Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik heb altijd verschillend, ik kan alle merken en kleuren op mijn lippen smeren, moet ik zelfs van mijn werk, ik moet opgemaakt zijn(in een drogisterij)
alleen pak ik liever niet die van bourjois die blijft bij mij niet lang zitten en plakt, net als die van rimmel en nog een merk ![]() die van eigen merk vind ik t minst plakken heel stom, van bijna alle eigen merken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als ik ´echte` lipgloss gebruik, gebruik ik Lipgloss van de Bodyshop. T zit in een potje en is een lichtroze gekleud. Je hebt maar een heel klein beetje nodig en je hebt meteen heel veel glans. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben lipgloss-fan
![]() Ik heb er 6 : - Sweet lipgloss van de hema - oranje/roze lipgloss van hema - Bourjois-lipgloss - Doorzichtige lipgloss van de Zara (maar ik kan um niet hier in nederland vinden, ik heb hem in portugal gekocht ![]() - Soort lipstick-gloss, heel licht-bruin, goudtint ofzo - En nog doorzichtige van de hema En voor m'n droge lippen gebruik ik gwoon labello of purol-creme |
![]() |
|
Dan heb je denk ik niet zo'n goede lipgloss.
Ik gebruik heel veel lipgloss. Hema is wel goed (niet de potjes dan) maar zelf vind ik bourjois erg fijn en mooi maar ook duur ![]() ![]() Je moet gewoon merken testen. Dan merk je vanzelf wel welke het beste is voor jou. Iedereen stelt namelijk weer andere eisen aan een lipgloss.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
lipgloss ingredienten. Alatariel_ | 5 | 04-03-2005 11:59 | |
Lifestyle |
lipgloss shiningstars | 59 | 30-04-2004 15:57 | |
Lifestyle |