![]() |
|
het klink een beetje als Psoriasis... weet het niet zeker hoor.
Heb je misschien ook hooikoorts of astma? Want dan heb je een grote kans dat je Psoriasis hebt. ik heb hier een plaatje waar meestal Psoriasis voor komt. Kijk maar of dat bij jou ook zo is. Het zou ook goed een allergie kunnen zijn, voor wasmiddel of kleding. Ga gewoon ff naar je dokter die kan je helpen om het op te lossen.
|
Eeehmmm ja... ik heb alles ff gelezen... ik heb zelf ook eczeem (gehad) en ben allergies voor een aantal dingen (ik wordt een allergies persoon genoemt) Dus een beetje ervaring heb ik wel... Maar het is moeilijk er iets over te zeggen... En ook als je een creme ervoor wilt kun je het beste naar je huisarts gaan...
Ik kan wel een heel verhaal gaan houden erover... maar dat heeft niet veel zin... Je kunt het beste naar de huisarts gaan als je er veel last van hebt... Eventueel kun je nog Cardiflor van Vsm gebruiken.. dat hielp bij mij even en daarna kwam het weer terug... Maar je kunt het altijd proberen... Als je het echt snel opgelost wilt hebben kun je beter gewoon naar je huisarts gaan... Hij heeft er verstand van.. en als het echt heel erg stuurt hij je door naar een Dermatoloog (Huidarts) Sorry voor het warrige verhaal Succes ermee!!!!
|
klinkt een beetje als een onderhuidse ontsteking. een ontsteking is eigenlijk altijd warm en rood....
klinkt veel erger als dat het is hoor! maar als je ff langs je huisarts gaar kan ie het ff bekijken, mocht het eczeem of een ontsteking of zo zijn dan krijg je waarschijnlijk een pilletje en of zalfje en dan is ;t zo over! sterkte ermee!! x
|
![]() |
neeheeej geen onderhuidse ontstkeing...de plekken die jeuken zijn altijd rood en warm. Denk niet dat het exceem is, exceem is toch net iets ander. Als het door de kou is, (vriezen, of gewoon weersveranderingen) lijkt het ook op exceem. Denk dat het heel goed een alelrgie kan zijn, omdat je zecht dat het pukkelerig is. Iets waar je nu opeens wel allergische voor bent. Een allergie is het resultaat van een ophoping van problemen. Je kan langzamerhand allergische worden voor dingen.
Maar daar ook weer vanaf komen natuurlijk. Zoals ik 2 jaar steeds gevoeliger werdt voor allerlei dingen, steeds meer allergieeen, en uiteindelijk een serieuze voedsel allergie. Nu ik dus die voedselallergie heb aangepakt, verdwijnen mn alelrgieen, en ga zo door, totdat ik ook weer alles kan eten. Maar maar smeer er geen vet op! vet smeert je huid dicht, waardoor gaat het broeien, en dus nog meer jeuken. Erm, Melkzuurwascreme, dodezeezout (in bad), en gewoon een hypoallergene creme die je huid neit dichtsmeert zijn heel goed. Hormonenzalf is wel oké, maar moet je alleen doen als het echt te erg wordt, hormonenzalf verdunt idd je huid, maar dat is gewoon een krwestie van niet meer dan 1../2 keer per dag opsmeren en heel dun. Het verdwijnt dan als sneeuw voor de zon, maar als je de oorzaak van de (allergie?) niet weet is het ook weer in no-time terug. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Anale eczeem 12bambi34 | 1 | 06-03-2015 11:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lichttherapie constitutioneel eczeem ninie | 10 | 22-01-2008 14:18 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #117 indigo | 497 | 05-01-2008 18:56 | |