Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2002, 18:33
desperate :(
Heeeej,

Ik heb eeeen probleeeem!!!!!
Ik moet een manager interviewen, maakt niet uit wat voor manager als ie maar antwoord kan geven op onderstaande vragen
Als iemand van jullie het weet, mag je ook antwoorden geen probleem please als jullie iemand kennen, willen jullie dan 1 van onderstaande vragen aan hem stellen, maakt niet uit 1 of 10 vragen......

Thankssssssssss

1 Wat zijn uw taken binnen het bedrijf
2 Over welke competenties moest u beschikken om zich deze functie te verwerven?
3 Welke ICT kennis is nodig om uw taken te vervullen, en welke rol krijgt de ICT in de 4 toekomst binnen uw functie?
4 Hoe komt een marketingplan tot stand en wat zijn de fases die u doorloopt?
5 Welke externe bronnen gebruikt u daarvoor?
6 Hoe belangrijk is een marktanalyse om een goed marketingplan tot stand te brengen?
7 Zijn er problemen die u tegenkomt in uw functie en wat zijn dat meestal, en hoe lost u die op?
8 Welke vorm van marketingbeleid voert u en wat zijn de positieve en negatieve invloeden van externe economische omgevingsfactoren op dat marketingbeleid?
9 Wat zijn de taken en de rol van u binnen het bedrijf in de toekomst?
10 Wat zijn de doorgroeimogelijkheden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2002, 21:41
Thomas
Thomas is offline
1 Managen van het personeel. Zorgen voor de goede orde en openstaan voor alles wat mijn personeel aangaat.
2 Samenwerking, leidinggeven, luisteren, integriteit en presenteren. (er zijn er nog enkele, maar deze zijn wel het belangrijkste)
3 ICT kennis, je hoeft niet meer te kennen dat Microsoft Office.
4 Ik heb niets met marketingplannen te maken. Dat is meer voor mensen met een eigen bedrijf of mensen die in de afdeling marketing zitten.
5 Lees vraag 4.
6 Lees vraag 4. Maar hier kan ik wel antwoord op geven. Een marktanalyse is van essentieel belang om tot een goede conclusie te komen omdat je moet weten waar je als bedrijg staat en wat je relatie is tot je concurrenten.
7 Samenwerken is een groot struikelblok, vooral als je een nieuwe groep formuleerd. Hoe ga ik dat oplossen? Door aan teambuilding te doen en de vaardigheden van verschillende personen op elkaar af te stemmen. Er zijn nl altijd mensen die elkaar aanvullen!
8 Lees vraag 4.
9 Ik ben algemeen directeur. Spreekt voor zich.
10 Die zijn er momenteel niet, heb de hoogste positie binnen het bedrijf.

Ps het ging wel erg vaak over marketing beleid en het ondernemingsplan met specifiek het onderdeel marketing. Daarom kan je beter een marketingmanager zoeken.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 10:48
desperate :(
thanks
hier heb ik zeker wat aan!!!!!

als iemand anders het ook wilt doen, dan zou ik diegene ook heel erg dankbaar zijn
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 11:24
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik weet niet waar je woont, maar er zijn toch zeel veel bedrijven met ITC, hoogstwaarschijnlijk ook wel eentje bij jou in de buurt? En anders gewoon een vriendelijk mailtje sturen naar dergelijke bedrijven. Dat maakt echt meer kans op reactie dan op een scholieren forum?
Reageren

Regels voor berichten