Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2003, 19:35
G.T.C.
G.T.C. is offline
Mijn moeder had zo'n reclame folder ergens vandaag van die school. Ik zit al een paar jaar te zeggen dat ik best wel naar een toneel school zou willen. En deze lijkt me best proffesioneel en is toch nog dichtbij voor mij.

Maar kent iemand deze school en kan die daar dan wat over vertellen. Moet je eerst een jaar lang alleen maar lessen volgen, of doe je al meteen mee met produktie's of weet ik veel wat. Ik heb er echt geen idee van hoe dat allemaal in elkaar steekt, dus ik zou er graag wat van willen weten.

Groetjes
Oud 13-01-2003, 18:16
Gothic
Gothic is offline
Ik zit nu in het 1e jaar in Gouda. Ik heb 2 uur theater, 1 uur zang, 1 uur 'dans'. Ik vind het erg leuk. Je hebt idd lessen en aan het eind van het jaar begin je aan een korte productie.

Add me op msn of mail me of post hier je vragen, zal ik ze beantwoorden...
Oud 14-01-2003, 15:19
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Ik zit nu in het 1e jaar in Gouda. Ik heb 2 uur theater, 1 uur zang, 1 uur 'dans'. Ik vind het erg leuk. Je hebt idd lessen en aan het eind van het jaar begin je aan een korte productie.

Add me op msn of mail me of post hier je vragen, zal ik ze beantwoorden...
Ey, thnx! Ik zal je zo even toevoegen op msn. Ik kan er nu om een of andere reden niet opkomen.
Ik heb trouwens vandaag ook een informatie pakket binnengekregen. Maar ja, daar word ik ook niet veel wijzer van.

Ik zit me nu een beetje af te vragen of ik wel echt op les wil. Ik heb het altijd leuk gevonden om op school van die toneel stukken te doen enzo, en dan zeiden ze ook altijd; "oohh, wat leuk... je zou naar een toneelschool moeten gaan". Maar ja, lessen volgen is toch weer wat anders.

Maar ja, ik spreek je binnenkort wel op msn
Oud 14-01-2003, 19:39
Chelle
Chelle is offline
He ehm Gothic mag ik je ook toevoegen? Ik zit nu namelijk op jeugd theater hofplein, maar volgend jaar moet ik daar mee stoppen en dan zoek ik wat anders en....blablabla ?
Oud 14-01-2003, 21:23
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Chelle schreef:
He ehm Gothic mag ik je ook toevoegen? Ik zit nu namelijk op jeugd theater hofplein, maar volgend jaar moet ik daar mee stoppen en dan zoek ik wat anders en....blablabla ?
Ohh, dus als ik het inderdaad ga doen, komen we misschien wel bij elkaar volgend seizoen
Oud 18-01-2003, 18:32
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
linda85 schreef:
Ik zit ook in Gouda, in het 4e jaar om precies te zijn.
Als je vragen hebt mag je me wel mailen op lin_is_hier@hotmail.com (liever niet toevoegen op msn).

Ik zit in een productiejaar, maar heb de eerste 2 jaar net als Gothic 4 uur les gehad per week.

@t Gothic: van wie heb je les?
Simon - Theater (jonge jongen, redelijk knap)
Joost - Zang (rood haar, nu met snor en baard)
Leah - Dans (ze spreekt niet zo goed Nederlands)
Oud 18-01-2003, 18:33
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Chelle schreef:
Tuurlijk mag je me ook toevoegen...
Oud 18-01-2003, 20:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Simon - Theater (jonge jongen, redelijk knap)
Joost - Zang (rood haar, nu met snor en baard)
Leah - Dans (ze spreekt niet zo goed Nederlands)
oh haha.
die ken ik alle drie niet
Oud 19-01-2003, 18:17
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
linda85 schreef:
oh haha.
die ken ik alle drie niet
wat raar
Oud 21-01-2003, 18:32
Balance
Balance is offline
Citaat:
Gothic schreef:
wat raar
ik weet niet of je dat nou serieus bedoelt of niet, maar ik had gedacht dat ik toch zeker van toneel diegene wel zou kennen (gezien ik afgelopen 4 jaar al van 8 toneeldocenten les heb gehad).
Maar goed, dat heeft hier helemaal niks mee te maken, maar ik was gewoon nieuwsgierig.

Regels voor berichten