Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2003, 20:30
phoebe
phoebe is offline
Een half jaar geleden ofzo vertelde een goede vriend van me dat hij me wel leuk vond, ik was overdonderd en zei hem dat ik nix voor hem voelde.
Nu moet ik steeds aan hem denken en ik wil bij hem zijn, maar ik ben bang dat als ik een relatie met hem begin dat mijn liefde overgaat. Zeker omdat ik weet dat hij me nog steeds wel leuk vind ben ik bang om hem dit te vertellen omdat hij dan zeker een relatie wil beginnen!

ben ik nou de enige die zo'n ***probleem heeft?

wat meot ik doen??????!
of wat zou jij doen?!

p.s: iedereen nog een gelukkig nieuwjaar.....!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2003, 20:33
Thomas
Thomas is offline
Je moet niet bang zijn dat je verliefdheid overgaat. Ik zou dus zeker adviseren om ervoor te gaan. Mocht het wel zo zijn dat je niet meer verliefd bent dat moet je verder maar kijken want je doet. Je hebt volgens mij geen reden om niets met hem te beginnen. Ga gewoon achter je gevoel aan.. dan komt het altijd goed!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 20:37
twim
twim is offline
Gewoon wat ik denk en wat eigenlijk in de meeste situaties het beste is.

Gewoon eerlijk zijn.

Vertel hem gewoon wat je hier ook hebt geschreven.
Ik weet zeker dat hij dat echt waardeerd en dat jij je daarna ook prettiger voelt.

suc-6 ermee
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 21:53
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Je moet niet bang zijn dat je verliefdheid overgaat. Ik zou hem gewoon vertellen wat je voor hem voelt, je krijgt er waarschijnlijk spijt van als je het niet doet.
Ik heb ook wel een beetje in zo'n soort situatie gezeten (wist niet of ik wel genoeg voor hem voelde) maar nu ben ik heel blij met mn vriend
Dus je moet dr gewoon voor gaan
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 22:06
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
phoebe schreef:
Een half jaar geleden ofzo vertelde een goede vriend van me dat hij me wel leuk vond, ik was overdonderd en zei hem dat ik nix voor hem voelde.
Nu moet ik steeds aan hem denken en ik wil bij hem zijn, maar ik ben bang dat als ik een relatie met hem begin dat mijn liefde overgaat. Zeker omdat ik weet dat hij me nog steeds wel leuk vind ben ik bang om hem dit te vertellen omdat hij dan zeker een relatie wil beginnen!

ben ik nou de enige die zo'n ***probleem heeft?

wat meot ik doen??????!
of wat zou jij doen?!

p.s: iedereen nog een gelukkig nieuwjaar.....!
Ik zou ervoor gaan, en ik hoop dat mij hetzelfde gaat overkomen. Nou ja, degene die ik het verteld heb.
Oud 02-01-2003, 22:55
ABrules
ABrules is offline
Ik maak het mee... en niet op de leuke manier... ik vertelde het... ging op vakantie en kwam terug en ze zoende me... 2 dagen later maakt ze het uit... dit herhaalde zich enkele keren... uiteindelijk kwam er uit dat ze bang was dat het te saai wordt als we iets hebben... en dat ze bang is voor bepaalde gevoelens die ze krijgt als ze iets met me heeft, maar dat is hier niet belangrijk...

nou ja... het is het beste om eerlijk te zijn... en als je bang bent dat de verliefdheid overgaat gebeurt dat waarschijnlijk ook omdat je dat van te voren al bedenkt... je moet gewoon als je wat begint wat opener er aan beginnen en niet denken dat het toch wel misgaat... das alleen maar doemdenken...

en je eigen gevoelens niet gaan ontkennen... erop afgaan... je voelt wat je voelt en er is weinig dat dat kan veranderen...

maar als je al zo denkt... geef ik het weinig kans... als je er anders tegen aan gaat kijken... kan het natuurlijk heel mooi aflopen... hoop dat je voor je gevoel een goede keus maakt...

*zucht* heeft spijt voor mensen die bang zijn voor wat ze voelen
Reageren

Regels voor berichten