Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2002, 23:51
AJMouse
AJMouse is offline
Zo dat trekt wel ff aandacht

Zoals iedereen weet zijn die films al gemaakt, en dus staan ze ergens op filmrol danwel digitaal misschien.

Het zou toch leuk zijn als die uitlekken (op goeie kwaliteit ). Nouja misschien ook niet want in de bios is natuurlijk leuker om 'je eigen premiere' te zien.

Ik vind het in ieder geval wel een beetje k-lt-e dat we dik een jaar moeten wachten op iets dat al klaar is. Maarja, daar zit nix anders op he.

Weet iemand wanneer de DVD ongeveer uitkomt?
Oud 20-03-2002, 00:13
Verwijderd
LOTR is in 1 x opgenomen

en in 3 delen gehakt...

maar dvd versie komt dit jaar nog als het goed is ..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 02:47
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
AJMouse schreef:

Het zou toch leuk zijn als die uitlekken (op goeie kwaliteit ).

Reken er maar niet op. Die dingen worden erg goed bewaakt. En TTT en ROTK zijn nog niet eens fatsoenlijk gemonteerd en van FX voorzien. Het zou dus nergens op lijken.

Ik vind het in ieder geval wel een beetje k-lt-e dat we dik een jaar moeten wachten op iets dat al klaar is. Maarja, daar zit nix anders op he.

Precies.

Weet iemand wanneer de DVD ongeveer uitkomt?
Van LOTR dit jaar nog. Datum geen idee.

Oud 20-03-2002, 06:13
Not for Sale
Not for Sale is offline
nee hij is nog niet Echt af. Het Grote Filmschieten is wel over, maar hij wordt nog bijgeschaafd, pas werd nog bekendgemaakt dat er nog wat scenes bijkwamen voor Two Towers waardoor ze weer moesten gaan filmen. Ik acht de kans klein dat we de definitieve TT te zien krijgen voor het mag.
Oud 20-03-2002, 11:41
DaDude
DaDude is offline
Je hebt volkomen gelijk en als het 2e deel uit is moet je het boek lezen of het 1e deel weer gaan kijken voordat je het weer snapt maar ik heb ook iets gehoord van dat het nog niet helemaal af is bv special effects enz
Oud 21-03-2002, 18:46
Kleine A*
Kleine A* is offline
ik had gehoort dat Peter Jackson sommige dingen nog overnieuw had geschoten en nog bezig is met het monteren van de andere delen.......
Oud 21-03-2002, 21:02
GeritoDM
GeritoDM is offline
ze komen allemaal opdezelfde datum uit, alleen dan telkens een jaar dr tussen (jammer genoeg )
het lijkt mij veel leuker om ze eerst gewoon in de bios te zien ossow... dan eerst op zon klein rotbeeldschermpje van je pc
Oud 22-03-2002, 11:48
AJMouse
AJMouse is offline
sjah als je niet weet waar je moet downloaden, dan heb je inderdaad k. kwaliteit. Maar ik had em op vet goeie kwaliteit met 5:1 surround erbij enzo, op 4 cd's maar eerst in de bios gekeken, zo'n film verdient dat gewoon he
Reageren

Regels voor berichten