Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2002, 16:59
CABAL
CABAL is offline
Mijn vader heeft een HP deskjet 670C en ik een deskjet 510.

Enkele dagen terug had mn vader eindelijk zn nieuwe notebook binnen, en nadat alles geïnstalleerd was ed. sloot hij zn printer aan het nieuwe notebook. Bij het installeren ging het al mis, want Windows pakte de printer niet als een plug and play printer. Handmatig installeren lukte wel, maar wanneer je wilde gaan printen, dan laadde de printer het papier wel, maar op het moment dat hij normaal gaat printen stopt die ermee, en doet die helemaal niks meer... Ook wanneer we de printer weer aansloten op het oude notebook gebeurde er niks. Ook bij mijn computer gaf die dezelfde kuren...

Nadat we de 670c op mn pc hadden aangesloten, en tot de conclusie kwamen dat de printer kapot is, sloot ik mijn 510 weer aan. Om het allemaal nog leuker te maken dan het al was, deed mijn printer het ook opeens niet meer... Hij geeft dezelfde problemen als bij die 670c, en opnieuw installeren, opstarten zonder aangesloten te zijn ed. het werkt allemaal maar niet...

Iemand enig idee hoe dit kan cq hoe dit op te lossen is??

Zowel het oude notebook als mijn pc zijn geïnstalleerd met Windows XP Prof. Ut nieuwe notebook met Win XP Home...

Bij voorbaat dank...

Greetz...
Oud 27-12-2002, 08:19
Verwijderd
Is het kabel nog wel goed?

Geen pinnetje verneukt? Zo snel gaan die printers echt niet kapot. Volgens mij ligt het aan de communicatie tussen computer en printer..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 16:59
CABAL
CABAL is offline
Citaat:
******** schreef:
Is het kabel nog wel goed?

Geen pinnetje verneukt? Zo snel gaan die printers echt niet kapot. Volgens mij ligt het aan de communicatie tussen computer en printer..
Mja, daar dacht ik ook al aan... maar we hebben het met 2 verschillende kabels geprobeerd en geen succes... Verder lijkt er niks mis te zijn met de kabels, dus geen pinnetjes kapot ofzow...
Oud 02-01-2003, 18:19
Snufje
Snufje is offline
ondersteund XP deze printers wel? XP ondersteund bijvoorbeeld mijn scanner niet.... En ik heb wel eens gehoord dat pas vanaf de 690 op XP werkt. (Die van mij iig wel, de 690 )

Ik heb ff Hp-site gechecked voor drivers:

Citaat:
Bent u op zoek naar software voor Microsoft® Windows XP?

Voor dit product is op deze website momenteel geen Windows XP-software beschikbaar
Dus het lijkt erop dat XP hem niet ondersteund....
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:20
Snufje
Snufje is offline
'k zie dat mijn printer hetzelfde bericht geeft, dus 't hoeft toch niets te betekenen, want mijn printer detecteert xp automatisch
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 13:10
CABAL
CABAL is offline
Klopt, er zijn idd geen officiële drivers voor de printers die wij hebben, komt omdat Windows XP ze idd zelf pakt... Maar ze werkten eerst wel gewoon met Windows XP, maar nu vertikken ze het beide opeens...
Reageren

Regels voor berichten