Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2001, 19:23
BillyFish
BillyFish is offline
Volgt iemand deze serie?
het is echt een geweldige documentaire-serie over een vrouw die in haar eentje, heel amerika door trekt om daar verslag te doen van allerlei maatschappelijke problemen die zich daar afspelen.
Zo was er een aflevering over "the army of god", een groepje extreme christenen die denken dat ze het recht hebben om dokters te vermoorden die abortussen doen. Ze denken dat ze weten wat god's wil is en dat hij dat soort mensen haat. Toch geloof ik dat god van alles en iedereen houdt. En het argument dat zij gebruiken om hun acties te rechtvaardigen (6e doodzonde:Moord) kan net zo goed tegen ze gebruikt worden.

Het loopt al een tijdje, het is echt heel erg interessant. het is dinsdag's om 19.00 op de vara, en wordt herhaald op vrijdag..ik geloof rond 17.30..

Ik hoop dat er nog een tweede seizoen komt...
Oud 03-07-2001, 20:05
Verwijderd
Kvond KikaNY leuker
Met citaat reageren
Oud 03-07-2001, 21:17
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
BillyFish schreef:
En het argument dat zij gebruiken om hun acties te rechtvaardigen (6e doodzonde:Moord) kan net zo goed tegen ze gebruikt worden.

Ha, ja, het is zo ironisch dat het grappig is.
Oud 04-07-2001, 20:53
scala
scala is offline
jah echt een goed programma
Dat al die mensen zoveel vertellen voor de camera!Kika schetst goede portretten vind ik van verschillende culturen en mensen in amerika. Kika NY volgde ik ook, ben blij dat er nu een nieuwe reeks is!
heb je laatst die over de gangsta girls, oftwel G-queens gezien? echt verbazingwekkend, als je dat allemaal hoort en ziet in het 'echt' ipv dat je het ergens leest zeg maar..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2001, 02:00
BillyFish
BillyFish is offline
JA! echt een rare gewaarwording dat de mensen daar in die gangs ook echt lil'kim en dr.dre klonen zijn.....ik dacht altijd dat het maar een een of ander lomp imago was. Heb je ook gemerkt hoe al die mensen achter ELKE zin "know what i'm saying.." plakken, wordt errruuug irritant als je erop gaat letten..

Het is vooral heel fijn hoe kika iedereen in hun waarde laat, ze stelt vooral veel informatieve vragen en laat de mensen hun eigen portret schetsen voor de camera.
Oud 06-07-2001, 13:43
scala
scala is offline
Citaat:
BillyFish schreef:
JA! echt een rare gewaarwording dat de mensen daar in die gangs ook echt lil'kim en dr.dre klonen zijn.....ik dacht altijd dat het maar een een of ander lomp imago was. Heb je ook gemerkt hoe al die mensen achter ELKE zin "know what i'm saying.." plakken, wordt errruuug irritant als je erop gaat letten..

Het is vooral heel fijn hoe kika iedereen in hun waarde laat, ze stelt vooral veel informatieve vragen en laat de mensen hun eigen portret schetsen voor de camera.
helemaal mee eens...ze geeft geen mening of oordeel, dat mag je zelf weten.
en ut zijn inderdaad allemaal mensen zoals snoop dog, lil kim, wu tang etc!het is echt een leeftstijl, aparte groep enzow
Met citaat reageren
Oud 06-07-2001, 13:54
BillyFish
BillyFish is offline
Citaat:
scala schreef:
het is echt een leeftstijl, aparte groep enzow
Wat nog niet wegneemt dat ik het echt nog steeds te belachelijk voor woorden vind
Oud 06-07-2001, 13:59
scala
scala is offline
wahaha ach ieder z'n ding
Met citaat reageren
Oud 06-07-2001, 14:46
BillyFish
BillyFish is offline
ach ja, i guess.....ik ben ook niet helemaal 100%...nddusss...
Oud 06-07-2001, 15:04
scala
scala is offline
same here
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 13:50
dopehead
dopehead is offline
ik heb een keer een afleering gezien waar ze met G,s ging praten een vrouw die bij de de bloods zit en een andere die bij de folknation hoort<respect to thwe folks >
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten