Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2003, 09:21
marlies
marlies is offline
Hallo mensen.
Ik maak me nu eigenlijk wel zorgen. Ik heb nu al 4 dagen buikpijn, maar het wil niet komen. Er komt wel iets uit maar dat is bruin en soms een beetje bloed. Het is nu geloof ik de 31 dag na de vorige keer (het verschilt bij mij wel hoeveel dagen er tussen zitten)
Ik ben nog niet aan de pil, maar daar wil ik aan beginnen, zodra ik dus ongesteld word.
Ik denk niet dat ik zwanger ben, want ik heb het nog nooit gedaan en ja voorderest dat lijkt me gewoon niet, maar ik maak me zo'n zorgen!

Wie kan mij vertellen wat het is?
Oud 03-01-2003, 11:10
marlies
marlies is offline
sorry dat ik hem up, maar ik zit hier helemaal in de stress
Oud 03-01-2003, 11:25
Verwijderd
er komt dus wel bloed uit(bruin wordt dus gezien als oud bloed normaal gesproken), maar niet hevig als normaal?

ik zou t ff afwachten, en als t de volgende keer ook zo is naar de dokter gaan ff vragen hoe of wat
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 11:27
marlies
marlies is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
er komt dus wel bloed uit(bruin wordt dus gezien als oud bloed normaal gesproken), maar niet hevig als normaal?

ik zou t ff afwachten, en als t de volgende keer ook zo is naar de dokter gaan ff vragen hoe of wat

Ja precies. Ik kan niet zwanger zijn, maar ik ga nu telkens denken..Oh jee stel dat het toch zo is!! (lijkt me heel gek want ik heb nog nooit sperma in me gehad, maar ooh!! Ik zit zo in de stress!)
Oud 03-01-2003, 11:41
ijslollie
ijslollie is offline
Als je nog nooit sperma in je gehad hebt, ben je echt niet zwanger. Relax.
Oud 03-01-2003, 11:55
Gatara
Gatara is offline
Stressen werkt ook averechts...

Ga wat leuks doen; zet het van je af; het komt vanzelf wel...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 12:06
Balance
Balance is offline
Je geeft het zelf al allemaal aan:
- Het is verschillend hoeveel dagen d'r altijd tussen zitten.
- Je bent (nog) niet aan de pil
- Je hebt nog nooit sperma in je gehad (dus niet zwanger)
- Je bent gestressed.

Ik denk dat je je veel te veel zorgen maakt om niets. 31 dagen is helemaal niet zo veel als het normaal gesproken toch ook niet helemaal precies een aantal dagen is.
Er zijn zat meiden die soms een uitschieter van 40 dagen hebben ofzo.
Volgens mij is het dus gewoon de stress die er nou voor zorgt dat het alleen maar langer duurt.
Probeer wat afleiding te zoeken en rustig te blijven
Oud 03-01-2003, 12:24
marlies
marlies is offline
Citaat:
linda85 schreef:
Je geeft het zelf al allemaal aan:
- Het is verschillend hoeveel dagen d'r altijd tussen zitten.
- Je bent (nog) niet aan de pil
- Je hebt nog nooit sperma in je gehad (dus niet zwanger)
- Je bent gestressed.

Ik denk dat je je veel te veel zorgen maakt om niets. 31 dagen is helemaal niet zo veel als het normaal gesproken toch ook niet helemaal precies een aantal dagen is.
Er zijn zat meiden die soms een uitschieter van 40 dagen hebben ofzo.
Volgens mij is het dus gewoon de stress die er nou voor zorgt dat het alleen maar langer duurt.
Probeer wat afleiding te zoeken en rustig te blijven
Ik heb het niet nageteld en het is dag 34 en ik hoop dat jullie gelijk hebben.
Oud 03-01-2003, 13:28
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Komt allemaal wel in orde...
Je moet er minder aan denken en relaxe dan komt da allemaal wel vanzelf...
Oud 03-01-2003, 14:16
Verwijderd
Heb ik ook een keer gehad, super last van krampen, maar er kwam vrijwel niets uit, enorm vervelend ja.. Bij mij kwam het ruim tien dagen later dan normaal.. Het beste wat je kan doen is gewoon rustig blijven, als je het niet helemaal vertrouwd en gaat twijfelen of je misschien toch zwanger bent: verzeker jezelf door een zwangerschapstest te doen, dan kan je dat gedeelte van de stress al wegnemen... Vaak is het bij zoiets: eerst zien, dan geloven. Ook al weet je dat het eigenlijk niet mogelijk is, toch blijft het knagen... Doe dus een test en overtuig jezelf helemaal

Behandel je pijnlijke buik met liefde, door lekker warme chocolademelk te drinken of thee. Leg er een lekkere warme kruik ofzo op, dat maakt dat de krampen minder worden en daardoor word je dus ook rustiger.

Je kan ook zorgen dat je bloed iets beter stroomt, dat vertelde mijn tante een keer, geen idee of ze gelijk heeft: drink wat wijn, twee glazen ofzo. Dan word je bloed wat dunner en zal het, volgens haar dus, ook makkelijker eruit komen.

Iig veel succes ermee en maak je niet al te druk he! Soms kan het zijn dat je gewoon een keer overslaat, wat voor reden het ook heeft.. (je huisarts zal zoiets ook zeggen).
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 14:36
ekki
ekki is offline
Hoe harder je gaat stressen, hoe langer het zou kunnen duren voordat je weer ongesteld wordt. Dus relax inderdaad, wind je er niet zo over op, het zal allemaal wel meevallen.

Als je zenuwachtig ergens voor bent ofzo kan het ook zijn dat je ongesteldheid wordt uitgesteld.
Oud 03-01-2003, 20:53
Mara
Mara is offline
Had ik 2 of 3 weken geleden ook. Zat ook te stressen van "Daamn wat is dit!" maar het is weer over gegaan.
Ik ben nog niet ongesteld geweest maar dat komt omdat ik heel onregelmatig ben, dus volgens mij hoef je je geen zorgen te maken.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 10:44
marlies
marlies is offline
Ik kwam effe melden dat ik voor niets heb lopen stressen. Het is allemaal weer goed
Oud 04-01-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
marlies schreef:
Ik kwam effe melden dat ik voor niets heb lopen stressen. Het is allemaal weer goed
Gefeliciteerd
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten