Mijn vader heeft een HP deskjet 670C en ik een deskjet 510.
Enkele dagen terug had mn vader eindelijk zn nieuwe notebook binnen, en nadat alles geïnstalleerd was ed. sloot hij zn printer aan het nieuwe notebook. Bij het installeren ging het al mis, want Windows pakte de printer niet als een plug and play printer. Handmatig installeren lukte wel, maar wanneer je wilde gaan printen, dan laadde de printer het papier wel, maar op het moment dat hij normaal gaat printen stopt die ermee, en doet die helemaal niks meer... Ook wanneer we de printer weer aansloten op het oude notebook gebeurde er niks. Ook bij mijn computer gaf die dezelfde kuren...
Nadat we de 670c op mn pc hadden aangesloten, en tot de conclusie kwamen dat de printer kapot is, sloot ik mijn 510 weer aan. Om het allemaal nog leuker te maken dan het al was, deed mijn printer het ook opeens niet meer... Hij geeft dezelfde problemen als bij die 670c, en opnieuw installeren, opstarten zonder aangesloten te zijn ed. het werkt allemaal maar niet...
Iemand enig idee hoe dit kan cq hoe dit op te lossen is??
Zowel het oude notebook als mijn pc zijn geïnstalleerd met Windows XP Prof. Ut nieuwe notebook met Win XP Home...
Bij voorbaat dank...
Greetz...