![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tsja, werkt een zwangerschaptest nu al??? We hebben geen idee, morgen naar de dokter toe ![]() Ja, ze slikt Lovette .. Maar de GGD zei dat ze nu in een 4e week zit i.p.v. 1e week... ![]() Hoe zit dat allemaal toch! ![]() ![]() |
![]() |
|
ik zal eerst even uitleggen en dan sluiten, want dit hoort echt in de grote piltopic.
Het gaat erom dat je de pil minstens 7 dagen achter elkaar doorslikt. Als je 'm een keertje vergeet, maar je hebt daarvoor al wel 7 dagen geslikt en daarna slik je ook weer 7 dagen de pil, dan is er niet zo veel aan de hand. Moet je 'm dus wel die avond erna nemen (dus wel 'inhalen'). Maar deze week kan je niet vergelijken met de eerste week ofzo, omdat je doorslikt. Je lichaam weet echt niet dat je nu in de stopweek had moeten zitten, dat bedenkt je lichaam pas als je een paar dagen stopt met de pil. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes en ik weet ook niets zeker, artsen weten altijd meer dan ik.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
LF: zinloos... evanescence | 123 | 24-11-2004 11:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Betoog Verwijderd | 52 | 19-11-2003 19:46 | |
Liefde & Relatie |
GROOT meningsverschil.. theekopje | 54 | 17-07-2003 17:48 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |