Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2002, 10:17
rozijntje
rozijntje is offline
wilt er iemand het einde posten, want ik heb het begin gezien, maar ze zeiden dat het einde zo slecht was.
Oud 27-12-2002, 10:32
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
[SPOILER]

De jongen gaat dood, hij wordt meegenomen naar het hol van dat 'ding' en er wordt van zijn hoofd een masker gemaakt (terwijl je het liedje van 'Jeepers Creepers' hoort.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 10:40
Uice
Uice is offline
Ik vind het einde wel één van de hoogtepunten. Redelijk 'knock out'.
Oud 27-12-2002, 10:45
Dikkie Burger
Dikkie Burger is offline
Tis tog gewoon dat dat monster die jongen meeneemt en de ogen van die jongen bij zichzelf inzet, en dan zie je de huid van die jongen nog hangen?
Ik vind het eigenlijk een heeeeeeeeel slechte film, dus ook het einde
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:06
Justice
Justice is offline
Het enige toffe aan die film vond ik die supersnelle oude truck...
Lijkt me wel cool... een oude delivery truck met een supercharged V8 onder de kap... al die lui met die GTI's maar kijken...
Oud 27-12-2002, 12:09
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
De film is bagger maar het einde is helemaal een ramp. Gaat gewoon nergens over.
Zie je die vent met de ogen van die knul en zn huid hangt dr dan voor ofzow.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:23
Screenager
Screenager is offline
Ik vond de film leuk beginnen... maar zodra dat monster tevoorschijn kwam was er niks meer aan
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 13:03
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
De film is bagger maar het einde is helemaal een ramp. Gaat gewoon nergens over.
Zie je die vent met de ogen van die knul en zn huid hangt dr dan voor ofzow.
Juh...

Het begin vond ik wel goed, met die auto van dat monster/beest. Dat ze in die 'put' gaan kijken. Maar daarna wanneer je dat beest gezien hebt lach je je helemaal rot. Wat een klote film zeg.
Volgend jaar komt deel 2 uit geloof ik... :\
Oud 27-12-2002, 14:52
FireCracker
FireCracker is offline
ik vond de film dus als één van de weinigen supereng... maar ik vond het einde aan de ene kant stom, omdat die jongen gewoon echt doodging... en aan de andere kant wel onwerwacht. de spanning was dr wel een beetje af toen je er eenmaal achter was wat voor soort monster het was, maar mijn vriendin en ik zaten echt zo van:" huu? wat de f*ck is dat? een vleugel? oe.. nog één! " mja... vreemde film...
Oud 27-12-2002, 18:23
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
ik vond de film dus als één van de weinigen supereng... maar ik vond het einde aan de ene kant stom, omdat die jongen gewoon echt doodging... en aan de andere kant wel onwerwacht. de spanning was dr wel een beetje af toen je er eenmaal achter was wat voor soort monster het was, maar mijn vriendin en ik zaten echt zo van:" huu? wat de f*ck is dat? een vleugel? oe.. nog één! " mja... vreemde film...
het begin van de film was wel goed. je zat echt op ze in te praten van nee niet doen enzo, bijvoorbeeld bij die tunnel. dat was wel leuk, maar het werd uiteindelijk nog een dramatisch slechte film dacht echt na dat begin. jeeej wat leuk allemaal, maar het werd zo slecht. zaten domme dingen in die er net zo goed uitgelaten konden worden en het eiden sloeg imho echt helemaal nergens op.

ben maar teleurgesteld uiteindelijk en het lijkt me niet dat veel mensen op een vervolg zitten te wachten
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 20:06
Bram
Bram is offline
Net als sommige andere mensen hier vond ik het 1e halfuur echt goed, het bleek een mysterieuze film te gaan worden, met raadsels, en spannende scenes enzo maar uiteindelijk werd het een rampzaaaaalige film !
Oud 27-12-2002, 20:54
Rioto
Zoals meer mensen hier zeggen vond ik het het eerste half uur Damn vet ! ...alleen toen die Serial Killer een Monster bleek te zijn scheet ik er al weer van ..pff bagger film
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 22:35
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:
het begin van de film was wel goed. je zat echt op ze in te praten van nee niet doen enzo, bijvoorbeeld bij die tunnel.
jah begin was best scary sfeer, maar toen bleek dat het een monster was dacht ik ook van , maar vanaf dat stuk heb ik het gewoon als comedy bekeken en toen vond ik de film nog leuk. Ok het enge element was nergens meer terug te vinden maar toch. En het einde vond ik juist wel cool .Zag je dat monstertje zo heel lief met die oogjes bezig.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 02:10
Verwijderd
Ze hadden het "monster" nooit zo duidelijk in beeld moeten brengen. Het zou veel leuker geweest zijn als dat een mysterie gebleven zou zijn...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 11:39
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
PIE schreef:
Ze hadden het "monster" nooit zo duidelijk in beeld moeten brengen. Het zou veel leuker geweest zijn als dat een mysterie gebleven zou zijn...
idd
Oud 28-12-2002, 12:27
Uice
Uice is offline
*Is momenteel aan het zuchten*

Natuurlijk moesten 'ze' (Victor Salva) het monster wel in beeld brengen. Het gaat in het laatste gedeelte van de film ook helemaal niet om angst, gewoon om de lol. Crappy fun. Je moet het einde niet als serieuze horror willen zien, want zo is het ook niet bedoeld.
Oud 28-12-2002, 12:48
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Juice schreef:
*Is momenteel aan het zuchten*

Natuurlijk moesten 'ze' (Victor Salva) het monster wel in beeld brengen. Het gaat in het laatste gedeelte van de film ook helemaal niet om angst, gewoon om de lol. Crappy fun. Je moet het einde niet als serieuze horror willen zien, want zo is het ook niet bedoeld.
Het had anders een serieuze thriller geweest als ze dat niet hadden gedaan...beetje jammer dat ze met 'crappy fun' willen eindigen als ze zo sterk beginnen...
Oud 28-12-2002, 23:25
Verwijderd
Jeepers creepers is een leuk liedje en dan wordt het als thema gebruikt in een film met zo'n snert einde. grr. *nutteloos ja. maar het lucht wel op*
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 23:51
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Heb de film ook gezien ja... Het begin was inderdaad sterk en vond ik echt eng maar toen dat "ding" op straat lag en vleugels begon te krijgen had ik echt zoiets van PLEASEEEEE DIT GA JE NIET MENEN!! Vond het vanaf toen echt een onwijze klote film... echt een ontzettende misser...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 11:59
legatus
legatus is offline
Citaat:
Natuurlijk moesten 'ze' (Victor Salva) het monster wel in beeld brengen.
*zucht terug*

Hoezo MOESTEN?! En daarnaast de manier waarop hij hem toonde. In PREDATOR en ALIEN wordt het wezen ook getoond en werdt het niet kolder.
Oud 31-12-2002, 12:04
heldin
heldin is offline
woow, dat eerste stuk vond ik echt heeel eng
nou vind ik films al snel eng. en helemaal als je hem met 500 studentes in één collegezaal kijkt, en bij elk eng iets dat er gebeurd iedereen begint te gillen! schrok daar soms meer van dan van de film
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 12:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
legatus schreef:
*zucht terug*

Hoezo MOESTEN?! En daarnaast de manier waarop hij hem toonde. In PREDATOR en ALIEN wordt het wezen ook getoond en werdt het niet kolder.
Nou ja moesten is een groot woord maar het was in ieder geval de bedoeling dat het kolder was. En gelukkig maar, want als puur angstaanjagende film stelde het al helemaal niets voor.
Oud 31-12-2002, 12:22
legatus
legatus is offline
Citaat:
En gelukkig maar, want als puur angstaanjagende film stelde het al helemaal niets voor.
Het had een sterk begin maar door de keuze om er kolder van te maken verdween het angstaanjagende. Die uitspraak van jouw is een beetje krom: "gelukkig is het kolder want als puur angstaanjagende film stelt het niks voor". Nee, het is niet angstaanjagend ómdat het kolder is.

Salva wou uiteindelijk wel een enge film maken naar aanleiding van The Blair Witch Project. Althans dat komt naar voren in een aantal interviews.
Oud 31-12-2002, 14:59
Uice
Uice is offline
Citaat:
legatus schreef:
Het had een sterk begin maar door de keuze om er kolder van te maken verdween het angstaanjagende. Die uitspraak van jouw is een beetje krom: "gelukkig is het kolder want als puur angstaanjagende film stelt het niks voor". Nee, het is niet angstaanjagend ómdat het kolder is.
Ik vond het begin, nog zonder kolder (wat een vreemd woord opeens) anders ook niet bepaald eng.
Oud 31-12-2002, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Screenager schreef:
Ik vond de film leuk beginnen... maar zodra dat monster tevoorschijn kwam was er niks meer aan
idd, zooo nep, dat verpestte de hele film..

het begin was wel spannend, toen die gozer in die pijp viel enzo..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2002, 16:32
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Is dat Peek-a-Boo van Siouxsie and the Banshees?
volgens mij niet, dacht ik eerst wel, maar hij gaat heel anders. tis een heel oud liedje, zovan: "jeepers, creepers, where did you get those eyes?"
Oud 31-12-2002, 18:51
legatus
legatus is offline
Citaat:
anders ook niet bepaald eng.
Niet angstaanjagend eng, maar zeker wel een onheilspellende spanning die uiteindelijk niet aan de verwachtingen voldeed.
Oud 31-12-2002, 19:18
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:
Is dat Peek-a-Boo van Siouxsie and the Banshees?
Nee. Ik ken het liedje Jeepers Creepers alleen van Louis Armstrong. Maar volgens mij is het een cover (L. A. versie)
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 22:36
Verwijderd
beide versies komen in de film voor; dat hele oude nummer, en het nummer van siouxsie and the banshees, die dat oude nummer als basis voor peek-a-boo hebben gebruikt.

edit: dit is de imdb-info, geen idee wie echo3 is

Jeepers Creepers"
Written by Harry Warren and Johnny Mercer
Published by WB Music Corp. (ASCAP)
Performed by Paul Whiteman (I) and his Swing Wing
Appears courtesy of Pavilion Records-Topaz Label

"Peek-A-Boo"
Written by Siouxie Sioux, Steven Severin, Budgie, Johnny Mercer
and Harry Warren
Performed by Echo 3
Produced by Shane Vetter and Tristan Leral
Met citaat reageren