![]() |
||
Citaat:
Maar dat is gelukkig bij mij niet het geval. Meer reply's bitte?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vroeg niet om je mening over het feit of het mooi zou staan of niet, maar wat voor effect het zal hebben op de borstvoeding (ooit) en wat voor nazorg een tepelpiercing nodig heeft. Iemand nog een inhoudelijk antwoord? Thnx ![]()
||
Citaat:
|
Mwoah, de wenkbrauwpiercing zetten ging niet zo snel en pijnloos als bij een echte piercer
![]() Maar iedereen is het er dus over eens?Niet doen?(Laat mijn leeftijd dus even buiten beschouwing) Thnx
|
![]() |
hoi
Mijn tweelingzus heeft zo'n twee jaar geleden tepelpiercing laten zeten!!! En die vind ik erg mooi. Voor dat ze haar piercing liet zetten , heeft ze eerst bij de dokter geinformeerd of je met tepelpiercings nog borstvoedig kon geven. En dat is dus wel het geval ( soms word het zelf aan geraden bij vrouwen( voor borstvoeding) waar van de tepels ingetrokken zijn) Het duurd zo half jaar voordat het goed geheeld is, en veilig een andere piercing in kan doen( eerst heb je een rintje want die zijn makkelijk met schoonmaken, later kan je dus kiezen voor een staafje) Bij mijn tweelingzus zijn ze wel gevoelige geworden. Maar dat lijkt met niet zo heel erg probleem.... nou denk erg goed over naar, en als je echt wilt ,moet je het zeker doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() En moedermelk is altijd beter voor je kind.
||
Citaat:
Hier heb ik echt iets aan ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik zat een tijdje geleden met deze zelfde vraag en nazoeken op internet leverde op (tja dit was je nu al bekend, maar nog een extra bron is misschien wat meer geruststelling):
- je kan wel borstvoeding geven als je een tepelpiercing hebt (gehad). - je tepels worden gevoeliger. - het is een van de pijnlijkste piercings. een vriend van me heeft ze ook en die had er echt een paar weken pijn. mjah, zoiets verschilt per persoon. over nazorg weet ik niet veel, maar ik denk dat het net zoiets is als bij andere piercings, schoonhouden ed... trouwens, als je de pit in gaat moet je wel uitkijken dat er niet iemand op slaat oid... dat is pijnlijk, zo hoorde ik weer van een vriend... maar goed, als meisje kijk je daar zowieso wel voor uit natuurlijk ![]()
||
Citaat:
![]() Over een paar weken heb ik er 1! Iedereen bedankt trouwens. Oi, Lo
|
![]() |
ik heb de eindbeslissing nog steeds niet genomen... tis nu meer op de langetermijn, zo van: misschien ooit....
ik herinner me nu ineens dat ik vannacht over piercings gedroomd heb. ik vond het heel eng en ik ben geloof ik hard weggerend op het moment supreme... vaag ![]() ik wens je veel heldhaftigheid toe (maar je bent tenslotte al ervaren door je andere piercings ![]()
|
|