Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
op de een of ander manier kom ik er altijd wel genadig vanaf. Het ergste is volgens mij een blauwe scheen o.i.d. bij Meshuggah.
Wat wel vaag was; bij Cannibal Corpse in 1996 in de Atak in Enschede liep er zo'n kerel achter de eerste 2 rijen langs (waar ik dus ook in stond ![]()
||
![]() |
Citaat:
een goeie pit = art
|
Verwijderd
|
oei, moet ik dat echt allemaal opnoemen?
![]() verder zwaar veel blauwe plekken, schrammen, kraakbeenprobleempjes. enz. en pit is wel cool, maar moet wel leuk blijven, die metalpits bij death en black metal vind ik echt niet altijd even okey, als je dat zo ziet blijft er weinig van over. ik hoorde een zanger laatst iets geinigs zeggen (volgens mij die van de foo fighters) die zei: ik doe alles behalve meedoen aan een pit bij slipknot (ben nog nooit bij slipknot geweest, ook niet van plan trouwens, dus weet niet hoe het gaat maar tzegt wel wat denk ik.) ik vind punkpits en hardcorepits veel vriendelijker dan die blackmetalpits (die zijn echt grof) dus ja... nou ja.... weer genoeg gelult .... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
[stelling] Pit bulls don't kill people, people kill people Verwijderd | 47 | 12-12-2007 18:33 | |
Eten & Drinken |
olijven met pit Gatara | 7 | 19-09-2006 14:31 | |
Muziek |
Hell's Pit (ICP) Hoffhuurvreter | 17 | 30-08-2004 20:07 | |
Flora & Fauna |
American Pit Bull Terrier Upke | 38 | 25-01-2004 16:48 | |
Muziek |
schade na de pit #2 Verwijderd | 99 | 26-09-2002 12:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwarte 'pitjes' op de huid. (maanzaad) Preaper | 3 | 07-04-2002 20:12 |