Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
3 korte films op het NYFA, 1 korte reportage, 1 commercial en 1 kort dramastukje op het UCK.
3 korte films waren; mise-en-scene oefening met een professionele jogger die een amateur jogger ramt om de persoon wat meer doorzettingsvermogen te geven. Een moord-scene in Central Park. Een man die z'n vrouw kwijt is geraakt en doormiddel van het boek der doden zijn vrouw's geest in die van de buurvrouw te krijgen. Reportage ging over Ufo's in Utrecht. Commercial ging over 'de jeugd van tegenwoordig' vanuit de ogen van oudere mensen. Kort dramastuk was een soort onmogelijke romance tussen twee personen. Allemaal super kort en matig. 3 van NYFA zijn op 16mm dus zien er wel erg mooi uit ![]()
|
leuke trailer
![]() NYFA = New York Film Academy UCK = Utrechts Centrum voor de Kunst [Dit bericht is aangepast door legatus (28-11-2001).]
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Jah!
![]() met ckv moesten we een praktische opdracht doen, en we kwamen met het idee om et met z'n allen te doen, een film ofzow? ![]() uiteindelijk hebben een heel jaar gewerkt aan de film. Script geschreven, atributen geregeld, leraren overgehaald, rollen verdeeld etc. Op een gegeven moment kwam het erop neer dat ik de regisseur was ![]() ![]() et was heel gaaf om te doen, hoewel je allerlei problemen tegen kwam(batterij, iemand kan niet, geen zin meer, technische dingetjes etc)maar we hebben de film toch afgekregen door gwoon door te zetten. Helaas is het uiteindelijk mislukt ![]() Et verhaal was niet bijster origineel maar was gwoon fun om te doen ![]() Het duurde dus ook best lang, niet een kwartiertje ofzow ![]() |
![]() |
|
Een keer. Het duurde 1 minuut, 38 seconden.
Ik en iemand anders deden een lichtzwaardgevecht na, zonder lichtzwaarden. ik was Luke, en mijn achterbuurjongen was Vader. Mijn broer filmde. We deden ook zelf het zoemen van de lichtzwaarden na, dikke lol! greetzzz
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Peter R. de Vries lost zaak Holloway op Verwijderd | 500 | 27-02-2008 19:58 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
ARTistiek |