Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
* Hoeveel bier drink je
* Hoevaak heb je sex * Hoe vaak ga je uit * Hoe lang ben je online * ben je 1337 ;-) * Hoe vaak ga je naar school * Hoeveel websites heb je * Kan je websites maken * Hoevaak game je * Hoelang kijk je * Naat wat voor soort muziek luister je [hele grote poll] Weet er verder geen meer.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hoe oud ben je?
Hoe oud is je vader? Hoe oud is je moeder? Hoe oud .. etc. Wat voor processor heb je? Wat voor GFX heb je? etc. Hoeveel inkomen heb je? Hoeveel inkomen hebben je ouders? Wat stem je? Wat stemmen je ouders? Ga je op latere leeftijd anders stemmen? Ben je gelukkig? (!) Heb je wel eens Doom 2 gespeeld? Lust je cola? Ben je verslaafd aan cafeïne? Rook je? Hou je van asperges? Kna je fatsounlijk Nedrelands? Heb je een bril? Staat je kalender op tijd? Welk merk horloge heb je? Wat vind je van Edgar Davids? Vind je de Olympische Spelen leuk? Hoort dit op S&M? Hou je van blauw of van groen? Wat is je password van Hotmail? Heb je überhaupt Hotmail-adres? ICQ of MSN? Windows of Linux? Man of Vrouw? Bluh. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- heb je een abc toetsenbord of een qwerty?
![]() - kleur schoenen? - soort kleren? - werk? - school? - stad? - schrijf je met pen of potlood? - typ je met meerder vingers of met 2 - vin je deze site kut ofniet? - bli, bla of blo? - merk tandpasta? - hoevaak douche je per week - drink je je melk uit een glas of beker? - vin je XP ook kut? enz. enz. enz. |
![]() |
|
jaja, hij komt hier als sitecheck
ik moet nog wat kleine dingen maken er zitten een dubbele beveiliging op: ip-tracking per poll en een cookie. cookie kun je idd verwijderen, en dan een ander ip adres nemen (via telefoon opnieuw inbellen ofzo) maar perfecte beveiliging kan denk ik niet verder komen er idd categorien oa: sport scholieren computers internet uitgaan etc navigatie via drop down menu (categorieA) en dan serie links
|
dat mensen 50x opnieuw in zullen bellen hoef je niet zo bang voor te zijn, maar bijv een http_referer check inbouwen is wel handig... anders kun je heel eenvoudig ergens een link posten en als mensen op die link klikken wordt er automatisch ergens op gestemd...
we zien wel... het zal hier altijd wel iemand lukken om je poll te verneuken, ga daar maar van uit...
||
![]() |
Citaat:
(mensen kunnen natuurlijk meerdere keren registreren.. maarja... ) wat voor site wordt het precies? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
http_referrer is idd niet zo moeilijk, maar mensen kunnen ook via mijn site een poll voor op hun site aan gaan vragen, en dat wilde ik eigenlijk met een apparte code voor op hun site doen, dus dan krijg je problemen met http_referrer, of moet je voor elke poll die aanpassen oplossing kan zijn om met iframes voor de sites van gebruikers te werken, moet ik noge ven over denekn
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik zoek wel even op dit forum na, heb een x uitgebreidere methode gezien, pak ik die wel
|
![]() |
koop je een gamecube, playstation 2 of x-box
welk computermerk heb je hoe vaak heb je sex in de week welk fast food vind je het lekkerst wat voor hardware ga je dit jaar kopen ben je al gewend aan de euro's wat is beter, icq, msn, aol, yahoo adsl, chello of anders enz enz |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pols gekneusd? of gebroken? turps | 6 | 28-04-2011 19:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gebroken pols zonder gips Bubbeldoosje | 27 | 08-01-2006 11:38 | |