![]() |
|
Je geeft het zelf al allemaal aan:
- Het is verschillend hoeveel dagen d'r altijd tussen zitten. - Je bent (nog) niet aan de pil - Je hebt nog nooit sperma in je gehad (dus niet zwanger) - Je bent gestressed. Ik denk dat je je veel te veel zorgen maakt om niets. 31 dagen is helemaal niet zo veel als het normaal gesproken toch ook niet helemaal precies een aantal dagen is. Er zijn zat meiden die soms een uitschieter van 40 dagen hebben ofzo. Volgens mij is het dus gewoon de stress die er nou voor zorgt dat het alleen maar langer duurt. Probeer wat afleiding te zoeken en rustig te blijven ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Heb ik ook een keer gehad, super last van krampen, maar er kwam vrijwel niets uit, enorm vervelend ja.. Bij mij kwam het ruim tien dagen later dan normaal.. Het beste wat je kan doen is gewoon rustig blijven, als je het niet helemaal vertrouwd en gaat twijfelen of je misschien toch zwanger bent: verzeker jezelf door een zwangerschapstest te doen, dan kan je dat gedeelte van de stress al wegnemen... Vaak is het bij zoiets: eerst zien, dan geloven. Ook al weet je dat het eigenlijk niet mogelijk is, toch blijft het knagen... Doe dus een test en overtuig jezelf helemaal
![]() Behandel je pijnlijke buik met liefde, door lekker warme chocolademelk te drinken of thee. Leg er een lekkere warme kruik ofzo op, dat maakt dat de krampen minder worden en daardoor word je dus ook rustiger. Je kan ook zorgen dat je bloed iets beter stroomt, dat vertelde mijn tante een keer, geen idee of ze gelijk heeft: drink wat wijn, twee glazen ofzo. Dan word je bloed wat dunner en zal het, volgens haar dus, ook makkelijker eruit komen. Iig veel succes ermee en maak je niet al te druk he! Soms kan het zijn dat je gewoon een keer overslaat, wat voor reden het ook heeft.. (je huisarts zal zoiets ook zeggen). |
![]() |
|
Hoe harder je gaat stressen, hoe langer het zou kunnen duren voordat je weer ongesteld wordt. Dus relax inderdaad, wind je er niet zo over op, het zal allemaal wel meevallen.
Als je zenuwachtig ergens voor bent ofzo kan het ook zijn dat je ongesteldheid wordt uitgesteld.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Piltopic #23 Martiño | 500 | 17-11-2014 20:46 | |
Seksualiteit |
Zaterdag Verwijderd | 20 | 06-03-2008 23:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil topic #18 Bloem | 500 | 30-08-2007 18:34 | |
Seksualiteit |