Advertentie | |
|
![]() |
|
Iedereen weet toch dat Captain Kirk van Star Wars is en dat Chewbacca zijn minnaar is. En Spock is de bounty-hunter die met de transseksuele Bobba rotzooit, die eigenlijk een vrouw wil worden en Leila wil heten. C3PO is die robot-ras uit Star-trek. DUH!
||
Citaat:
Dat overdreven "iedereen weet toch dat..." Wat een domme uitspraak. Dat jij nou helemaal in de scene zit. Ik weet niet eens waar je het over hebt met je fantasiefiguurtjes. (en wil het ook niet weten, als het nog niet duidelijk was)
|
Het interesseert me ook niet wat JIJ denkt, als je zo'n houding hebt. Ik nam je in de maling, aangezien je toch niet weet wat Trek Star is. Dat heet sarcasme, niks neerbuigends. Toch wist je wie Captain Kirk was... vreemd mannetje ben je.
over fantasie-figuurtjes gesproken.. Jenna Jameson? Chloe Jones? en jij in de hoofdrol? [Dit bericht is aangepast door legatus (09-09-2001).]
|
![]() |
Acteurs voor erin...
Johnny Knoxville Ben Affleck Johnny Depp Orlando Bloom Actrices Mezelf! Christina Ricci Julia Stiles
||
Citaat:
Daar ben ik ook mee bezig.... ![]()
|
![]() |
Ik zou een film willen maken a la Romeo & Julliët! Een verboden liefde. Veel romantiek en drama! Alleen in mijn film gaan ze niet dood en kunnen/mogen ze uiteindelijk toch samen blijven! En de titel? Uhm.. Gewoon maar: My Forbidden Love ofzo?!
De hoofdrolspelers: Julia Stiles en Josh Hartnett! *is gek op romantische jankfilms* |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook voor de lol een soort film aan het maken, zijn nu nog met het ontwerp en het scenario bezig... Personen bedenken, verhaallijn, ideeen opdoen, horrorfilms kijken
![]() Het word een horror film met een wezen dat je niet of nauwelijks ziet... Waarschijnlijk een wezen dat er niet is en dat het allemaal een hersenspeling is van de hoofdpersoon. ![]()
|
Ik zou een mysterieuze, donkere film maken, met een Latijnse titel... dat vind ik wel stoer klinken.
![]() Anthony Stewart Head Gabriel Byrne Alan Rickman Timothy Dalton Kevin Kline En wat de actrices betreft.... deze: Sarah Michelle Gellar Kate Winslet Ever Carradine Eliza Dushku Minnie Driver Hmm, ik vind het wel een leuk idee, een eigen film... Misschien moet ik maar naar de filmacademie gaan... ![]() Ripper
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |