Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2001, 22:43
Verwijderd
Ik heb me al vaker aan dit programma geërgerd, maar vanmiddag (had niets te doen) was het weer op dus ik ging het even observeren.
Je reinste indoctrinatie en manipulatie! Dat is het. En dan is het nog een kinderprogramma. Een beetje een gast een liedje laten zingen voor een blaag die ziek is, waarin erover gaat dat in de bijbel staat dat God het ook probeert en dat de Here echt zijn best doet, maar dat het soms fout gaat. RAZEND word ik ervan.

Zo dat was 'm
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2001, 10:01
JediJoel
JediJoel is offline
Hee, don't F*ck met P&P. Ik heb zelf nog meegedaan! *denkt terug aan die goeie ouwe tijd waar hij nog in Apeldoorn woonde en met de Sjofar naar P&P ging*
maar het is idd erg achteruitgegaan.
Oud 30-11-2001, 11:35
Verwijderd
Citaat:
JediJoel schreef:
Hee, don't F*ck met P&P. Ik heb zelf nog meegedaan! *denkt terug aan die goeie ouwe tijd waar hij nog in Apeldoorn woonde en met de Sjofar naar P&P ging*
maar het is idd erg achteruitgegaan.
Ik heb het vroeger nooit gezien en nou keek ik het ook alleen maar omdat het aanstond, maar wat een storend religieus programma is dat zeg. Bakken valse beloften. En dan laten ze het nog eens presenteren door zo'n Danny Christiaan-kloon ook.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 11:42
Isa
Isa is offline
Citaat:
Evergreen schreef:
Ik heb me al vaker aan dit programma geërgerd, maar vanmiddag (had niets te doen) was het weer op dus ik ging het even observeren.
Je reinste indoctrinatie en manipulatie! Dat is het. En dan is het nog een kinderprogramma. Een beetje een gast een liedje laten zingen voor een blaag die ziek is, waarin erover gaat dat in de bijbel staat dat God het ook probeert en dat de Here echt zijn best doet, maar dat het soms fout gaat. RAZEND word ik ervan.

Zo dat was 'm

helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 11:43
Ilsch
Ilsch is offline
wuhahah ik heb het ook wel eens gezien dikke lol.. maar ik vind het tsjah...... Ben het wel met je eens geloof ik
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 19:47
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Evergreen schreef:

Zo dat was 'm

je SIGNATURE is dodelijk goed!
Oud 01-12-2001, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Diesel schreef:
je SIGNATURE is dodelijk goed!
Dank u
Met citaat reageren
Oud 02-12-2001, 21:31
Kirk22
Kirk22 is offline
Het zou verboden moeten worden
Oud 03-12-2001, 06:59
the Phit
the Phit is offline
Zeker een kutprog.. Mijn pa heeft het ooit een keer gekeken omdat hij het schattig vind dat die kinderen wel de bijbel lezen en daarover zingen.
Ik zie zoiets als het opleiden van nieuwe oorlogsstrijders van het geloof.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 13:05
elisaatje
elisaatje is offline
neeeee echt niet!
weet je hoe een cool programma dat is, ik ken nog een ander meisje ze is er helemaal weg van, elke keer als ik haar spreek dan wil ze het hebben over prinsen en prinsessen
ennnn.... ik weet niet hoe jullie allemaal waren, maar prinsen en prinsessen waren een favoriet toneelstuk bij mij thuis, dus op televisie is het helemaal cool!
Oud 03-12-2001, 16:42
the Phit
the Phit is offline
Citaat:
elisaatje schreef:
neeeee echt niet!
weet je hoe een cool programma dat is, ik ken nog een ander meisje ze is er helemaal weg van, elke keer als ik haar spreek dan wil ze het hebben over prinsen en prinsessen
ennnn.... ik weet niet hoe jullie allemaal waren, maar prinsen en prinsessen waren een favoriet toneelstuk bij mij thuis, dus op televisie is het helemaal cool!
Feesten!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 12:22
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
kan onwijs leuk zijn als je gelovig bent volgens mij
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 00:19
The Undertaker
The Undertaker is offline
oooow dat programma, met die kindjes die door de ouders gedwongen worden om van die christelijke liedjes te zingen terwijl ze NIET weten waar het over gaat
Oud 06-12-2001, 11:49
Verwijderd
Citaat:
The Undertaker schreef:
oooow dat programma, met die kindjes die door de ouders gedwongen worden om van die christelijke liedjes te zingen terwijl ze NIET weten waar het over gaat

Dat ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten