Advertentie | |
|
![]() |
|
De satirische kant van de film drukt wel veel van de gruwel en intensiteit weg waardoor het vaker glimlachen is. De waanzin is meer te zien in Bale's voortreffelijke acteerspel maar de film zelf is een beetje aan de slappe kant.
||
Citaat:
zit wel wat in... maar de film zuigt naar mijn mening: alle gruwelen die niet in de film voorkomen maar wel in het boek, maakten het beeld van de schrijver juist extra duidelijk. Ook de gevoelens van de hoofdpersoon waarop diep wordt ingegaan, komen in de film niet echt terug. Geen aanrader dus. |
![]() |
|
Ik heb het boek en dat was zo cool dat ik de film wilde zien (ben christian Bale fan
![]() Je krijgt wel medelijden met 'm vooral als ie zeg maar aan de telefoon gaat bekennen en dat ze'm niet eens geloven enzo... Neej het boek is veel beter vind ik . Je krijgt veel meer zijn geest te zien dan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Films, TV & Radio |
slechtse film ever Chelsea | 158 | 02-09-2002 16:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
American Psycho | 0 | 20-09-2001 18:44 |