Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vader zei ons dat we onze kat met haar neus in haar plas moesten duwen als ze het naast de bak had gedaan, dan zou ze het nooit meer doen. Ik vind dat zielig, heb het ook nog niet gedaan, ben ook niet van plan om het te gaan doen. Sommige mensen zeggen dat het echt helpt. Ik ga het niet proberen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, dat laatste heeft mn moeder inderdaad ook gedaan. Wij hebben de kleintjes van het laatste nestje ook zindelijk moeten maken want de moeder deed dat dus niet. Dat moest op die manier en werkt inderdaad. Ik doe het alleen ook niet, ik vind het echt vreselijk om te doen idd. Mn moeder heeft dat dus wel geprobeerd maar hierbij hielp het niks. Mn moeders nieuwe taktiek is dr altijd buiten de deur zetten als ze dr niet is en als ze gaat slapen, want dat zijn de momenten dat het gebeurd omdat we dr dan neit in de gaten kunnen houden. Het is echter eigenlijk een ontzettende binnenkat, ik ben het er daarom ook niet mee eens. Ik vind het vreselijk om haar voor de deur te zien zitten, mauwend, en dr dan niet naar binnenlaten. En 's nachts, het idee vind ik gewoon naar. Ik heb er ook ruzie over gehad met mn moeder en nou ja, nu mag ze 's nachts meestal wel binnen blijven. Nou goed, we blijven proberen... |
![]() |
|
[enkele posts verwijderd]
Komaan he jongens ![]() De sfeer die mag en moet zelfs gezellig zijn maar belachelijke grappen passen toch even niet bij deze vraag neem ik aan? Het lijkt me niet zo lachwekkend als je er zelf mee zit namelijk ![]()
||
Citaat:
Wat betreft dat bleekmiddel dat is geen ramp dat je dat gebruikt, het kan namelijk idd een goede manier zijn om dit probleem op te lossen. Katten willen namelijk zoals gezegd hun territorium afbakenen, als jij dat weer afbreekt met bleekmiddel kunnen ze bv wel eneigd zijn om door te plassen in de bak dit weer af te bakenen. (net zoals wanneer je erg veel hebt schoongemaakt en te poes wrijft overal tegenaan..) Andere nuttige tips zoals anderekattenbakkorrels of speciale vulling (op basis van hout bv) kunnen je misschien ook vooruit. Het helpt misschien ook de kat meermaals in de bak te plaatsen, en de bak niet op een drukke plek te zetten... Is het btw een open? want dat kan ook de reden zijn...
||
Verwijderd
|
Citaat:
We hebben nu een aantal dingen aangepast. Ten eerste was de deksel er namelijk af omdat dat makkelijker was voor de kleintjes, dus die hebben we er weer opgedaan. Ten tweede hebben we de bak nu verplaatst naar de berging, waar het een stuk rustiger is. Ten derde hebben we ander kattegrind gekocht. Nu es kijken hoe het nu gaat, ze heeft het er sindsdien nog maar 1x naast gedaan maar is ook redelijk vaak buiten geweest. Over de oorzaak, dat ze het ms als haar nestje is gaan beschouwen zou je best eens groot gelijk kunnen hebben! Ze heeft niet echt een eigen plekje, maar niet zozeer omdat dat er niet is. We hebben namelijk boven zo'n kattenhangmatje en beneden een mand staan. Het hangmatje is het plekje van onze kater geworden, maar van de mand maakt onze poes geen gebruik. Ze had echter eerst wel een plekje op een rieten stoel met een kussen, en die is nu weg. Ik zal eens aan mn moeder vragen of het weggaan van die rieten stoel niet samenhangt met dat ze het naast die bak is gaan doen! Wie weet kunnen we die stoel weer terughalen.. We zullen eens wat dingen proberen om haar een plekje te geven, ms de mand ergens anders neerzetten ofzo. In ieder geval heel erg bedankt! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Of gewoon ergens, op een onlogische plaats, een deken of een kussentje of een doos ofzo neerzetten. Wij hebben een kattenkrabpaal (met zo'n huisje), een mand, enz., maar daar gaan die katten niet in of op liggen. Ze willen op de stoelen, op de vensterbank (ligt nu overigens ook een deken), op de bank, op de tafel, enz. zitten/liggen. De plekjes die voor ze bedoeld zin willen ze heel vaak niet, alle andere plekken vaak wel.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zou ik dan toch proberen van kattengrind te veranderen, het werkte bij onze poes dus in ieder geval wel.. terwijl die eerst toch geen problemen had met het oude kattegrind.. (Verder heb ik van mensen gehoord dat katten bijv. Lavendel vies vinden ruiken, dus ms je bed daar mee besprenkelen of iets dergelijks? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kee...we hebben nu twee bakken (naja, één bak en een doos, met kerst zijn de winkels dicht en eerst maar ff kijken of het werkt, voor we er €15,- oid aan uit geven (das niet erg als het werkt, wel als het niet werkt)) en ik heb lavendelgeur gedaan op de plekken waar ze vaak plast...hopen dat het werkt nu maar...
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat ik me afvraag...zou het kunnen zijn dat ze haar terretorium af wil zetten ofzo? Dat ze krols is oid...? 'k weenie of het daar aan kan liggen? Bij een kater is het zo dat als hij gekastreerd is, hij (over het algemeen) niet meer gaat sproeien. Speelt zo iets ook bij poesen?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja, kweetniet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Vingeroefeningentopic #2 Dingaantouwtje | 469 | 03-07-2013 17:18 | |
Flora & Fauna |
Katten aan elkaar wennen AlopiA | 15 | 20-07-2007 18:28 | |
Drugs & Alcohol |
het grote POST HIER AL JE VERZONNEN VERHALEN topic Verwijderd | 82 | 22-12-2004 22:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Psychologie |
Gepest Verwijderd | 43 | 25-08-2003 16:36 | |
De Kantine |
Het grote vraag de volgende poster alles wat je diegene altijd al wilde vragen topic. Verwijderd | 499 | 12-07-2003 12:51 |