Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Liefs, Lady of hope ![]()
|
Ik heb een christelijke vriendin die ook geinteresseerd is in paranormale dingen
![]() Een andere vriendin van mij heefd ook haar eigen geloof. Wat zij geloofd geloof ik niet in en andersom. Mja als vriendinnen kan dat wel. We hebben het er gewoon niet zo vaak over. Soms discusseren we wel maar we komen er toch nooit uit, dan stoppen we dr maar mee.
||
Citaat:
![]() Ik merk wel dat ik de neiging heb om me te omringen met mensen die spiritueel bezig zijn of daarvoor open staan. Of dat komt omdat je dan haast zeker weet dat ze het 'accepteren" of dat je graag gelijkstemde om je heen hebt weet ik niet. Misschien allebei. Blessed be!
||
Citaat:
BB Lady of Hope ![]()
|
mij maakt ut niet uit als iemand christelijk enzo is, als diegene mij maar niet probeert te bekeren of van alles wat ik zeg zegt dat het niet waar is.
Bij mij op school hadden we bijv. een discussie over geloof enzo, eigenlijk gewoon wat je gelooft. Ik dus geloof in reincarnatie en geesten en dat soort dingen. 1 meisje me dus zo'n beetje me voor gek verklaren en met geesten was ut al helemaal dat ik zo'n beetje in de hel zou komen. ![]() Maar verder maakt het me niet uit, iedereen heeft zo in zo andere ideeen, dat respecteer ik ook.... zolang ze mij ook respecteren met mijn ideeen. Blackdolfin |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik hier nu weer mee omgaan? igfy | 24 | 12-04-2007 17:51 | |
Algemene schoolzaken |
Formeel/informeel tegenover docenten Missy1234567890 | 15 | 14-10-2003 15:17 | |
Lifestyle |
Hoe zijn jou omgangsnormen tegenover allochtonen??? Isabel | 152 | 03-04-2003 17:19 | |
De Kantine |
Hoe staan jullie tegenover het niet roken? Secreet | 4 | 07-09-2002 18:42 | |
De Kantine |
Telefoneren, hoe sta jij er tegenover? Paperz | 41 | 28-07-2002 12:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 |