Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() oh ja: mocht je nog reactie terug krijgen van winny, ff posten natuurlijk ![]()
|
Verwijderd
|
Ha, leuk. En nog leuker dat je het ook opgestuurd hebt. Ik zie Winnie al Duits-scheldend achter haar hotmail wat pillen naar binnen gieten. Of demoniseer ik nu?
Je had het er misschien wat dikker op kunnen leggen, waardoor het een hilarisch geheel zou worden, maar ik vind het nu eigenlijk wel goed. De twijfeling die blijft; moeten we dit nu serieus nemen of niet? Eigenlijk kunnen we het niet serieus nemen, maar de stijl dwingt ons ertoe. Dat is een mooi voorbeeld van ironie. Als ik commentaar zou geven, zou ik adviseren om het langer te maken. Je kan proberen de zinnen nog droger en zakelijker te maken waardoor het contrast groter wordt, maar ik weet niet of het nodig is. Leuk stuk. LUH-3417 |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik hoop dat ik nog een antwoord krijg, dan publiceer ik het op een website: kijken of ze dan ook van die rare dingen gaat uitkramen zoals toentertijd bij Nova. Hehehe ![]() Citaat:
Zoals ik dus al eerder zei had ik eerst wat meer overdreven, ik ben echt in een mailtje begonnen omdat ik een antwoord wilde. Maar helaas het antwoord blijft uit. Hoe die koelman dat nou doet begrijp ik niet, veel proberen waarschijnlijk. Bedankt voor de verdere tips, ik ga veel oefenen. Want oefening baart kunst ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 |