Advertentie | |
|
![]() |
|
Doc's zijn zwarte leren hoge met een stalen neus. Maat 7 is maat 41 ja. Ze zijn nog heel erg mooi want ik heb ze nauwelijks gedragen en heb er destijds gewoon ongeveer 270 piek voor betaald.
Dat jasje is maat S. Want hij is mij iets te klein. 10 € ofzo? Bied maar ![]()
||
Citaat:
Klinkt zeer ok. Loopt ie wijd uit zegmaar?
||
Citaat:
|
![]() |
ik ehb nog een gothicjurk. 1 maal gedragen op een gala jaar terug.
K heb m op waterlooplein gekocht (bij dat gothickraampje) voor ong 100 guldentjes. Ik denk dat het ong maat 38 is ofzo. ik pas er met een 34 in maar dan lubbert ie van boven.. het is het mooist als je ook wat borst heb zeg maar. Van boven is de top donkerrood, en aan de hals is het zwart kant. Zwarte touwtjes aan voorkant en aan de zijkanten. en zwarte doorzichtige rok zit eraan vast zeg maar. en aan de mouwen hele lange doorzcihtige uh. .mouwen misschien een beetje onduidelijk. ik vraag er 35 euro voor want gothic is hot op t moment ![]()
|
Ik heb de docs van Gerdien ook gepast na vorige lifestyle kledingbazar en ze zijn echt nog helemaal mooi!!! Echt nog supermooie schoentjes!!!
![]() Voor mij waren ze helaas te groot. ![]() Wanneer kan ik ze volgende week terug komen brengen trouwens? Je hebt gelukkig wel animo voor je schoenen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
t-shirts van nirvana (from the muddy... (M, 12.-) en en 1 uit amerika, nog nooit gedragen met mooie print van kurts hoofd als achtergrond van een optreden bewerkt. echt heel mooi, en achterkant heft een ook print van nirvana (L, 20,-) , nog 1 van marilyn manson..-anti christ superstar (7,50)
(ja kwas een puber ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
2e hands. rodina | 104 | 16-10-2004 19:25 | |
Lifestyle |
Kledingbazaar. rodina | 197 | 13-03-2004 18:49 | |