Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2002, 18:08
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Over ongeveer een week (weet de precieze datum zo gauw niet) gaat het WK darten van de PDC van start. Dit toernooi wordt nu ook op tv uitgezonden. Wie is er van plan om dit serieus te gaan volgen? En wie achten jullie als grootste kanshebber?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2002, 18:11
Mitros
Mitros is offline
Is dat niet die andere dart bond
Ik geloof dat Gary Taylor daar dart, die schijnt toch de beste te zijn
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:18
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Citaat:
Mitros schreef:
Is dat niet die andere dart bond
Ik geloof dat Gary Taylor daar dart, die schijnt toch de beste te zijn
Correctie: Phill Taylor. (de beste darter ter wereld)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:21
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Dancing Demon schreef:
Correctie: Phill Taylor. (de beste darter ter wereld)
Ik wist dat het iets met Taylor was
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:24
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
dat darten was een paar jaar geleden even leuk, maar nu hoeft het van mij niet meer
Oud 19-12-2002, 21:56
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
Dancing Demon schreef:
Over ongeveer een week (weet de precieze datum zo gauw niet) gaat het WK darten van de PDC van start. Dit toernooi wordt nu ook op tv uitgezonden. Wie is er van plan om dit serieus te gaan volgen? En wie achten jullie als grootste kanshebber?
ik ga zeker kijken, dan zie je ook eens de andere darters aan het werk. wie er gaat winnen weet ik echt niet aangezien ik maar heel weinig spelers hiervan ken, maar ik hoop op mason, omdat dat mijn favoriet is. als baxter nog zo goed is als dat ie was maakt die denk ik wel een kans, of is dit toernooi veel sterker?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 23:08
PV
PV is offline
ik ga 't wel kijken denk ik ja
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 19:41
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:
ik ga zeker kijken, dan zie je ook eens de andere darters aan het werk. wie er gaat winnen weet ik echt niet aangezien ik maar heel weinig spelers hiervan ken, maar ik hoop op mason, omdat dat mijn favoriet is. als baxter nog zo goed is als dat ie was maakt die denk ik wel een kans, of is dit toernooi veel sterker?
Volgens mij is baxter bij lange na niet meer zo goed als ie geweest is. Het niveau ligt best hoog, maar over het algemeen denk ik toch wat minder dan op de embassy. Veel spelers die het op de embassy niet gehaald hebben spelen nu bij de pdc. Verder moet je niet vergeten dat Phil Taylor ook bij de pdc speelt. Dit is met 2 embassy overwinningen en 8 overwinningen op dit pdc toernooi toch wel de beste darter ter wereld.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 20:04
maxwell_temp
maxwell_temp is offline
Ik weet nog wel dat Barney tegen Taylor speelde, dat was een wedstrijd tussen de nummers 1 van beide bonden. Ze speelden een uur lang alleen maar legs en wie de meeste had, die won (maja, das eigenlijk vrij logisch). Barney werd toen dik ingemaakt, maar ik denk wel dat ie het nu beter zou doen. Ik denk ook dat Tony David op het moment beter is dan Phil Taylor. Kan iemand me trouwens uitleggen waarom er 2 bonden zijn en waarom Taylor niet bij de andere bond zit, zodat die met de embassy mee kan doen. Of valt er in de PDC meer geld te verdienen ofzo???
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 20:35
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Citaat:
Maxwell schreef:

Kan iemand me trouwens uitleggen waarom er 2 bonden zijn en waarom Taylor niet bij de andere bond zit, zodat die met de embassy mee kan doen. Of valt er in de PDC meer geld te verdienen ofzo???
Dat is allemaal heel vreemd gebeurd. Wat ik er van begrepen heb is het zo dat Phil Taylor de embassy won in 1990 en 1992. Na zijn overwinning in 1992 is Phil Taylor samen met een paar andere darters, waaronder ook Dennis Priestly, de winnaar van de Embassy in 1991, uit de BDO (de embassy federatie gestapt en heeft een nieuwe federatie: de pdc opgericht. Dit met het doel om de dartsport (vooral binnen Groot Brittanie) meer bekendheid te geven. Dit omdat er bij de BDO een kleine groep darters was die altijd tot de top behoorde op de belangrijke toernooien. Bijvoorbeeld Eric Bristow (5x embassy) en John Lowe (2x Embassy). De BDO nam volgens de PDC te weinig maatregelen om de dartsport meer bekendheid te geven. Tegelijkertijd voelde de BDO zich ook 'verraden' door de oprichting van de PDC. Een steeds grotere groep darters sloot zich echter aan bij de PDC, maar door onder andere het succes van Van Barneveld op de Embassy is de PDC hier in Nederland een stuk minder bekend dan de BDO. Het komt nu ook vaak voor dat darters die zich niet meer voor de Embassy weten te plaatsen, vooral door de toenemende concurrentie van buitenlandse (niet Engelse spelers) zich aansluiten bij de PDC. Voorbeelen hiervan zijn Chris Mason, Ronnie Baxter en Wayne Mardle. Dat er nu nog steeds twee federaties bestaan komt vooral doordat veel spelers bij de BDO zich nog steeds verraden voelen, door spelers die totaal niet met elkaar overweg kunnen, bijv: Andy Fordham (bdo) - Ronnie Baxter (pdc) en ook doordat de BDO het liefst van darten een Olympisch Sport wil maken en de PDC hier op tegen is .

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is waarom er twee federaties bestaan.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 15:22
freggelfreak
freggelfreak is offline
humm eidnelijk eens een reden waarom er 2 bonden zijn. bedankt voor je verhaal. toch vind ik het wel jammer, want ik zou weleens willen weten hoe ze het tegen elkaar zouden doen. ze zouden een toernooi moeten organiseren waarbij de 4 beste darters van beiden bonden het tegen eklkaar opnemen ofzo
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 17:04
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Dancing Demon schreef:
Exacte datum 27 December precies 1week voor het begin van de Embassy het wk van de andere dart bond.
Oud 22-12-2002, 09:40
WolterB
WolterB is offline
ik ga niet kijken op, zit dan in londen
Oud 22-12-2002, 13:50
maxwell_temp
maxwell_temp is offline
Citaat:
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is waarom er twee federaties bestaan.
Ja, het is me nu wel een beetje duidelijk geworden. Maar welke bond heeft nu in Engeland eigenlijk het meeste aanzien??? Op dit moment zeker toch de BDO, omdat eigenlijk de zwakkere darters overstappen naar de PDC. Of zie ik dat verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 17:15
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Maxwell schreef:
Ja, het is me nu wel een beetje duidelijk geworden. Maar welke bond heeft nu in Engeland eigenlijk het meeste aanzien??? Op dit moment zeker toch de BDO, omdat eigenlijk de zwakkere darters overstappen naar de PDC. Of zie ik dat verkeerd?
Ik denk dat je dat verkeerd ziet.
Want Phil Taylor is geen "slechte darter" als die met de barney's en die zou meegooien dan zou die nog eens goed voor de dag lunnen komen en zou die daar ook nog de beste zijn.

Maar de Dartbond waar Barney, King en die onder behoren hebben meer aanzien omdat daar meer wedstrijden van onder de aandacht gebracht worden.
Oud 26-12-2002, 20:32
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef:
Ik denk dat je dat verkeerd ziet.
Want Phil Taylor is geen "slechte darter" als die met de barney's en die zou meegooien dan zou die nog eens goed voor de dag lunnen komen en zou die daar ook nog de beste zijn.
Hier ben ik het wel mee eens

Maar de Dartbond waar Barney, King en die onder behoren hebben meer aanzien omdat daar meer wedstrijden van onder de aandacht gebracht worden. [/QUOTE]

Dit klopt dus niet echt niet. Dit denken heel veel Nederlanders. Dat komt omdat hier de BDO het meeste aanzien heeft en er meer aandacht voor is. De vraag was echter hoe het was in Engeland. In Engeland krijgen beide federaties veel aandacht.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 20:36
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Citaat:
Maxwell schreef:
De PDC heeft erg veel aanzien door de spelers die hier darten die in het verleden erg goed gespeelt hebben, bijvoorbeeld: Eric Bristow, John Lowe, John Park en Richie Burnet. Bij de PDC speelt nu echter weinig nieuw talent en dus zijn het telkens dezelfde spelers die het doen. Bij de BDO spelen juist veel nieuwkomelingen die ook nog eens goed presteren. Dit zorgt dus wel voor spannendere toernooien. Ik denk zelf dat er in Engeland iets meer aandacht wordt gegeven aan de BDO, omdat hier veel nieuwe talenten bij spelen, maar de PDC staat wel hoger in aanzien.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 20:37
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:
humm eidnelijk eens een reden waarom er 2 bonden zijn. bedankt voor je verhaal. toch vind ik het wel jammer, want ik zou weleens willen weten hoe ze het tegen elkaar zouden doen. ze zouden een toernooi moeten organiseren waarbij de 4 beste darters van beiden bonden het tegen eklkaar opnemen ofzo

(eigenlijk zouden de bonden gewoon weer samen moeten gaan)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 17:41
lukas15
lukas15 is offline
Ik ben een groot dartfan, en doe het ook zelf
Ik ga het zeker volgen, vind het wel vet om ook die andere bond eens te zien, want vergis je niet er spelen echt een paar héle goeie spelers.

Hier even alle goeie spelers:

Phil Taylor --> Gaat ook dit jaar weer winnen!!!
John Part
Ronnie Baxter --> Ja die ja!
Alan Warriner
Peter Manley
ROLAND SCHOLTEN

Verder nog een paar oude bekenden:
Kevin Painter, Ritchie Burnett, Chris Mason, Steve Beaton, John Lowe en WAYNE MARDLE, verder nog één Nederlander, Arjan Moen (plaatste zich via een wild card)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 19:37
PV
PV is offline
hm hoop onbekende namen 'k wacht wel tot de finales
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 13:09
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Citaat:
lukas15 schreef:
Ik ben een groot dartfan, en doe het ook zelf
Ik ga het zeker volgen, vind het wel vet om ook die andere bond eens te zien, want vergis je niet er spelen echt een paar héle goeie spelers.

Hier even alle goeie spelers:

Phil Taylor --> Gaat ook dit jaar weer winnen!!!
John Part
Ronnie Baxter --> Ja die ja!
Alan Warriner
Peter Manley
ROLAND SCHOLTEN

Verder nog een paar oude bekenden:
Kevin Painter, Ritchie Burnett, Chris Mason, Steve Beaton, John Lowe en WAYNE MARDLE, verder nog één Nederlander, Arjan Moen (plaatste zich via een wild card)
Hé, nog een darter op het forum! Ik dart zelf ook en volg echt alles wat er maar te zien is. Denk ook dat Phil Taylor weer gaat winnen. Ben ook wel fan van Taylor.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 14:48
PV
PV is offline
mja k heb de wedstrijd gister van Moen toch maar wel gekeken, vond 'm toch vrij goed spelen wel verloren helaas..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 15:50
lukas15
lukas15 is offline
Jazeker ik ben een grote dartfan.

Ik vond de partij van Moen niet super goed, die engelsman da's een rare gooier zeg. Hij gooide ook niet echt top. Die Engelsman moet nu tegen Roland Scholten. Ik hoop dat Roland die partij wint.
Verder vond ik Wayne Mardle erg sterk spelen, als hij d epartij vanavond wint moet hij volgende week aantreden tegen Phil Taylor. Dat kan een mooie wedstrijd worden.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 17:19
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Zitten Baxter en Mason er nog in of niet??

Hoor niks over ze bij RTL Ellende...
Oud 29-12-2002, 17:50
lukas15
lukas15 is offline
Ze hebben nog niet gespeeld dus ze zitten er nog wel in!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2002, 18:17
Verwijderd
Dat darten komt me nu echt de neus uit. Vind de embassy leuk mar hoef niet op de hoogte te worden gehouden van de russische 3e klasse kampioenschappen
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 21:42
ZlatanSuperJood
Citaat:
lukas15 schreef:
Ze hebben nog niet gespeeld dus ze zitten er nog wel in!!!
Snap eg geen drol van dat toernooi...

Die Scholten ook, die speelt z'n eerste wedstrijd in de tweede ronde, waarom geen eerste ronde dan???
Oud 29-12-2002, 22:12
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:
Snap eg geen drol van dat toernooi...

Die Scholten ook, die speelt z'n eerste wedstrijd in de tweede ronde, waarom geen eerste ronde dan???
Zal hij wel een bye hebben gehad.. ofzo.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 23:17
PV
PV is offline
wow ik ga ik 't toch maar elke avond kijken denk ik echt superspannend zonet Scholten door naar de 3e ronde moet tegen degene die Beaton verslagen heeft, Askew oid
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 07:41
lukas15
lukas15 is offline
First Round

Steve Brown v David Platt
Mark Holden v Dave Smith
Paul Williams v Simon Whitlock
Wayne Mardle v Ray Carver
Bob Anderson v Al Hedman
Mick Manning v Lee Palfreyman
Reg Harding v Mark Robinson
Shayne Burgess v Arjan Moen

Second Round

Phil Taylor (1) v Steve Brown or David Platt
Peter Evison (16) v Wayne Mardle or Ray Carver
Dennis Smith (8) v Dennis Driestly
Denis Ovens (9) v Alex Roy
Roland Scholten (5) v Shayne Burgess or Arjan Moen
Dave Askew (12) v Steve Beaton
Alan Warriner (4) v Rod Harrington
John Lowe (13) v Les Fitton
John Part (2) v Cliff Lazarenko
Jamie Harvey (15) v Mark Holden or Dave Smith
Colin Lloyd (7) v Bob Anderson or Al Hedman
Andy Jenkins (10) v Chris Mason
Peter Manley (6) v Paul Williams or Simon Whitlock
Richie Burnett (11) v Keith Deller
Ronnie Baxter (3) v Mick Manning or Lee Palfreyman
Kevin Painter (14) v Reg Harding or Mark Robinson

Alle geplaatsje spelers staan automatisch al in de 2e ronde. Qualifiers moeten dus nog eerst de 1e ronde overleven.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 13:50
PV
PV is offline
Morgenavond Scholten weer

Gister was de wedstrijd van Mason best leuk om te kijken Mason is ook door btw..
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 14:28
Thomas
Thomas is offline
Hoe staat men er nu voor? Welke ronde zitten we en wanneer is de finale?!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 15:25
lukas15
lukas15 is offline
Woensdag 1 Januari 2003
18:00 Dennis Smith - Denis Ovens Ronde 3 -
19:30 Alan Warriner - Les Fitton Ronde 3 -
21:00 Phil Taylor - Wayne Mardle Ronde 3 -
22:30 Roland Scholten - Dave Askew Ronde 3 -

Donderdag 2 Januari 2003
14:00 John Part - Jamie Harvey Ronde 3 -
15:45 Colin Lloyd - Chris Mason Ronde 3 -
Pauze
20:00 Simon Whitlock - Richie Burnett Ronde 3 -
21:45 Ronnie Baxter - Kevin Painter Ronde 3 -

Vrijdag 3 Januari 2003
14:00 - ( ¼ Finale ) -
16:00 - ( ¼ Finale ) -
Pauze
20:00 - ( ¼ Finale ) -
22:00 - ( ¼ Finale ) -

Zaterdag 4 Januari 2003
20:00 - ( ½ Finale ) -
22:00 - ( ½ Finale ) -

Zondag 5 Januari 2003
20:00 - ( Finale ) -

Zo ziet t er dus uit.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 05:08
maxwell_temp
maxwell_temp is offline
Gebeurt het nou eigenlijk ook wel eens dat spelers weer terugkomen naar de BDO, want dat zie ik eigenlijk weinig gebeuren. En bijvoorbeeld Arjan Moen, zit hij nou ook meteen vast op de PDC, nu hij op het WK gespeeld heeft door het Nerderlandse kwalificatietoernooi te winnen, of kan hij ook zo weer voor de BDO uitkomen?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 10:40
lukas15
lukas15 is offline
Ik denk niet dat er echte top spelers van de PDC weer teruggaan naar de BDO, maar wat je wel eens ziet is dat mindere spelers zich voor the embassy en hjet wereldkampioenschap proberen te plaatsen. MOen zit niet vast bij de PDC
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:56
PV
PV is offline
Scholten door met 5-0 gewonnen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 13:14
Verwijderd
Citaat:
PV schreef:
Scholten door met 5-0 gewonnen
was wel ff wennen eerst die goede partij van mardle en taylor en dan die waardeloze van scholten Die gooide echt geen deuk in een pakkie boter maar die askew gooide geen pepernoot dus jah verdiende overwinning ben alleen bang dat als scholten een ook maar iets sterkere tegenstander krijgt dat ie er genadeloos uitgaat...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:09
lukas15
lukas15 is offline
Die partij van Taylor en Marlde was een goeie, jammer dat Mardle op dé momenten die belangrijke dubbels niet gooide.
Scholten moet in de volgende ronde aantreden tegen alan warriner, een hele goeie darter. de nummer 2 van de PDC geloof ik. Ik dnek dat scholten da niet gaat lukken... we'll see
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:13
PV
PV is offline
Citaat:
Supermach schreef:
was wel ff wennen eerst die goede partij van mardle en taylor en dan die waardeloze van scholten Die gooide echt geen deuk in een pakkie boter maar die askew gooide geen pepernoot dus jah verdiende overwinning ben alleen bang dat als scholten een ook maar iets sterkere tegenstander krijgt dat ie er genadeloos uitgaat...
jup Mardle/Taylor was van een véél hoger niveau.. en dan toch nog die commentator zeggen dat Scholten het makkelijk won terwijl ie zo slecht gooide als wat.. idd dat z'n tegenstander nóg slechter gooide, anders had ie er nu uitgelegen.

tegen Warriner weet 'k nie.. Scholten kan natuurlijk wel beter als gisteravond, dus hij maakt wel kans (hoop ik )
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 17:25
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Citaat:
lukas15 schreef:
Die partij van Taylor en Marlde was een goeie, jammer dat Mardle op dé momenten die belangrijke dubbels niet gooide.
Scholten moet in de volgende ronde aantreden tegen alan warriner, een hele goeie darter. de nummer 2 van de PDC geloof ik. Ik dnek dat scholten da niet gaat lukken... we'll see
Warrineer is volgens mij de nummer 5 van de PDC
Scholten dan 4
Baxter 3
John Part 2
Taylor 1
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 17:29
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Wow!!! Die wedstrijd tussen Taylor en Mardle was echt geweldig man! Zo'n goeie wedstrijd zie je echt niet vaak! Wel jammer dat Mardle niet gewonnen heeft.

Denk dat Scholten wel gaat winnen van Warriner. Maar daarna zal hij in de halve finale tegen Taylor moeten en dat haalt hij echt nooit. Taylor wordt voor de elfde keer wereldkampioen!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 10:57
lukas15
lukas15 is offline
Hier ff een update met wat info:

Friday 3rd January 2003

1.00pm John Part v. Chris Mason ( ¼ Final )

3.00pm Richie Burnett v. Kevin Painter ( ¼ Final )

Break

7.00pm Roland Scholten v. Alan Warriner ( ¼ Final )

9.00pm Phil Taylor v. Dennis Smith ( ¼ Final )

Saturday 4th January 2003

7.00pm TBC v. TBC ( ½ Final )

9.00pm TBC v. ( ½ Final )

Sunday 5th January 2003

7.00pm v. ( Final )

POSITION PREVIOUS PLAYERS NAME COUNTRY TOTAL POINTS
1 1 Phil Taylor England 263
2 2 John Part Canada 227
3 3 Ronnie Baxter England 190
4 4 Alan Warriner England 188
5 5 Roland Scholten Holland 185
6 6 Peter Manley England 175
7 9 Colin Lloyd England 169
8 7 Dennis Smith England 168
9 8 Denis Ovens England 168
10 11 Andy Jenkins England 154

Warriner staat dus boven Scholten...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 08:43
WolterB
WolterB is offline
ik heb gisteren de laatste iets meer dan een partij gezien, vind het minder hebben dan de embassy er mist iets

wle jammer voor scholten btw
Oud 04-01-2003, 09:07
lukas15
lukas15 is offline
Jah, klote voor scholten maar je moet nu wel concluderen dat hij hét niet heeft. Jammer maar helaas. Nu moet Taylor dat toernooi toch wel gaan winnen. Over het algemeen vind ik de embassy toch iets leuker en spannender (Taylor)...

Saturday 4th January 2003

7.00pm John Part v. Kevin Painter ( ½ Final )

9.00pm Phil Taylor v Alan Warriner.( ½ Final )

Sunday 5th January 2003

7.00pm v. ( Final )

Finale is denk ik Part - Taylor en dan wint Taylor
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 14:46
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
WolterB schreef:
ik heb gisteren de laatste iets meer dan een partij gezien, vind het minder hebben dan de embassy er mist iets

wle jammer voor scholten btw

ik weet wel wat. score omroepers met een normale stem oooh mijn god die gast met die schore stem is echt erg irritant
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 21:23
Thomas
Thomas is offline
En wordt het Part of Taylor?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 22:19
PV
PV is offline
Ik ben niet meer aan t kijken sinds Scholten dr uit is..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 23:04
ZlatanSuperJood
Kewl partijtje wel...
Oud 06-01-2003, 09:33
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:
Kewl partijtje wel...
Om van een hoogstaand niveau te spreken is eigenlijk een understatement. Jezus, wat gooide die mannen goed. Uiteindelijk toch Part die gewonnen had, en verdiend. Liever hij dan Taylor.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 12:54
br4m
br4m is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Om van een hoogstaand niveau te spreken is eigenlijk een understatement. Jezus, wat gooide die mannen goed. Uiteindelijk toch Part die gewonnen had, en verdiend. Liever hij dan Taylor.
Taylor verloren.... wel mooie wedstrijd hij verdiende het wel... dan maar die kneus van een part maar hij gooide net wat beter de dubbels... dat was het enige..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten