Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2003, 03:11
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
t'is heel raar maar ik heb wel echt het gevoel dat ik er klaar voor ben.(met mijn vriend naar bed te gaan)
Maar elke keer als we zover zijn durf ik niet meer. Ik heb wel zin ofzo maar zelfs als ie me wil vingeren wil ik niet meer terwijl ik er eerder geen problemen mee had. Ik snap er zelf nix van en vind het ook lullig voor hem. iemand hetzelfde???
Oud 03-01-2003, 05:29
elineline
elineline is offline
vijftien jaar vind ik zelf eerlijk gezegd nog best jong..
misshchien ben je er onbewust nog niet klaar voor
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 08:05
Gimson of Gloin
Gimson of Gloin is offline
IK wil niet zeggen dat je te jong bent, maar ik denk dat je er gewoon nog niet klaar voor bent. En je moet zo'n relatie rustig opbouwen, misschien vertrouw je hem onbewust toch niet helemaal en wil je niet door hem ontmaagd worden?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 08:15
Verwijderd
Citaat:
elineline schreef:

misshchien ben je er onbewust nog niet klaar voor
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 08:46
Justice
Justice is offline
Zoals hierboven al meerdere malen aangehaald:
Je bent er duidelijk nog niet klaar voor.

Ga de boel niet lopen forceren, wacht gewoon nog een tijdje. Je hoeft het niet lullig te vinden voor je vriend, hij heeft het maar te slikken. Het is JIJ die over je eigen lichaam beslist, en niet HIJ. Jij moet er klaar voor zijn!
Oud 03-01-2003, 09:04
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik denk dat je niet durft omdat je hem nog niet goed genoeg kent nog niet op je gemak bent.

als dat het niet is vertel dan eens waarom je het precies niet wilt doen. bijvoorbeeld. je wilt nie naakt. of je denkt dat het pijn doet. je wilt dat het speciaal is maar dat was het niet van die dingen
Oud 03-01-2003, 09:25
marlies
marlies is offline
Het is helemaal niet lullig voor hem! Zo moet je echt niet denken!

en ja de anderen hebben het al gezegd. Waarschijnlijk ben je er nog niet klaar voor.
Oud 03-01-2003, 10:21
elledc
elledc is offline
Ik heb dat vaak gehad, dat ik het wilde maar dat het niet lukte en dat ik me geblokkeerd voelde op dat vlak. Als ik er nu aan terugdenk is het omdat ik of die jongen nog niet lang genoeg kende, of omdat ik hem niet vertrouwde en me dus niet 100% op mijn gemak voelde bij hem.
Ik ben pas dit jaar ontmaagd en ben 20, voorheen heb ik me nooit klaar gevoeld. Je moet het enkel doen als je je er goed bij voelt, zoals ik nu, het is de eerste maal dat ik me goed voel bij een jongen. Doe het rustig, anders krijg je nog spijt.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 19:01
Verwijderd
Citaat:
AngelInDisguise schreef:
t'is heel raar maar ik heb wel echt het gevoel dat ik er klaar voor ben.(met mijn vriend naar bed te gaan)
Maar elke keer als we zover zijn durf ik niet meer. Ik heb wel zin ofzo maar zelfs als ie me wil vingeren wil ik niet meer terwijl ik er eerder geen problemen mee had. Ik snap er zelf nix van en vind het ook lullig voor hem. iemand hetzelfde???
ik denk dat je er dan alleen lichamelijk klaar voor bent, dus het lichamelijke verlangen ernaar wel hebt, maar geestelijk gewoon nog niet helemaal klaar bent... anders zou je het immers wel durven.... als ik jou was zou ik gewoon tegen je vriend zeggen dat je van gedachten bent veranderd, en dat je toch nog even wilt wachten, dat hij het wel merkt als je het wél durft... dan voel je je ook weer op je gemak bij andere sexuele dingen... en het is niet lullig voor hem... als jij niet wilt dan moet-ie maar wachten...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:28
framboosje
framboosje is offline
wel, met mijn ex-vriendje was het ook zo... allé ja, we hadden het heel erg gezellig en zo en we hadden onze kleren eigenlijk al uit, behalve ons ondergoed en toen hij vroeg of ik een condoom bij had zei'k van nie, maar eigenlijk had ik er wel een bij... ik was/ben er gewoon nog niet klaar voor...
ik dnek dat dat bij jou ook et geval is... het komt vanzelf wel, als je er klaar voor bent...
en het is helemaal niet lullig voor hem! jij moet je er ook goe bij voelen en hij moet dat maar accepteren!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 00:51
logisch
logisch is offline
ik herken het wel een beetje. ik had dat ook. als ik eraan dacht wou ik best graag met mijn vriend nnaar bed, maar op het moment zelf werd ik ineens bang...een raar soort angst ik wist niet waardoor dat kwam. was een overheersende angst..werd zelfs misselijk als hij op dat moment verder gong met vingeren ofzo...heel rot. maar het was onderbewust de angst dat we met elkaar naar bed zouden gaan ofzo ik ben intussen wel al met hem naar bed gegeaan en had er de 1e keer helemaal geen last meer van. kwam doordat ik er helemaal klaar voor was en er helemaal achter stond zelf. als je angst hebt werkt het het beste om nog even te wachten. des te meer kun je ervan genieten als je er binnenkort wel klaar voor bent. ik wete niet of jij hetzlefde hebt als ik had, maar ik zou gewoon even kijken hoe het loopt, bij mij ging het vanzelf over. ik voel me nu gewoon op mijn gemak enzo.
het is idd zo dat je er lichamelijk wel klaar voor bent...maar geestelijk nog niet helemaal
succes iig
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:16
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
Allemaal bedankt voor de reacties ben er zelf nog nie helemaal uit maar wacht nu in elk geval tot ik het wel weet... xxx

Regels voor berichten