Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet nog wel dat Barney tegen Taylor speelde, dat was een wedstrijd tussen de nummers 1 van beide bonden. Ze speelden een uur lang alleen maar legs en wie de meeste had, die won (maja, das eigenlijk vrij logisch). Barney werd toen dik ingemaakt, maar ik denk wel dat ie het nu beter zou doen. Ik denk ook dat Tony David op het moment beter is dan Phil Taylor. Kan iemand me trouwens uitleggen waarom er 2 bonden zijn en waarom Taylor niet bij de andere bond zit, zodat die met de embassy mee kan doen. Of valt er in de PDC meer geld te verdienen ofzo???
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is waarom er twee federaties bestaan. |
![]() |
|
![]() |
humm eidnelijk eens een reden waarom er 2 bonden zijn. bedankt voor je verhaal. toch vind ik het wel jammer, want ik zou weleens willen weten hoe ze het tegen elkaar zouden doen. ze zouden een toernooi moeten organiseren waarbij de 4 beste darters van beiden bonden het tegen eklkaar opnemen ofzo
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want Phil Taylor is geen "slechte darter" als die met de barney's en die zou meegooien dan zou die nog eens goed voor de dag lunnen komen en zou die daar ook nog de beste zijn. Maar de Dartbond waar Barney, King en die onder behoren hebben meer aanzien omdat daar meer wedstrijden van onder de aandacht gebracht worden.
||
Citaat:
![]() Maar de Dartbond waar Barney, King en die onder behoren hebben meer aanzien omdat daar meer wedstrijden van onder de aandacht gebracht worden. [/QUOTE] Dit klopt dus niet echt niet. Dit denken heel veel Nederlanders. Dat komt omdat hier de BDO het meeste aanzien heeft en er meer aandacht voor is. De vraag was echter hoe het was in Engeland. In Engeland krijgen beide federaties veel aandacht. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (eigenlijk zouden de bonden gewoon weer samen moeten gaan) |
![]() |
|
Ik ben een groot dartfan, en doe het ook zelf
![]() Ik ga het zeker volgen, vind het wel vet om ook die andere bond eens te zien, want vergis je niet er spelen echt een paar héle goeie spelers. Hier even alle goeie spelers: Phil Taylor --> Gaat ook dit jaar weer winnen!!! John Part Ronnie Baxter --> Ja die ja! Alan Warriner Peter Manley ROLAND SCHOLTEN Verder nog een paar oude bekenden: Kevin Painter, Ritchie Burnett, Chris Mason, Steve Beaton, John Lowe en WAYNE MARDLE, verder nog één Nederlander, Arjan Moen (plaatste zich via een wild card) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jazeker ik ben een grote dartfan.
Ik vond de partij van Moen niet super goed, die engelsman da's een rare gooier zeg. Hij gooide ook niet echt top. Die Engelsman moet nu tegen Roland Scholten. Ik hoop dat Roland die partij wint. Verder vond ik Wayne Mardle erg sterk spelen, als hij d epartij vanavond wint moet hij volgende week aantreden tegen Phil Taylor. Dat kan een mooie wedstrijd worden. |
![]() |
||
Citaat:
Die Scholten ook, die speelt z'n eerste wedstrijd in de tweede ronde, waarom geen eerste ronde dan??? ![]()
|
First Round
Steve Brown v David Platt Mark Holden v Dave Smith Paul Williams v Simon Whitlock Wayne Mardle v Ray Carver Bob Anderson v Al Hedman Mick Manning v Lee Palfreyman Reg Harding v Mark Robinson Shayne Burgess v Arjan Moen Second Round Phil Taylor (1) v Steve Brown or David Platt Peter Evison (16) v Wayne Mardle or Ray Carver Dennis Smith (8) v Dennis Driestly Denis Ovens (9) v Alex Roy Roland Scholten (5) v Shayne Burgess or Arjan Moen Dave Askew (12) v Steve Beaton Alan Warriner (4) v Rod Harrington John Lowe (13) v Les Fitton John Part (2) v Cliff Lazarenko Jamie Harvey (15) v Mark Holden or Dave Smith Colin Lloyd (7) v Bob Anderson or Al Hedman Andy Jenkins (10) v Chris Mason Peter Manley (6) v Paul Williams or Simon Whitlock Richie Burnett (11) v Keith Deller Ronnie Baxter (3) v Mick Manning or Lee Palfreyman Kevin Painter (14) v Reg Harding or Mark Robinson Alle geplaatsje spelers staan automatisch al in de 2e ronde. Qualifiers moeten dus nog eerst de 1e ronde overleven. |
![]() |
|
Woensdag 1 Januari 2003
18:00 Dennis Smith - Denis Ovens Ronde 3 - 19:30 Alan Warriner - Les Fitton Ronde 3 - 21:00 Phil Taylor - Wayne Mardle Ronde 3 - 22:30 Roland Scholten - Dave Askew Ronde 3 - Donderdag 2 Januari 2003 14:00 John Part - Jamie Harvey Ronde 3 - 15:45 Colin Lloyd - Chris Mason Ronde 3 - Pauze 20:00 Simon Whitlock - Richie Burnett Ronde 3 - 21:45 Ronnie Baxter - Kevin Painter Ronde 3 - Vrijdag 3 Januari 2003 14:00 - ( ¼ Finale ) - 16:00 - ( ¼ Finale ) - Pauze 20:00 - ( ¼ Finale ) - 22:00 - ( ¼ Finale ) - Zaterdag 4 Januari 2003 20:00 - ( ½ Finale ) - 22:00 - ( ½ Finale ) - Zondag 5 Januari 2003 20:00 - ( Finale ) - Zo ziet t er dus uit. |
![]() |
|
![]() |
Gebeurt het nou eigenlijk ook wel eens dat spelers weer terugkomen naar de BDO, want dat zie ik eigenlijk weinig gebeuren. En bijvoorbeeld Arjan Moen, zit hij nou ook meteen vast op de PDC, nu hij op het WK gespeeld heeft door het Nerderlandse kwalificatietoernooi te winnen, of kan hij ook zo weer voor de BDO uitkomen?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Die partij van Taylor en Marlde was een goeie, jammer dat Mardle op dé momenten die belangrijke dubbels niet gooide.
Scholten moet in de volgende ronde aantreden tegen alan warriner, een hele goeie darter. de nummer 2 van de PDC geloof ik. Ik dnek dat scholten da niet gaat lukken... we'll see |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() tegen Warriner weet 'k nie.. Scholten kan natuurlijk wel beter als gisteravond, dus hij maakt wel kans (hoop ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Scholten dan 4 Baxter 3 John Part 2 Taylor 1 |
![]() |
|
Wow!!! Die wedstrijd tussen Taylor en Mardle was echt geweldig man! Zo'n goeie wedstrijd zie je echt niet vaak! Wel jammer dat Mardle niet gewonnen heeft.
![]() Denk dat Scholten wel gaat winnen van Warriner. Maar daarna zal hij in de halve finale tegen Taylor moeten en dat haalt hij echt nooit. Taylor wordt voor de elfde keer wereldkampioen! ![]() ![]() |
![]() |
|
Hier ff een update met wat info:
Friday 3rd January 2003 1.00pm John Part v. Chris Mason ( ¼ Final ) 3.00pm Richie Burnett v. Kevin Painter ( ¼ Final ) Break 7.00pm Roland Scholten v. Alan Warriner ( ¼ Final ) 9.00pm Phil Taylor v. Dennis Smith ( ¼ Final ) Saturday 4th January 2003 7.00pm TBC v. TBC ( ½ Final ) 9.00pm TBC v. ( ½ Final ) Sunday 5th January 2003 7.00pm v. ( Final ) POSITION PREVIOUS PLAYERS NAME COUNTRY TOTAL POINTS 1 1 Phil Taylor England 263 2 2 John Part Canada 227 3 3 Ronnie Baxter England 190 4 4 Alan Warriner England 188 5 5 Roland Scholten Holland 185 6 6 Peter Manley England 175 7 9 Colin Lloyd England 169 8 7 Dennis Smith England 168 9 8 Denis Ovens England 168 10 11 Andy Jenkins England 154 Warriner staat dus boven Scholten... |
![]() |
|
ik heb gisteren de laatste iets meer dan een partij gezien, vind het minder hebben dan de embassy er mist iets
wle jammer voor scholten btw
|
Jah, klote voor scholten maar je moet nu wel concluderen dat hij hét niet heeft. Jammer maar helaas. Nu moet Taylor dat toernooi toch wel gaan winnen. Over het algemeen vind ik de embassy toch iets leuker en spannender (Taylor)...
Saturday 4th January 2003 7.00pm John Part v. Kevin Painter ( ½ Final ) 9.00pm Phil Taylor v Alan Warriner.( ½ Final ) Sunday 5th January 2003 7.00pm v. ( Final ) Finale is denk ik Part - Taylor en dan wint Taylor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet wel wat. score omroepers met een normale stem ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|