Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2002, 09:17
foolish_games
foolish_games is offline
Ik ben 19 jaar, en had sinds kort nog nooit een relatie gehad.

Nu heb ik zaturdag gezoend met een meisje, en gisteren ben ik naar haar toe geweest.

Allemaal leuk en aardig, maar ik zit een beetje met gemengde gevoelens.

Aan de ene kant ben ik echt super verliefd op haar, maar aan de andere kant twijfel ik, misschien gaat het allemaal ook wel erg snel

Het is net of er iets nog niet klopt ofzo.. weet iemand misschien raad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2002, 09:20
marlies
marlies is offline
beetje afstand houden, maar ook niet enorm veel afstand, zodat je wel met elkaar omgaat, maar niet al te intensief en dan zie je wel hoe het groeit.
Het is nog zo kort en pril, hier kan je denk ik niet zo veel overzeggen.
Oud 23-12-2002, 09:28
foolish_games
foolish_games is offline
Citaat:
marlies schreef:
beetje afstand houden, maar ook niet enorm veel afstand, zodat je wel met elkaar omgaat, maar niet al te intensief en dan zie je wel hoe het groeit.
Het is nog zo kort en pril, hier kan je denk ik niet zo veel overzeggen.
Ik ben erg bang dat het misschien nix wordt, ze is hiervoor gedumpt door een enorme eikel, en ik zou haar hart breken als het fout gaat
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 09:58
lieve
lieve is offline
Heb daar ook een beetje last van momenteel!
Ik zou begod niet weten wat te doen!
Oud 23-12-2002, 10:03
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
foolish_games schreef:
Ik ben erg bang dat het misschien nix wordt, ze is hiervoor gedumpt door een enorme eikel, en ik zou haar hart breken als het fout gaat
rustig opbouwen lijkt me dan essentieel, maar verder lijkt me dat je best iets met haar kan beginnen. Gewoon rustig aanpakken en als het van beide kanten goed klikt zal het vanzelf wel goed gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 10:27
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja zoals iedereen hier zegt.. Je moet het gewoon langzaam opbouwen. Dat je het gevoel hebt dat er iets niet klopt kan ook komen doordat je d'r waarschijnlijk nog niet erg goed kent.
Je moet d'r eerst beter leren kennen voordat je weet of je echt iets met d'r wil beginnen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 18:11
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
herkenning, had ik ook op het begin. Maar als je haar vertrouwt, dan kun je het er met haar over hebben of anders zie je haar wat minder, en kijk je dan hoe het loopt..
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 19:12
Verwijderd
Ik denk dat angst even de kop opsteekt bij jou! Inderdaad angst dat het toch niets wordt, omdat het nu dan eindelijk zover is. Je mag het ook best even rustig aan doen, daar is niets mis mee. Praat erover met haar, hoe het voelt voor jou, misschien heeft zij wel precies hetzelfde

succes!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 20:01
foolish_games
foolish_games is offline
Ik ben nu thuis van me werk.. Ik kon me op me werk ook al haast niet concenteren.

In de trein heb ik haar gebeld.. maar ik durfde het niet ter sprake te brengen.

Op rotterdam zuidplein moest ik een halfuur wachten op de bus, heb toen maar wat gegeten maar ik kreeg het haast niet weg. (had verder die dag alleen maar 1 boterham op terwijl ik er normaal op me werk zo 10 eet)

Ik had de telefoon in m'n handen maar ik durfde haar niet te bellen, ik ben zo bang dat het fout afloopt.

Ik stond met tranen in m'n ogen, en ik heb in geen jaren meer gehuild

Ik heb in de bus wel 6x een sms'je getypt, maar telkens durfde ik het niet te versturen.

Ik zie haar iig morgenavond, maar ik vraag me nu al af hoe ik dat ooit ga volhouden.

Mijn grootste angst is dat niet echt verliefd op haar ben en het nix wordt..

Ik ben zelf meer dan een jaar depressief geweest niet zo lang geleden, maar daar kon ik zelfs nog beter mee omgaan dan dit.

Dit is ondertussen heel persoonlijk geworden.. maar het moest eruit.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 21:12
Optima
Optima is offline
geniet
en ga vooral niet serieus doen. ga ook niet met andere meiden flikflooien maar gedraag je een beetje normaal en relaxt. het loopt wel los. Zolang je nog van elkaar geniet en een leuke tijd hebt moet je je geen zorgen gaan maken over huisje-boompje-beestje
Oud 23-12-2002, 22:26
foolish_games
foolish_games is offline
Citaat:
Optima schreef:
geniet
en ga vooral niet serieus doen. ga ook niet met andere meiden flikflooien maar gedraag je een beetje normaal en relaxt. het loopt wel los. Zolang je nog van elkaar geniet en een leuke tijd hebt moet je je geen zorgen gaan maken over huisje-boompje-beestje
Het laatste waar ik aan denk is andere meiden.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 09:17
elledc
elledc is offline
Bij mij is het verschillend, ik sta er eenbeetje ongevoelig tegenover en daarom was ik bang dat ik hem ongewild zou kwetsen.
Je angst is dat je niet verliefd op haar bent. Maar het feit dat je gehuild hebt en dat je geen smsje durft te sturen, betekent dat dan niet dat je er zeer gevoelig tegenover staat en je dus niet goed weet goed wat doen. Misschien ben je wel verliefd op haar, of misschien moet je zelf nog ondervinden wat je voor haar voelt. Ik was in het begin ook zeer onzeker en dacht dat het fout zou lopen maar heb het rustig aan gedaan. Heb hem gezegd dat het te vlug ging en dat ik meer tijd voor mezelf nodig had. Ik heb gemerkt dat ik hem miste na een tijd en nu heb ik meer zekerheid.
Jouw situatie is misschien een andere. Maar geef het meisje alvast niet te veel hoop als je denkt dat het niet goed komt. Praat erover met haar, dat lucht veel op, mijn vriend weet ondertussen alles wat ik voel en op die manier begrijpen we elkaar en begrijpt hij als ik hem zeg dat ik tijd wil voor mezelf.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 09:46
Justice
Justice is offline
Citaat:
foolish_games schreef:
Ik ben 19 jaar, en had sinds kort nog nooit een relatie gehad.

Nu heb ik zaturdag gezoend met een meisje, en gisteren ben ik naar haar toe geweest.

Allemaal leuk en aardig, maar ik zit een beetje met gemengde gevoelens.

Aan de ene kant ben ik echt super verliefd op haar, maar aan de andere kant twijfel ik, misschien gaat het allemaal ook wel erg snel

Het is net of er iets nog niet klopt ofzo.. weet iemand misschien raad?
Dat had ik ook, en bij mij heeft die "bevlieging" ook niet langer dan 2 weken stand gehouden. Ze moest na een week afrijden, dat ging dus mis. Ze begon ineens heel raar afstandelijk te doen, en omdat ik met hetzelfde zat als jij heb ik het onder een etentje uitgesproken en uitgemaakt. Het was voor mij zo klaar als een klontje, ik wilde van dat klotegevoel af. Ik heb me in die twee weken nog nooit zo vaag gevoeld. Voor mij was dat dus de eerste ervaring met de liefde... behoorlijk klote dus...

Natuurlijk zit je met gemengde gevoelens, "is dit het nu en zo", maar dat gaat vanzelf weg! Don't worry, be happy! Als je vriendin niet zo vaag doet als de mijne toen dan zit je geramd!
Reageren

Regels voor berichten