Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2002, 20:29
Nik0s
Nik0s is offline
Ik heb een probleem, anders zou ik hier niet zitten te typen. Ik ben al een tijdej ( enige jaren ) verliefd op mijn beste vriendin, ik heb het iets laten door schemeren, maar krijg geen echte reactie.

Ten einde raad ben ik zo'n beetje, vooral, omdat zij zich steeds pijn doet met andere jongens bij wie het niet wil flotten. Ik ken haar zeer goed, maar kennelijk doe ik toch iets fout. Wat weet ik niet.

Lichamelijk ben ik erg veranderd, positief welte verstaan, dit heeft zij ook toe gegeven. Geestelijk klikt het ook, maar een relatie heeft er tot nu toe niet in gezeten.

Wie heeft raad?

Alvast bedankt.
Oud 21-12-2002, 20:38
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja, ik weet niet hoe de situatie tussen jullie is, maar omdat jij lichamelijk positief veranderd ben hoeft het gevoel niet wederzijds te zijn...
Als je makkelijk met haar kan praten moet je er gewoon voorzichtig over beginnen om duidelijheid te krijgen voor jezelf denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:42
Nik0s
Nik0s is offline
Praten is het probleem niet, wel lachen heel wat af. OP een feestje laatst voelen we echt tot elkaar aangetrokken, maar uit eindelijk op een bepaald moment draait ze zich om ( niet letterlijk ) en gooit haar verdediging in de strijd. Ik ben vrij zeker dat ik niet te opdringerig ben, ben eerder terughoudend, omdat ik bang ben haar kwijt te raken.
Oud 21-12-2002, 20:53
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Dat is een fout die veel jongens maken: Terughoudend zijn. Vrouwen houden meer van seks dan je denkt!
Ik denk niet dat je haar kwijt zult raken als je het probeert. Probeer toenadering te zoeken door een arm om haar heen te slaan, en haar aan te raken als je bij haar bent.
Zoen haar gewoon!
Oud 21-12-2002, 20:59
Verwijderd
'k ben het met fatal exception eens.. probeer eens wat uit..
ze zal er niet op af knappen hoor. probeer gewoon te zoenen enzo
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:59
Nik0s
Nik0s is offline
Thnx Ik ga het misschien wel proberen. Ik twijfel nog wel maar goed dat zal normaal zijn. Ben zelf wel op mijn gemak met vrouwen als ik ermee werk of zoiets maar niet tijdens het uitgaan is het toch moeilijker. Punt 1 ik kan slecht tot niet dansen en punt 2 ik weet nooit waar ik over moet praten.
Oud 21-12-2002, 21:15
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
Probeer gewoon te zoenen enzo
Nou, misschien is het beter van niet. Hij zegt zelf al dat ze zijn vriendin is sinds enkele jaren. Daarom moet het juist klikken op geestelijk gebeid. Je moet eerst goed kunnen praten en met haar overweg kunnen. Daarna kan je vanzelf je move maken.

Dus eerst geestelijk met haar kunnen zijn en vervolgens proberen of het ook als vriend en vriendin te doen is, dus op het fysieke gebied (zoenen oid).
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 21:23
Verwijderd
ja ok maar weetje ik ben een meisje.. en ik denk dat ik wel weet wat een meisje wilt.. ze zijn natuurlijk niet allemaal hetzelfde maar in grote lijnen wel..

en aangezien in zelf heel verlegen ben is het denk ik fijn dat als een jongen me versiert dat hij beetje baas speelt zeg maar.. en als die knoop is doorgehakt is niets meer eng, en ben ik niet meer verlegen..

tsja ik weet natuurlijk niet hoe zij is.. maar 'k zou het erop wagen..
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 00:21
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Waarschijnlijk wordt het niets. Ik zou het niet weten wat ik zoe doen...ligt eraa wie het is. Ik heb geen beste vriendin (meer). En ja, dat heeft vast te maken met wat ik eens gezegd had tegen haar.
Oud 22-12-2002, 08:26
sas_andrea
sas_andrea is offline
Nou, het is je beste vriendin dus dan kan je dat toch tegen haar zeggen? Niet zomaar een move maken hoor, dat zou mij bijvoorbeeld erg afschrikken.
Je zou haar bijvoorbeeld mee uit kunnen nemen (etentje, biosje whatever) en je hart eens luchten. Het is immers je beste vriendin. Zij is juist zo'n beetje DE persoon die jou moet begrijpen.
Oud 22-12-2002, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Fatal Exception schreef:
Ik denk niet dat je haar kwijt zult raken als je het probeert.
Het kan enorm afschrikken.

Citaat:
Nik0s schreef:
Punt 1 ik kan slecht tot niet dansen en punt 2 ik weet nooit waar ik over moet praten.
Punt 1 kan iedereen dansen. Zelfs ik heb gedanst inmiddels

Punt 2 ken je haar toch zo goed? En jullie lachen heel wat af?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 20:30
Nik0s
Nik0s is offline
Dat lachen en keten was meestal onder schooltijd. Ik weet het gewoon niet meer. Bedankt voor jullie advies. Snap gewoon niet wat zij wil, maar zal proberen haar over te halen er over te praten. Hoop alleen dat ik het niet verkloot.
Oud 25-12-2002, 01:23
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
Nik0s schreef:
Dat lachen en keten was meestal onder schooltijd. Ik weet het gewoon niet meer. Bedankt voor jullie advies. Snap gewoon niet wat zij wil, maar zal proberen haar over te halen er over te praten. Hoop alleen dat ik het niet verkloot.
Misschien dat ze jou wel tot een goede vriend rekent, omdat ze juist alles bij je kwijt kan. Dit ook niet kwijt wil ten koste wil van een relatie.
Een goed vriendschap tussen de beide seksen gebeurt niet 1..2..3 of ze moeten enigzins tot elkaar aangetrokken voelen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 22:23
Wenniee
Wenniee is offline
NikOS, bedenk heel goed of je t er voorover hebt om t haar te vertellen.. je zou dr kwijt kunnen raken..

IK heb zelf precies! t zelfde meegemaakt, en wist egt niet meer wat ik moets doen, en heb t verteld.. omdat hij verliefd begon te worden op een ander meisje, en toen was t nu of nooit

Hij was erg blij dat ik t had verteld, want merkte aan mn gedrag dat ik anders deed, maar hij had nooit bij een andere soort vriendschap dan die we hadden stil gestaan.

Nu weet ik dat er verder nix is tussen ons, maar de vriendschap is zeker wel sterker geworden. en dat t nix is gewordern vind ik egt helemaal niet erg!! integendeel, nu weet ik dat deze vriendschap, mij veel meer waard is dan een (tijdelijke) relatie....

Kweet niet of je iets aan mn verhaal heb, maar ik wilde t ook gewoon ff kwijt

Succes!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten