Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2002, 11:01
Iotje
Iotje is offline
Ik vraag het me af !!

ikke is laatst in een redelijk oud huis geweest (een helemaal afgeleefde/ lekkende/schmmelende/leegstaande boerderij) en ik kreeg toch een eng gevoel, alsofer iets in dat huis was of iets aangrijpends daar gebeurd was. Alleen vraag ik me af of dat gevoel nou komt omdat het daadwerkelijk zo is of is it my imagination???

Heeft iemand ook zoiets meegemaakt en denk jij dat het écht is?
Oud 30-12-2002, 13:14
legatus
legatus is offline
Citaat:
ikke is laatst in een redelijk oud huis geweest (een helemaal afgeleefde/ lekkende/schmmelende/leegstaande boerderij)
Zou je kunnen vertellen waar?

Citaat:
Alleen vraag ik me af of dat gevoel nou komt omdat het daadwerkelijk zo is of is it my imagination???
Wie weet. Ongetwijfeld dat als ik daarbinnen stap, dat ik niks zal voelen. Misschien is het je fantasie en misschien is het wel daadwerkelijk iets. Je kunt er in ieder geval niet veel mee, en bewijzen kunnen we het al helemaal niet. Tenzij er natuurlijke bepaalde gassen (van de schimmel en rot) in de lucht hangen die de hersenen beinvloeden.
Oud 30-12-2002, 16:42
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
legatus schreef:
Zou je kunnen vertellen waar?

Wie weet. Ongetwijfeld dat als ik daarbinnen stap, dat ik niks zal voelen. Misschien is het je fantasie en misschien is het wel daadwerkelijk iets. Je kunt er in ieder geval niet veel mee, en bewijzen kunnen we het al helemaal niet. Tenzij er natuurlijke bepaalde gassen (van de schimmel en rot) in de lucht hangen die de hersenen beinvloeden.
In Groningen stad!!!

Hmmmm....ikke gaat die gassen ontdekken
Oud 31-12-2002, 16:58
Kairi
Kairi is offline
Er kan zoveel zitten in dat huis waarvan jij niet weet of ziet, denk es aan ratten muizen etc of andere raare beesjes zoals termieten etc
Oud 01-01-2003, 17:34
lady of the dark
lady of the dark is offline
Dat kan best, ik ben zelf eens in een oud huis geweest waar ik dat gevoel kreeg. Mijn vader had toen voor de grap uit gezocht wie er gewoond hadden. Het bleek dat vrijwel iedereen die er gewoond had er ongelukkig was.
Maar bedenk wel dat in ieder huis nare dingen gebeuren, en dat lege huizen nou eenmaal onprettig zijn.

Regels voor berichten