Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en is echt naar dattie dood is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() vermoord ![]() hij is niet te zien (duh), ze moesten een plotselinge dood verwerken.. ze deden alsof hij al een paar dagen dood was en de begrafenis al was geweest, zgn gestorven aan een hartaanval. |
![]() |
|
![]() |
![]() the real deal with bill mcneal.. toch? Ik vind hier een site over zijn dood mét death certificat.. waarom publiceren ze dat? 49 year-old Phil was asleep in bed, wearing a purple T-shirt and boxer shorts with cartoon Dachshunds on them, from The GAP. I couldn't make that up. She shot him 3 times: in the forehead, neck and forearm. Weirdly, it was the forearm bullet that killed him. It re entered his chest, and got him that way Bill met vrouw voor de geinteresseerden Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 18:24. |
![]() |
|
ja ik kijk het al vanaf het begin..enne ineens zei mn broer een keer dat bill dood was (vermoord dor vrouw) ik vind hem inderdaad een sterk punt van de serie...onverwachts, arrogant, lomp.
Maar zonder hem blijft het nog steeds een toffe serie.. Denk an jimmy, die steeds meer uit de verf komt, en matthew die al helemaal geniaal is.. En dave, het onschuldige maar o zo droge mannetje.. Daarbij zijn de 2 vrouwen ook erg koel.. Maar voor degenen die mij niet willen geloven..geen zorgen..na de dood van bill is nog maar 1 seizoen gemaakt
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
grappigste comedy? *charm girl* | 36 | 06-11-2002 14:03 | |
Films, TV & Radio |
grace under fire Verwijderd | 14 | 11-03-2002 18:58 | |
Films, TV & Radio |
de beste comedy Verwijderd | 36 | 09-03-2002 23:25 | |
Films, TV & Radio |
film de | 29 | 22-02-2002 00:08 | |
Films, TV & Radio |
Er haike2 | 27 | 10-02-2002 12:48 | |
Films, TV & Radio |
wie is je favoriete personage in een tvserie??? *charm girl* | 45 | 31-01-2002 16:00 |