![]() |
|
wel, met mijn ex-vriendje was het ook zo... allé ja, we hadden het heel erg gezellig en zo en we hadden onze kleren eigenlijk al uit, behalve ons ondergoed en toen hij vroeg of ik een condoom bij had zei'k van nie, maar eigenlijk had ik er wel een bij... ik was/ben er gewoon nog niet klaar voor...
ik dnek dat dat bij jou ook et geval is... het komt vanzelf wel, als je er klaar voor bent... en het is helemaal niet lullig voor hem! jij moet je er ook goe bij voelen en hij moet dat maar accepteren! |
![]() |
|
ik herken het wel een beetje. ik had dat ook. als ik eraan dacht wou ik best graag met mijn vriend nnaar bed, maar op het moment zelf werd ik ineens bang...een raar soort angst ik wist niet waardoor dat kwam. was een overheersende angst..werd zelfs misselijk als hij op dat moment verder gong met vingeren ofzo...heel rot. maar het was onderbewust de angst dat we met elkaar naar bed zouden gaan ofzo
![]() het is idd zo dat je er lichamelijk wel klaar voor bent...maar geestelijk nog niet helemaal succes iig |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bang een probeersel! XsharonX | 11 | 03-09-2005 10:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie, Big Bang, Atheisme en Islam... BiL@L | 36 | 15-05-2003 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Bang... sweetangel19 | 4 | 01-11-2002 19:28 | |