Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Gaat tenslotte over het gevecht tussen goed en kwaad binnen het geloof. Of je religieus bent of niet, het blijft sterk. Alhoewel ik de vernieuwde versie een teleurstelling vind. Maar je gaf geen antwoord op de vraag. Alleen gekeken of met een stel giechelende vriendinnetjes? Hoe was de sfeer? Leeftijd heeft meestal wel met deze zaken te maken en geslacht ook, of gewoon weinig verstand van films.
||
Citaat:
|
![]() |
ik ben het eens met Legatus wbt the exorcist
de special effects zijn misschien achterhaald en de film is relatief traag (ten opzichte van moderne films) maar het verhaal is ijzersterk en de film was bij de eerste release behoorlijk controversieel; iets wat je niet vaak meer kunt zeggen bij de rerelease zat er een heel vervelnd ventje achter me, ook constant te lachen... ja sorry hoor, no offense, maar volgens mij begrijp je de film dan gewoon niet [Dit bericht is aangepast door ganralph (29-03-2002).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 |