Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 16:31
Verwijderd
Hey mensen,

Ik ben op zoek naar mensen die een beetje aan het topsporten zijn. Ik heb het voorelkaar om een jaar lang gesponsord te mogen gaan zeilen. Graag wil ik weten of er mensen zijn die een soortgelijk aanbod hebben gehad (met een andere sport) en hoe je dat hebt gedaan met je school, reizen, vriend(in), etc.

Groeten NED441
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2003, 19:51
Krugdinho
Krugdinho is offline
hoi ik ben Martin en heb voor volgend seizoen een 4 jarig contract getekent bij Real Madrid.
Oud 15-03-2003, 20:28
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 15-03-2003 @ 20:51:
hoi ik ben Martin en heb voor volgend seizoen een 4 jarig contract getekent bij Real Madrid.
FIFA2003?
Oud 15-03-2003, 21:25
Verwijderd
kan het ook zonder flauwekul?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:54
femkeb
femkeb is offline
Ik doe niet echt topsport, maar ik speel zelf bridge waarvoor ik zelf toch ook heel veel weg moet (hele weekenden naar utrecht woon zelf in groningen) en vaak vrijdagen enzo weg. Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik plan echt heel veel ik doe ook nog vwo4 en maar gewoon per kwartaal een planning. Dan kom ik vaak wel uit, maar ja ik doe ook niet echt topsport.
Oud 25-03-2003, 21:45
Verwijderd
Ligt er ook aan met welke sport je gesponsord wil worden. Want bijvoorbeeld met karten enzo is het best wel moeilijk aangesien je echt het geluk moet hebben om gezien te worden.

Want je kan niet zomaar ff mailen om te vragen of ze jou willen sponsoren. Het kan wel, maar ze weten nooit of je snel bent

Meestal wordt je gewoon gezien

maar nee, ik doe niet echt een topsport al zou ik wel heel erg graag verder willen met karten. Ben ook wel redelijk snel in het kartcentrum hier alleen niet te snel genoeg denk ik

(13de in het algemeen klassement, opzich niet slecht maar zal toch beter moeten wil je echt gezien worden)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 22:07
Verwijderd
ja het scheeld dat ik al een sponsor heb...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 22:11
SWA
SWA is offline
ja hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
zou ook wel met een van me sporten gesponsord willen worden......
(maja lijkt me wel onwaarschijnlijk met breakdance en martial arts, maar met skaten zou het wel kunnen)
Oud 25-03-2003, 22:15
Verwijderd
Nou eerst zorgen dat je wat hebt te bieden, dan naar een bedrijf gaan (in mijn geval een zeilmakertje) dat iets wil doen in die tak en dan wat reges en prijzen afspreken..

Met skaten zal het moeilijker gaan denk ik omdat je dat minder ziet op tv en in bladen. jij moet zoeken naar bedrijven die jongeren (skaters) als doelgroep hebben en die zijn er nu eenmaal niet zoveel...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 22:17
SWA
SWA is offline
jah das waar
maar toch bedankt
Oud 25-03-2003, 22:17
SWA
SWA is offline
Citaat:
SWA schreef op 25-03-2003 @ 23:17:
jah das waar
maar toch bedankt

alhoewel, k denk even veel als met zeilen toch
Oud 25-03-2003, 22:22
Verwijderd
vergis je niet, bovendien zitten er heel veel "decision-makers" bij het zeilcircuit en bij de halfpipe op een skate baan (daar doe je dat toch?) een stukje minder...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 22:24
SWA
SWA is offline
ja oke dat is een klein onderdeel ervan, en bijvoorbeeld het aantal wedstrijden voor agressive inline skaten is niet zo groot, maar skaten word bijvoorbeeld veel geassocieerd met jongeren en vrije tijd enzo van die dingen dus veel bedrijven passen wel.
k ken ook een gast die werd gesponsord door croky dus
Oud 31-03-2003, 11:22
luckyleo
luckyleo is offline
Damn man! Echt goed voor mekaar heb jij het. Van zulke dingen droom ik ook. Zelf doe ik fanatiek aan hardlopen, maar voor mij is het nog lang niet mogelijk om er full-time mee bezig te zijn. Daarvoor zijn veel meer financiele middelen nodig. Die krijg je pas als je heel veel beter bent en sponsoren zijn er amper te vinden. Nu betaal ik me trainingsstages met een baantje en geld van me ouders. Het verblijf bij wedstrijden, worden gelukkig geregeld door de organisatie betaald en op zijn tijd win ik eens een klein geldprijsje. Vant weekend grote kans op 500 euro , maar dat komt ook bijna nooit voor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten