elkaar langzaam te leren kennen maar als zij werkelijk vindt dat ze daar klaar voor is en denkt dat hun relatie daar ook klaar voor is ......

Citaat:

zoals je al door had: ik raad het je inderdaad af meisje, doe geen dingen waar je later wel eens spijt van zou kunnen hebben, en seks hebben op je dertiende is nu eenmaal iets waarbij de kans op spijt achteraf vrij reëel is, nietwaar?

Als je alle dingen waar je later "wel eens spijt van zou kunnen krijgen" niet doet kun je net zo goed in bed blijven liggen de hele dag. Of och nee, wacht even, misschien krijg je daar wel spijt van !

Je weet niet of de kans op spijt zo reëel is want je kent het hele situatie niet. misschien krijgt ze daar helemaal geen spijt van en kijkt ze over jaren op terug (tenminste mocht ze het doen) en denkt: dat waren leuke tijden (ofzow)
Oud 17-12-2002, 18:28
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Apeklit schreef:
Of aars!!!
Oud 17-12-2002, 18:50
Six4Eight
Six4Eight is offline
Zo van 'zal ik jou is ff lekker in je aars raggen!'

[small]klinkt smakelijk :-)[/small]
Oud 18-12-2002, 09:10
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Zo van 'zal ik jou is ff lekker in je aars raggen!'

[small]klinkt smakelijk :-)[/small]

nee poepgat klinkt lekker
Oud 18-12-2002, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
*eens*

Ik denk dat het merendeel van de mensen hier gewoon wil voorkomen dat ze iets doet waar ze later heel veel spijt van krijgt. Ik ben het met ze eens. Ze heeft nog tijd zat om aan seks te beginnen.

Muurbloempje55: naar mijn mening is het pas 2 maanden.
Je bent nog jong, denk nog eens goed na voordat je eraan begint.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:35
Verwijderd
ik ken 3 mensen die dat op die leeftijd ook deden dus ja, waarom geven jullie dat meissie niet gewoon tips(niet dat ze er nu nog iets aan heeft) ipv der afeiken,alsof ze daar waarde aan hecht

Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 22:38
oneMen
oneMen is offline
*loopt met een kuisheidsgordel naar zn zusje toe*
Oud 26-12-2002, 11:46
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
ik het het pas zonder condoom gedaan. ik schreeuwde het bijna uit van de pijn. was niet nat genoeg
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 20:14
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Met hoeveel mensen heeft ie voor jou al onveilig gevreën
Oud 27-12-2002, 07:02
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
nare man schreef:

Citaat:
Iotje schreef:
nee poepgat klinkt lekker
zal ik jou anuskanaal eens even doorspuiten

Regels voor berichten