Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2002, 11:03
Verwijderd
Beste Winny,

Op de website las ik dat een keiharde controle en aanpak van alles wat te maken heeft met de radicale islam noodzakelijk is. Nu woon ik in Staphorst en heb nog nooit één islamiet gezien! Op die ene keer na dan toen het groepje van Gerrie ene Achmed aan een boom vastbond in het bos.

Nee, mij baat de radicale protestantse kerk veel zorgen. U moet weten dat het groepje van Gerrie erg populair is, de meisjes doen hier alles om met ze te mogen optrekken. Gerrie en zijn groepje maken hier gebruik van, zo lieten Gerrie en Jacob mij een hele fles bessenjenever leeg drinken. Ik schijn hierna zo'n beetje alle tien geboden te hebben overtreden. Sindsdien negeert het hele dorp me en ontvang ik bedreigingen van radicale protestanten.

De gemeenteraad bestaat vrijwel alleen uit SGP'ers. Daar kan ik dus ook niet om hulp aan kloppen. Mijn ouders laten me het dorp niet meer uit dus hulp van de politie kan ik ook wel vergeten. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, zelfs op school negeert iedereen me...

U moet weten dat deze problemen hier vaker voorkomen, helaas is de complete media gericht op het Westen. Waardoor men de problemen van ons Oosterlingen dreigt te vergeten. De website trok mij het meest vanwege het heldere taalgebruik: "keihard, streng, controle, etc." en de daadkracht die jullie tonen in tegenstelling tot die halfzachte Linksen eien! Daarom hoop ik dat jullie mij hiermee kunnen helpen door mijn probleem aandacht te geven, in deze hectische tijden van de verkiezingcampagnes.

In afwachting van een reactie.

Met vriendelijke groeten,

Jeltje Smit
(andere naam gebruikt a la Luuk Koelman)

Ik heb eindelijk de moed verzameld om hier wat te posten. Het lijkt me duidelijk dat je dit overdreven behoort te lezen. Nu wil ik graag weten of de stijl bevalt, ik bedoel dus de opbouw en dergelijke. Veel commentaar graag, daar kan ik van leren.

Ik heb dit overigens als een mailtje aan de deconservantieven.nl verstuurd, ik heb er geen reactie op ontvangen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2002, 14:19
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Ik heb dit overigens als een mailtje aan de deconservantieven.nl verstuurd, ik heb er geen reactie op ontvangen.
Dat kan ook zijn doordat die partij niet bestaat

Conservatieven.nl bestaat wel
Oud 30-12-2002, 14:43
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Veel commentaar graag, daar kan ik van leren.
't leest lekker, maar je had 't nog wel verder aan kunnen dikken denk ik (ietsjes )

oh ja: mocht je nog reactie terug krijgen van winny, ff posten natuurlijk
Oud 30-12-2002, 15:49
Verwijderd
Ha, leuk. En nog leuker dat je het ook opgestuurd hebt. Ik zie Winnie al Duits-scheldend achter haar hotmail wat pillen naar binnen gieten. Of demoniseer ik nu?

Je had het er misschien wat dikker op kunnen leggen, waardoor het een hilarisch geheel zou worden, maar ik vind het nu eigenlijk wel goed. De twijfeling die blijft; moeten we dit nu serieus nemen of niet? Eigenlijk kunnen we het niet serieus nemen, maar de stijl dwingt ons ertoe. Dat is een mooi voorbeeld van ironie.

Als ik commentaar zou geven, zou ik adviseren om het langer te maken. Je kan proberen de zinnen nog droger en zakelijker te maken waardoor het contrast groter wordt, maar ik weet niet of het nodig is.

Leuk stuk.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Diddl'tje schreef:
Dat kan ook zijn doordat die partij niet bestaat

Conservatieven.nl bestaat wel
Hmmz typen wordt ook met de dag moeilijker, in het mailtje heb ik het wel goed gedaan. Dat weet ik zeker

Citaat:
cHa0s schreef:
't leest lekker, maar je had 't nog wel verder aan kunnen dikken denk ik (ietsjes )

oh ja: mocht je nog reactie terug krijgen van winny, ff posten natuurlijk
In eerste instantie was ik heel overdreven begonnen, zoals Erik van Muiswinkel ooit in een show deed over The Camel Trophy.

Ik hoop dat ik nog een antwoord krijg, dan publiceer ik het op een website: kijken of ze dan ook van die rare dingen gaat uitkramen zoals toentertijd bij Nova. Hehehe

Citaat:
LUH-3417 schreef:
Ha, leuk. En nog leuker dat je het ook opgestuurd hebt. Ik zie Winnie al Duits-scheldend achter haar hotmail wat pillen naar binnen gieten. Of demoniseer ik nu?

Je had het er misschien wat dikker op kunnen leggen, waardoor het een hilarisch geheel zou worden, maar ik vind het nu eigenlijk wel goed. De twijfeling die blijft; moeten we dit nu serieus nemen of niet? Eigenlijk kunnen we het niet serieus nemen, maar de stijl dwingt ons ertoe. Dat is een mooi voorbeeld van ironie.

Als ik commentaar zou geven, zou ik adviseren om het langer te maken. Je kan proberen de zinnen nog droger en zakelijker te maken waardoor het contrast groter wordt, maar ik weet niet of het nodig is.

Leuk stuk.

LUH-3417
Dat valt reuze mee. Het is volgens mij echt zo. Meneer Smit is hoogstwaarschijnlijk ookal aan de pillen, want met zo'n vrouw moeten werken...

Zoals ik dus al eerder zei had ik eerst wat meer overdreven, ik ben echt in een mailtje begonnen omdat ik een antwoord wilde. Maar helaas het antwoord blijft uit. Hoe die koelman dat nou doet begrijp ik niet, veel proberen waarschijnlijk.

Bedankt voor de verdere tips, ik ga veel oefenen. Want oefening baart kunst
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten