Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb shrek deze afgelopen week 6x gezien en de keren dat ik de Star Wars trilogie gezien heb,denk wel over de 30...
|
tsja me lievelingsflim, bwp hek 6 keer maar gezien ofzo,komt omdak hem steeds moe huren, maar van die kerstfilms ofzo hek wel tig keer gezien, wat d8 je van home alone? die heeft iedereen geloof ik wel tig keer gezien en wij hebben ze al jaren op band, dus die film hek dnek ik t vaakst gezien ongeveer 20 keer ofzo
||
Citaat:
ever after is echt koel ![]() ik vind heel veel films leuk, tis moeilijk om een echte favoriet te kieze..
|
Verwijderd
|
Dirty Dancing, kweenie hoe vaak, maar tis toch minstens 30x.. misschien nog wel meer..
Nu is het niet meer mn favoriete film, maar toen ik nog jonger was waren mn zusje en ik dr helemaal weg van.. en we hebben m op video, dus toen kon ik m helemaal vaak kijken.. En daarna zullen wel Sound of Music en Annie komen, ook nog van toen ik jonger was.. Ja.. ik was gek op zon musical-films.. ![]() ------------------ *leerlinge in de emo-sekte* [Dit bericht is aangepast door Pebbles (12-02-2002).] |
![]() |
|
Summer school: 25x ofzo minimaal
the Breakfastclub: 20x ofzo verder heb ik nog een stuk of 25 films op video die ik ook al 10x allemaal gezien heb ![]() tja beetje filmgek ![]()
|
![]() |
"the Matrix" heb ik iets van 7 keer gezien nu vind ik er nix meer aan. Toen ik "the Mummy voor de 2e keer zag dacht ik echt,'wat een ** film zeg!!' Forrest Gump heb ik vaak gezien maar blijft leuk.
|
|