Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik maak het mee...
![]() nou ja... het is het beste om eerlijk te zijn... en als je bang bent dat de verliefdheid overgaat gebeurt dat waarschijnlijk ook omdat je dat van te voren al bedenkt... je moet gewoon als je wat begint wat opener er aan beginnen en niet denken dat het toch wel misgaat... das alleen maar doemdenken... en je eigen gevoelens niet gaan ontkennen... erop afgaan... je voelt wat je voelt en er is weinig dat dat kan veranderen... maar als je al zo denkt... geef ik het weinig kans... als je er anders tegen aan gaat kijken... kan het natuurlijk heel mooi aflopen... hoop dat je voor je gevoel een goede keus maakt... *zucht* heeft spijt voor mensen die bang zijn voor wat ze voelen ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |