Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou ik merk echt niet dat opeens 2ehandskleding hip word, in bepaalde kringen was het al veel langer hip, en vintage op de catwalk kwam vorig jaar geloof ik maar heeft niet echt veel invloed gehad op de samenleving. Breien is wel koel maar dat merk ik alleen bij een vriendinnetje van de kunstacademie.
Verder heb ik momenteel idd niet zoveel geld en is er waar ik woon niet zoveel te doen dus zit ik meestal films te kijken met mijn vriendje. Maar als er iets de moeite waard is ga ik wel. Maar ik ging al nooit zo superruig stappen dus is het niet zo gek. En even over die bioscoop, als je 's avonds naar de bioscoop gaat met popcorn en frisdrankjes dan kan je al bijna uit eten of stappen want dat is ook echt achterlijk aan de prijs.
||
Citaat:
Ennn... ik heb al gemerkt dat de economie invloed heeft op mijn leven ![]() En ja, ik ben ook wel bezig met oude en nieuwe kleren te combineren, maar dat deed ik al. Het komt ook door het hele vintage-gebeuren, dat vind ik echt geweldig ![]() ![]() Verder... ik ben niet vegetarisch dus over snacks hoor je mij niet klagen ![]()
|
Nouw, ik zie nog steeds een heleboel mensen met merkkleding lopen, en hoor veel mensen over uitgaan en dat ze bij de mcdonalds flinke cheeseburgers halen, dus ik zie het iig niet.
Bij mezelf; ach, de euro heeft veel impact om mijn koop en uitgaans gedrag. Gewoon omdat alles duur is en ik niet meer kan uitgeven dan dat ik binnenkrijg.. 2ehandskleding kocht ik vroger ook, en nu ook dus.. Roken doe ik nog steeds en vlees eet ik gewoon.. Huiselijk was ik eigenlijk altijd al wel een beetje! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
van anderen kan ik het natuurlijk niet zeggen hoe zei het ervaren.
en van mezelf: ik ging al zowiezo weinig uit, kocht redelijk goedkope kleding (ik hoef geen broek van 90 euro omdat er een merk op staat, een leuke hippe die ik nu heb was "slechts" 30 euro), en vegetaries eten, tja dat moeten ze zelf weten, ik eet gewoon vlees maar ik 'snack' niet veel of heb erg ongezonde gewoontes. misschien ben ik wel een trendsetter ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet niet... voor mij klopt het wel, maar het is eigenlijk al veel langer zo. sinds ik een jaar of 2 draag ik goedkopere kleren (tsja, kleedgeld he), ik rook niet, drink geen alcohol, eet geen vlees en ga niet zo veel uit. voor mij verandert er dus niks. maar ik zie dit soort dingen eigenlijk bij mijn vrienden (nog) niet. ik denk wel dat steeds meer mensen dit gaan doen, omdat alles duurder lijkt te worden en nouja, ze komen er uiteindelijk wel achter dat je met wat minder geld ook leuke dingen kunt doen.
|
![]() |
|
![]() |
Nou, hier in de buurt niet hoor. Op mn school word je doodgegooid met diesel, replay en karl kani.. Ik draag wel tweedehands kleding, maarjah, ik ben geen typische nederlandse jeugd denk ik
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij het idee dat het juist andersom is eigenlijk; laatste tijd koop ik eigenlijk vooral duurdere kleding dan eerder, ga ik sowieso vrijdagavond altijd uit, en meestal zaterdag ook nog. Al drink ik , vooral op zaterdag, veel minder omdat het allemaal zo belachelijk duur is geworden.
'gezonder' eten gaat bij mij wel weer redelijk op, eet sinds een paar maanden heel weinig vlees. Maar echt veel minder snoep/snacks eet ik dan weer niet.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Helaas moet ik schoenen kopen van leer omdat ik hele aparte voeten heb. Ze zijn namelijk heel erg breed. Dus ik moet altijd naar een speciale winkel, en dan kan ik nog maar kiezen tussen 1 of 2 paar. En dan is dat meestal van leer ![]() |
![]() |
|
![]() |
Een vriendin van mij heeft zelf haar sjaal gebreid, dus wat dat betreft
![]() Ik zit zelf nou niet echt op mijn geld te letten, geef niet overdreven veel meer of minder uit. Merkkleding draag ik nog steeds wel en ik zal ook niet gauw een tweedehands winkeltje binnenstappen denk ik ![]()
|
|