Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2001, 18:39
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Ikkuh heb hem vandaag eindelijk binnen gehaald. En wow, da was effe mooi. Ut was een ontiegelijk zware film, da wel, maar de beelden die je zag, de sfeer... Wow, da noem ik nou eens een film. Toen ie afgelopen was zat ik gewoon een half uur op me stoel alles op zijn plaats te brengen. Ik was echt helemaal weg. En ja, eigenlijk vind ik wel da dit een van de beste Science Fiction films ooit gemaakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2001, 19:41
Diesel
Diesel is offline
Johny Mnemonic (Keanu Reeves) is ook een hele goeie science fiction film!!! Een van de beste!! Blade Runner heb ik nog niet helemaal gezien.....
Oud 10-12-2001, 19:47
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef:
Johny Mnemonic (Keanu Reeves) is een hele slechte science fiction film!!! Een van de slechtste!! Blade Runner heb ik al wel gezien.....
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 09:28
JediJoel
JediJoel is offline
Kheb m niet gezien, maar het kan NIET de beste zijn... Star Wars is beter!!!
Oud 11-12-2001, 09:40
PrackaH
PrackaH is offline
Neuh, vinnik nie...ik vind de Matrix veel vetter...maarja, smaken verschillen...
Oud 11-12-2001, 10:44
legatus
legatus is offline
Het feit dat Bladerunner meer scifi-aspecten behandelt dan StarWars, vooral op het feit dat het Scifi gedeelte in StarWars puur voor entertainment is en voor het creeëren van niet bestaande werelden. Pure fantasy, terwijl Bladerunner een grotere kern van waarheid behandelt.

Betekent niet dat Bladerunner subliem is, maar wel een klassieker.
Oud 11-12-2001, 12:26
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Tiger_Wolf schreef:
Ikkuh heb hem vandaag eindelijk binnen gehaald. En wow, da was effe mooi. Ut was een ontiegelijk zware film, da wel, maar de beelden die je zag, de sfeer... Wow, da noem ik nou eens een film. Toen ie afgelopen was zat ik gewoon een half uur op me stoel alles op zijn plaats te brengen. Ik was echt helemaal weg. En ja, eigenlijk vind ik wel da dit een van de beste Science Fiction films ooit gemaakt.
Ja Blade Runner is een goeie film ja hele aparte sfeer hangt in die film en natuurlijk Harisson Ford! (Blade Runner is na StarWars en E.T en Close Encounters mijn favo SF film)

Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 14:47
dopehead
dopehead is offline
blade runner roelt maar matrix roeld meer
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 14:55
Verwijderd
Speel ook het Bladerunner spel! ook geweldige sfeer! Ja hij is heel goed, vooral sfeer.

Verhaal is nog a cliche..

Ja Matrix is ook goed
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 02:46
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik vind dat je The Matrix en Blade Runner totaal niet kan vergelijken. Ja, tis allebei Science Fiction, maar kom op zeg, tis toch een totaal ander type film?

Verder, goede film, heb er lang op moeten wachten voor ik em eindelijk zag (kwam er lang niet van), was de moeite waard .
Oud 14-12-2001, 08:00
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Bladerunner is veel beter dan The Matrix.
Oud 14-12-2001, 10:10
niceman1984
niceman1984 is offline
Die muziek vind ik zo apart en sfeervol! dies van vangelis ofzoiets toch? past geweldig bij die film! en de decors/special effects van die stad zijn tuurlijk voor die tijd erug goed! Harisson Ford en Rutger Hauer spelen derin!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 12:04
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Voor deze tijd zijn die decors ook goed hoor. In de meeste films van deze tijd zie je gewoon wat nep is.. Maar in Blade Runner zie je dat niet.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 18:56
Heraclitus
Heraclitus is offline
NEE.
Hij is goed, erg goed. En heeft Rutger Hauer en goede muziek (Vangelis) en mooie scenes.
Moet trouwens wel de director's cut zien anders mis je het belangrijkste (is hij een android of niet) en krijg je zo'n stom happy end en voice overs.

Maar 2001: A Space Odyssey is de beste sci-fi ooit. (Misschien wel de beste film ooit)
Oud 03-03-2002, 19:36
ganralph
ganralph is offline
2001: A Space Odyssey is zeker de beste sci-fi ooit

wat niet weg neemt dat blade runner errug gaaf is net als metropolis en thx 1138.
starwars is gaaf, maar toch meer fantasy
Oud 03-03-2002, 20:17
legatus
legatus is offline
hey... SOLARIS dan
Oud 03-03-2002, 22:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
JediJoel schreef:
Kheb m niet gezien, maar het kan NIET de beste zijn... Star Wars is beter!!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 10:04
PrackaH
PrackaH is offline
Zal best wel een mooie film zijn, maar ik vond 'm een beetje te oud...
Reageren

Regels voor berichten