Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik dacht van wel ![]() 'vertrouwenspersoon', iemand die je in vertrouwen kan nemen jah ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik dacht altijd van wel..
||
Citaat:
||
Citaat:
aan het begin van dit jaar heb ik erover nagedacht, om mss naar de vertrouwenspersoon bij mij op school te gaan. ben ik dan even blij dat ik het niet heb gedaan ![]() ik heb echt altijd gedacht dat die ook zwijgplicht had...
|
Verwijderd
|
Hai Squirl,
je kunt ook op een andere manier hulp zoeken om je verhaal kwijt te kunnen. Zo kun je bijvoorbeeld stichting Korrelatie ook e-mailen: dipje@korrelatie.nl Ik heb dit zelf ook een keer gedaan en antwoord gehad van een psychologe binnen ongeveer 2 weken. Misschien is dat een idee voor jou! Verder zou ik je adviseren om er toch met je ouders over te praten. Zij zijn degenen die onvoorwaardelijk van jou houden en zij zullen toch ook het liefst hebben dat jij lekker in je vel zit! Het is een stuk makkelijker als je je ouders erbij kunt betrekken lijkt mij dus.. Je kunt ook nog denken aan bellen, naar de kindertelefoon of iets dergelijks. In de announcement staan ook allerlei hulpinstanties! sterkte! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bij vertrouwenspersoon kunnen de ouders ook gewoon haar bellen en vragen hoe de gesprekken gaan en dan zal zij dat zeggen, huisarts niet. hebben beide msschien niet volledige zwijgplicht maar huisarts toch een stuk meer |
![]() |
|
![]() |
Sterker nog, als je problemen iets serieuzer worden, dan krijg je je mentor als eerste achter je aan, vervolgens je ouders etc..
ALs je niet wilt dat je ouders het weten, zou ik niet naar een vertrouwenspersoon gaan dus.. Ze zijn verplicht om het aan je ouders te melden. Je eigen huisarts (die je zou kunnen laten verwijzen naar een psycholoog of Mediant bijv) is beter dan..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hulp nodig? Jade_Angel | 1 | 21-01-2005 22:47 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Muziek dringend hulp nodig gekkedoozzz | 56 | 14-01-2004 17:05 | |
Software & Hardware |