Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2003, 10:03
Mystique
Mystique is offline
Het ging al een tijdje minder goed omdat ik mijn emoties op een verkeerde manier uitte. het was namelijk een zwaar jaar voor mij. Auto-ongeluk gehad en leren leven met de gevolgen. Veel tegenslagen te verwerken plus dat het thuis slecht ging tussen mijn ouders. Pa werkeloos. Ontzettende spanning noem maar op.

In die tijd (ong 2 mnden) dat het niet zo lekker liep ben ik heel erg vooruit gegaan en het probleem dat we hadden was opgelost. Ik merkte dat het beter ging en was blij! Tot op 31 december...oud&nieuw viel tegen en de ochtend erop vertelde hij me dat hij bijna nergens meer van genoot..naja een klein beetje. Kabam klap in mijn gezicht!

Hij weet niet waar het vandaan komt, hij weet niet hoe we het moeten verhelpen. Hij weet alleen dat hij van me houd, het niet zomaar op wil geven en wilt proberen verder te gaan en weer te gaan genieten. Hij wilt me absoluut niet kwijt dat is dus zeker. Maar we weten niet wat we hiermee aanmoeten. Hoe we verder moeten en hoe hij weer moet gaan genieten. Hij wil geen afstand. Daar heeft hij iets tegen. Hij heeft het gevoel dat dat niet helpt. Dus dan wordt het dus meer leuke dingen doen..
Ik ben alleen zo wanhopig. de gedachte al dat ik hem kwijt kan raken doet zóveel pijn. Hij betekend zoveel voor me. We zijn heel erg hecht samen al vanaf het begin van onze relatie en hij heeft me ontzettend gesteund. Wij waren het duo en nu speelt dit!

We praten hier samen gelukkig veel over en ik heb d eruimte verdrietig te zijn en veel te huilen. dat scheelt maar wil zo graag dat het goedkomt!

Zijn er mensen die ook deze situatie hebben meegemaakt en waarbij het wel weer goed kwam? Wat hebben jullie gedaan? Of hebben jullie tips?

Wanhopig meisje
Oud 04-01-2003, 11:14
Verwijderd
Er zijn altijd wel mindere periodes in een langdurige relatie. Nu geforceerd leuke dingen gaan doen zal weinig uitvoeren denk ik. Geef hem gewoon tijd, misschien komt het vanzelf weer. Kan ook een winterdipje zijn en hoeft weinig met jou te maken hebben..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 15:05
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
******** schreef:
Er zijn altijd wel mindere periodes in een langdurige relatie. Nu geforceerd leuke dingen gaan doen zal weinig uitvoeren denk ik. Geef hem gewoon tijd, misschien komt het vanzelf weer. Kan ook een winterdipje zijn en hoeft weinig met jou te maken hebben..
Wou dat het een winterdipje was! Ik ben ook niet van plan geforceerd leuk te gaan doen maar wat wel zo is, is dat het de laatste periode vooral draaide om problemen van mijn kant ivm mijn gezondheid. En van continu problemen wordt je ook niet vrolijk. We hebben al een tijd geen leuke uitstapjes meer gedaan of uit eten geweest ofzo. Dat wil ik weer oppakken. Elkaar laten zien dat we wel kunnen genieten en dat er nog heel veel leuks is. Hopelijk komt het dan weer goed. Verder wil ik hem gewoon de tijd geven om eruit te komen...bij mij heeft alles ook een flinke dreun gehad doordat het de laatste tijd niet meer lekker liep dus dat is allemaal logisch. Wie weet draait het weer allemaal bij...
Oud 05-01-2003, 15:37
Last Resort
Last Resort is offline
denk dat het gewoon even zn tijd nodig heeft, tis gewoon een dipje, dat heb ik ook weles, doe je weinig aan. Gewoon meer uitgaan ofzow met zn 2en, niets om je echt druk over te maken denk ik.......
Reageren

Regels voor berichten