Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja ok maar weetje ik ben een meisje.. en ik denk dat ik wel weet wat een meisje wilt.. ze zijn natuurlijk niet allemaal hetzelfde maar in grote lijnen wel..
en aangezien in zelf heel verlegen ben is het denk ik fijn dat als een jongen me versiert dat hij beetje baas speelt zeg maar.. en als die knoop is doorgehakt is niets meer eng, en ben ik niet meer verlegen.. tsja ik weet natuurlijk niet hoe zij is.. maar 'k zou het erop wagen.. |
![]() |
|
Nou, het is je beste vriendin dus dan kan je dat toch tegen haar zeggen? Niet zomaar een move maken hoor, dat zou mij bijvoorbeeld erg afschrikken.
Je zou haar bijvoorbeeld mee uit kunnen nemen (etentje, biosje whatever) en je hart eens luchten. Het is immers je beste vriendin. Zij is juist zo'n beetje DE persoon die jou moet begrijpen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Punt 2 ken je haar toch zo goed? En jullie lachen heel wat af? |
![]() |
|
![]() |
Dat lachen en keten was meestal onder schooltijd. Ik weet het gewoon niet meer. Bedankt voor jullie advies. Snap gewoon niet wat zij wil, maar zal proberen haar over te halen er over te praten. Hoop alleen dat ik het niet verkloot.
||
Citaat:
Een goed vriendschap tussen de beide seksen gebeurt niet 1..2..3 of ze moeten enigzins tot elkaar aangetrokken voelen. |
![]() |
|
![]() |
NikOS, bedenk heel goed of je t er voorover hebt om t haar te vertellen.. je zou dr kwijt kunnen raken..
IK heb zelf precies! t zelfde meegemaakt, en wist egt niet meer wat ik moets doen, en heb t verteld.. omdat hij verliefd begon te worden op een ander meisje, en toen was t nu of nooit Hij was erg blij dat ik t had verteld, want merkte aan mn gedrag dat ik anders deed, maar hij had nooit bij een andere soort vriendschap dan die we hadden stil gestaan. Nu weet ik dat er verder nix is tussen ons, maar de vriendschap is zeker wel sterker geworden. en dat t nix is gewordern vind ik egt helemaal niet erg!! integendeel, nu weet ik dat deze vriendschap, mij veel meer waard is dan een (tijdelijke) relatie.... Kweet niet of je iets aan mn verhaal heb, maar ik wilde t ook gewoon ff kwijt ![]() Succes!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |