idd, manga op tv is heel knap dan moeten ze een stripboek voor de camera houden en elke keer de bladzijde omslaan

maar goed.. ik wil zeeeeeeeker anime op tv! er zijn zulke goede anime, maar als we dat nu zeggen denken mensen alleen aan pokemon en dbz, toch niet zo heel goed vergeleken met andere anime..(pokemon sux). laten we dan eens beginnen met Trigun! een pracht anime, 26 fantastische afleveringen met humor, actie maar ook heel veel drama. heeele interessante persoonlijkheden(psycho legato, die sullige vash die zich eigenlijk maar zo voordoet en nooit iemand wil vermoorden omdat hij dat aan rem beloofd heeft, maar wel voor 60 miljard gezocht word, nicolas d wolfwood, de moordende priester

etc..) , zelfs een aantal filosofische kwesties komen voor in Trigun, dat kun je van bv pokemon niet zeggen! er zijn echt een heleboel gave anime,alleen jammer dat die hier nooit worden laten zien..

effe een mooi trigun plaatje...(wolfwood):
WE WANT ANIME!(als dat nog niet duidelijk was ~_^) ennuh. ik ben trigun geobserdeerd, maar dat was volgens mij ook al duidelijk.....