Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2006, 13:21
Wuftie
Wuftie is offline
voor de boys, (en eventueel ook girlzz) vinden jullie meisjes m,et een wat steviger figuur ook net zo mooi als andere meisjes? ik ben op dit punt kei-onzeker, of ik wel ooit een jongen vindt die mij mooi vindt. op dit moment zijn die er niet...
Oud 11-02-2006, 13:23
Tiño
Tiño is offline
ja, wat is stevig he.
voor mij hoeft een meisje niet supermager te zijn.
ik val daar niet eens op, maar er zijn ook jongens die wel op stevig vallen hoor.
Oud 11-02-2006, 13:26
Papillonne
Papillonne is offline
Joh dat moet je niet zijn! Wat jongens mooi vinden, verschilt per persoon. Natuurlijjk zal het grootste deel toegeven Angelina Jolie een 'lekker wijf' te vinden maar in de werkelijkheid kijken ze niet op dezelfde manier naar vrouwen want er is nog een andere factor die meespeelt: je karakter. De een is iets dikker, de ander wat dunner, maar het draait er uiteindelijk om of je met iemand die ene klik hebt. Dat je samen kunt lachen, huilen, enz en je helemaal geweldig voelt bij diegene. En dan maakt die paar kilo meer of minder naar mijn idee niet zo veel uit.

Of heb ik het helemaal verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 13:26
MTpower
MTpower is offline
Ik heb graag wat om aan vast te houden
Britney spears achtig vind ik nix
Oud 11-02-2006, 13:27
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 11-02-2006 @ 14:26 :
Je hebt het helemaal goed
Zo zie ik het ook
Oud 11-02-2006, 13:36
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 11-02-2006 @ 14:26 :
Ik denk dat de meeste jongens het daarmee eens zijn hoor

Trouwens, op je veertien begin je te zien dat je niet meer dat lagere school-kind bent van een paar jaar geleden en ik weet heel goed (uit ervaring) dat je jezelf dan al gauw als "stevig" ervaart, terwijl je dat (waarschijnlijk) helemaal niet bent... Ik vond mezelf in die periode ook "dik", terwijl ik dat achteraf bekeken helemaal niet was. Ik had gewoon vriendinnetjes die kleiner en magerder (maar ook jongensachtiger) waren, helemaal nog niet "ontwikkeld" En dan voel je je inderdaad gauw "stevig", maar daarom ben je dat in de ogen van anderen nog niet.

Je bent veertien en krijgt vrouwelijke rondingen, terwijl je toch nog steeds dat frisse jeugdige hebt (wat trouwens nog wel een paar jaar blijft ) en dat is zéér aantrekkelijk, voor jongens en mannen van alle leeftijden...

Kijk, ik kén je niet en ik weet ook niet hoe je eruit ziet, maar ik geloof eerlijk waar dat ik het wel eens bij het rechte eind zou kunnen hebben...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 13:45
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 11-02-2006 @ 14:36 :
Trouwens, op je veertien begin je te zien dat je niet meer dat lagere school-kind bent van een paar jaar geleden en ik weet heel goed (uit ervaring) dat je jezelf dan al gauw als "stevig" ervaart, terwijl je dat (waarschijnlijk) helemaal niet bent... Ik vond mezelf in die periode ook "dik", terwijl ik dat achteraf bekeken helemaal niet was. Ik had gewoon vriendinnetjes die kleiner en magerder (maar ook jongensachtiger) waren, helemaal nog niet "ontwikkeld" En dan voel je je inderdaad gauw "stevig", maar daarom ben je dat in de ogen van anderen nog niet.

Herkenbaar!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 13:55
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Teh bigger teh cushion teh better teh pushin'

maar niet voor mij
Oud 11-02-2006, 14:07
Verwijderd
Smaken verschillen, dat gaat op voor alles dus ook voor dit. Sommige jongens zullen het aantrekkelijk vinden, anderen niet. Daar zijn geen standaard regels over.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 14:09
Verwijderd
Ach, ik ben niet de dunste, maar mijn vriend vindt het wel mooi (geloof ik ) en ook ik heb mijn dagen dat ik heel onzeker ben (vooral richting ongesteld worden... Die rothormonen ook ). Ik wilde zeggen: ga gewoon lekker stappen en flirt er eens op los. Goed voor je ego.
Maar dat gaat natuurlijk niet op als je 14 bent Maar hou de tip maar in gedachten voor later

En wat Blue Angel zegt, daar sluit ik me bij aan. Ik was toen al stevig vergeleken bij de kids toen (zo zag ik mezelf etc), maar als ik nu kijk naar dat figuur van toen zou ik bijna een moord doen om er weer zo uit te zien hahaha...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 14:16
I C U
I C U is offline
Tja, ik ken het verhaal wel, ik was ook altijd de grootste/stevigste, maar niet dik. Maarre, uiteindelijk maakt dat volgens mij maar weinig uit, met een leuke glimlach en een stel mooie kijkers kom je al een heel eind
Oud 11-02-2006, 14:19
Wuftie
Wuftie is offline
Citaat:
Tiño schreef op 11-02-2006 @ 14:23 :
ja, wat is stevig he.
dit noem ik stevig: (sl;aat op mezelf, ) ik weeg 55 kg bij een lengte van 1.54 m. al mijn vriendinnen zijn gemiddeld 1.70 en wegen allemaal ook rond de 55kg. das tog wel een verschil he? tog zeker zoon 20 cm en tog hetzelfde gewicht
Oud 11-02-2006, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Dat zou dus betekenen dat de meerderheid van de jongens op 'stevige' of 'mollige' meisjes valt? Kom nou, iedereen weet dat dat niet zo is. Er zit een wereld van verschil tussen wat mensen op internet zeggen, wat ze zeggen om iemand niet te willen kwetsen, en wat uiteindelijk gebeurt als puntje bij paaltje komt en een 'stevig' of 'mollig' meisje op je verliefd blijkt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 14:53
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-02-2006 @ 15:32 :
Dat zou dus betekenen dat de meerderheid van de jongens op 'stevige' of 'mollige' meisjes valt? Kom nou, iedereen weet dat dat niet zo is. Er zit een wereld van verschil tussen wat mensen op internet zeggen, wat ze zeggen om iemand niet te willen kwetsen, en wat uiteindelijk gebeurt als puntje bij paaltje komt en een 'stevig' of 'mollig' meisje op je verliefd blijkt te zijn.
Wat bedoel je daarmee? Dat de meeste mannen/jongens een mollig meisje af zullen wijzen?

Citaat:
Wuftie schreef op 11-02-2006 @ 15:19 :
dit noem ik stevig: (sl;aat op mezelf, ) ik weeg 55 kg bij een lengte van 1.54 m. al mijn vriendinnen zijn gemiddeld 1.70 en wegen allemaal ook rond de 55kg. das tog wel een verschil he? tog zeker zoon 20 cm en tog hetzelfde gewicht
Lieve schat,
1. Er zijn vast meisjes van 14 van 1.70 die 55 kg wegen, maar dit is echt weinig hoor. Zoals boven al genoemd wordt, moet je er rekening mee houden dat je nog in de groei bent en de een daardoor wat minder weegt dan de ander. Niemand is op die leeftijd al klaar met ontwikkelen en om me heen zag ik dat dit ook vaak met 'schokken' gaat: vanaf het moment dat je voor het eerst ongesteld wordt (voor ieder op een ander moment) krijg je opeens heupen en kom je redelijk wat aan. Ik kan op school zo ongeveer aanwijzen welke meisjes al ongesteld zijn en welke niet. Pas rond je 19e zou ik je figuur 'serieus nemen' want voor die tijd groei je nog in de breedte en in de lengte en kunnen alle verhoudingen dus nog veranderen.

2. Bereken je BMI eens:
De BMI wordt als volgt berekend
BMI (kg/m²) = lichaamsgewicht in kg / lengte in meter in het kwadraat

Onder de 18,5: dan heb je eigenlijk ondergewicht.
Tussen de 18,5 en de 24,9: dan zit je goed, proberen te houden zo.
Tussen de 25 en de 29,9: je loopt niet echt een risico, maar je mag niet dikker worden.
Tussen de 30 en de 39,9: je zou 5 tot 10 kg. moeten vermageren want je maakt kans op bepaalde aandoeningen zoals diabetes, hartaandoeningen en rugklachten.
Boven de 40: je moet dringend vermageren want je gezondheid is in gevaar!

Dus, nu weet je ongeveer hoe ernstig het wel of niet is neem ik aan?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 15:00
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 11-02-2006 @ 15:53 :

2. Bereken je BMI eens:
De BMI wordt als volgt berekend
BMI (kg/m²) = lichaamsgewicht in kg / lengte in meter in het kwadraat

Onder de 18,5: dan heb je eigenlijk ondergewicht.
Tussen de 18,5 en de 24,9: dan zit je goed, proberen te houden zo.
Tussen de 25 en de 29,9: je loopt niet echt een risico, maar je mag niet dikker worden.
Tussen de 30 en de 39,9: je zou 5 tot 10 kg. moeten vermageren want je maakt kans op bepaalde aandoeningen zoals diabetes, hartaandoeningen en rugklachten.
Boven de 40: je moet dringend vermageren want je gezondheid is in gevaar!

Dus, nu weet je ongeveer hoe ernstig het wel of niet is neem ik aan?
Ze is 14, dan geldt het BMI nog niet op die manier.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Citaat:
nare man schreef op 11-02-2006 @ 15:32 :
Dat zou dus betekenen dat de meerderheid van de jongens op 'stevige' of 'mollige' meisjes valt?
Neen, dat betekent dat ik denk dat de meeste jongens graag wat hebben om aan vast te houden.

Da's heel wat anders dan vallen op mollige meiden.

Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 15:20
Arthur2006
Arthur2006 is offline
Ik vind de uitstraling die iemand heeft een heel stuk belangrijker.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 15:27
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Citaat:
Arthur2006 schreef op 11-02-2006 @ 16:20 :
Ik vind de uitstraling die iemand heeft een heel stuk belangrijker.
En jouw avatar is ubervet!!! i love the song&i love the clip!
Oud 11-02-2006, 15:29
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
On-topic: uitstraling doet inderdaad een boel, voor mij is het gezicht ook belangrijk, niet alleen het lichaam. En het innerlijk/karakter natuurlijk... Wel val ik een beetje op slank maar het is niet een vereiste...
Oud 11-02-2006, 15:32
Thee Muts
Thee Muts is offline
Meid, je bent 14. Je lichaam is zich op allerlei gebieden aan het ontwikkelen, zowel lichamelijk als emotioneel. Je lichaam veranderd van een meisjes lichaam naar dat van een jonge vrouw. Je krijgt meer vorm en figuur en de vetreserves veranderen daar ook in mee. Dat lijkt nu allemaal heel vervelend, maar is iets wat bij alle meiden gebeurd, bij de ene eerder dan bij de andere. Naarmate je lichaam zich verder ontwikkeld, raak alles weer steeds meer in verhouding en zul je je er veel prettiger bij voelen. Het is nu even heel vervelend, maar onthou dat het iets tijdelijks is. Geef je lichaam (en dus ook jezelf) de tijd om die ontwikkeling door te maken. Die ontwikkelingen zijn nu nog lang niet klaar, dus je kunt er ook nog vrij weinig over zeggen. Waarschijnlijk zul je ook nog wel wat gaan groeien, waardoor de verhoudingen zich aan elkaar aan gaan passen. De ene persoon wordt eerst heel lang en dun en krijgt daarna wat meer vrouwelijke vormen, de ander begint eerst met die vorming en gaat later nog een stukje de lengte in.

Ook op emotioneel gebied ben je je flink aan het ontwikkelen nu. Dat kan je heel onzeker maken, zeker in combinatie met die lichamelijke veranderingen. Je weet nog niet goed wat je kan verwachten en wat je nu uiteindelijk precies wil. Ook heel vervelend, maar ook weer iets wat iedere meid doormaakt en waar gedurende de tijd steeds meer stabiliteit in komt. Je ontwikkeld je ook emotioneel tot een jonge vrouw en komt er steeds meer achter wie je wil zijn. Geef het de tijd. Probeer te accepteren dat je lichaam zich aan het ontwikkelen is en dat die ontwikkeling heel normaal is. Het kan soms even heel vervelend zijn, maar uiteindelijk vormt het je tot de jonge vrouw die je over een aantal jaar bent

En dit verklaard dus ook waarom dat bmi-gebeuren op deze leeftijd nog helemaal niet speelt, want haar lichaam is zich nog hevig aan het ontwikkelen. Dus daar valt nu nog weinig over te zeggen.
Oud 11-02-2006, 15:34
Valentine
Valentine is offline
Citaat:
Wuftie schreef op 11-02-2006 @ 15:19 :
je hebt een proma geicht bij je lengte hoor en het gaat niet om je gewicht maar om hoe je eruit ziet toch. ik ken meiden die wegen wat meer dan gemiddeld maar die zien er onwijs goed uit. het gaat om je uitstraling. zorg gewoon dat je er vrolijk uitziet en lach veel, ga je vooral niet druk maken om of andere jou wel mooi vinden.
Oud 11-02-2006, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Papillonne schreef op 11-02-2006 @ 15:53 :
Wat bedoel je daarmee? Dat de meeste mannen/jongens een mollig meisje af zullen wijzen?
Wat ik daarmee bedoel is precies wat er staat: er zit een grote discrepantie tussen wat anonymi onder elkaar zeggen op internet en hoe de praktijk is.

Het verdient overigens ook opmerking dat een zekere ruimdenkendheid over figuren vaak later komt. (Pre-)pubers onderling kunnen keihard zijn, terwijl het op latere leeftijd vaker wat relaxter wordt opgevat.

Citaat:
Valentine schreef:
(...) en het gaat niet om je gewicht maar om hoe je eruit ziet toch (...)
Je hebt gelijk. Hoeveel je weegt heeft inderdaad niets te maken met hoe je eruit ziet.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 16:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-02-2006 @ 15:39 :

Je hebt gelijk. Hoeveel je weegt heeft inderdaad niets te maken met hoe je eruit ziet.
Aangezien dit vast sarcastisch is... Ik sprak eens een meisje dat een stuk slanker was dan ik, wel even lang en ook bijna even zwaar. (hangt er natuurlijk ook vanaf wáár je vet zit en of dat een beetje netjes verdweeld is. Er zijn vaak ook meisjes met een best slanke taille maar met een enorme kont ofzo.

Gewicht zegt niet perse alles, maar is zeker wel van belang.

verder nog ontopic: kijk naar mij en ik heb een vriendje dat mij heel mooi vindt
Oud 11-02-2006, 16:13
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik vind persoonlijk dun mooier maar goed
Er zijn idd genoeg jongens die wel op iets stevigers vallen, blabla.
Oud 11-02-2006, 16:39
Nona
Nona is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-02-2006 @ 15:09 :
Ach, ik ben niet de dunste
Aansteller jij hebt een heel mooi en normaal figuur.

Ik vind meisjes die wat steviger zijn vaak wel mooi, zolang hun gewicht mooi verdeeld is over het lichaam en er ook een mooi koppie opzit. Een beetje stevig is niet erg hoor. Soms zelfs erg mooi.
Maar zo denk ik er niet over als het om mezelf gaat.
Oud 11-02-2006, 16:45
Optima
Optima is offline
er zijn genoeg stevigere meisjes met vriendjes, dus je hoeft je nergens zorgen over te maken. Niet iedereen wil per se koste wat het kmost, een model als vriend of vriendin, simpelweg omdat mensen zelf ook niet perfect zijn.
Al ben je wat dikker, maar heb je een leuk gezicht, en een mooi geproportioneerd lijf, daar kom je meestal verder mee dan een supermodellen lijf met een lelijk gezicht/karakter.
Oud 11-02-2006, 16:50
Iduna
Iduna is offline
Ik heb niet echt het idee dat mensen op een bepaald figuur vallen. Je kunt voorkeur hebben voor dunne mensen, maar om iets dikkere mensen meteen af te schrijven is natuurlijk onzin (al gebeurt het wel, maar dat gebeurt denk ik door een kleine groep).
Je hebt dikke mensen die ook echt geen uitstraling hebben (of juist iets negatiefs uitstralen, bijv. dat ze zichzelf zielig vinden e.d., dat is alles behalve aantrekkelijk).

In vergelijking met je vriendinnen ben je misschien wat steviger, maar dat is niet slechter of minder leuk. Die vriendinnen zijn juist wat aan de dunne kant, toch? Er zijn heus wel mensen die verder kijken dan het figuur (dat is in ieder geval te hopen).
Zorg er gewoon voor dat je er verzorgd uitziet én aardig bent.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 17:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 11-02-2006 @ 17:39 :
Aansteller jij hebt een heel mooi en normaal figuur.
dat dacht ik ook toen ik dat las.

maar goed. er zijn zowel meisjes die stevige jongens leuk vinden als jongens die stevige meisjes leuk vinden.
Oud 11-02-2006, 18:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-02-2006 @ 16:39 :
Wat ik daarmee bedoel is precies wat er staat: er zit een grote discrepantie tussen wat anonymi onder elkaar zeggen op internet en hoe de praktijk is.
Wat zeg je dat toch weer beschaafd.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 18:25
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben zelf niet de dunste maar mijn vriendje zei dat hij me precies goed vond en dat hij niet hield van dunne sprietjes.

Ik denk dat er meer mensen zijn die houden van stevig dan van ultradun.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 18:42
Verwijderd
Sommigen mannen willen een poppetje waarbij ze het idee hebben dat ze ieder moment uitelkaar kan vallen en sommigen hebben liever een nijlpaard waar ze 3 keer in passen. En de rest wil liever iets daartussen.

Laatst gewijzigd op 11-02-2006 om 18:49.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 18:47
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 11-02-2006 @ 19:25 :

Ik denk dat er meer mensen zijn die houden van stevig dan van ultradun.
Waarom denk je dat? En waarom zo'n groot verschil? (Denk dat er weinig mensen zijn die echt van uitersten houden, ultradun is een uiterste, stevig niet. Ultradik wel.)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 19:04
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 11-02-2006 @ 19:42 :
Sommigen mannen willen een poppetje waarbij ze het idee hebben dat ze ieder moment uitelkaar kan vallen en sommigen hebben liever een nijlpaard waar ze 3 keer in passen. En de rest wil liever iets daartussen.

dun is mooi, als in: dunne taille enzovoort. Maar mannen hebben graag rondingen.
En voor mooie rondingen moet je meestal iets steviger zijn

ikzelf was een tijd geleden mooi slank, maar ben nu veel verdikt en blij dat ik nu rondingen heb want ik was plat en recht.. (alhoewel ik wel een beetje heen en weer geslingerd word tussen 'fijn! rondingen!' en 'ik wil terug smaller zijn..')
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 20:04
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Valentine schreef op 11-02-2006 @ 16:34 :
(..) en het gaat niet om je gewicht maar om hoe je eruit ziet toch (..)
Vind ik ook.. Heel veel mensen schatten mij veel lichter dan ik werkelijk ben Terwijl ik volgens mij wel te zwaar ben voor mijn lengte Maak me er niet zo druk om, heb niet aandacht tekort ofzo omdat ik wat zwaarder ben..
Oud 11-02-2006, 20:43
Myuki
Myuki is offline
Volgens mij hebben stevige meisjes niet minder vaak een relatie dan dunne meisjes.

ach, maak je niet druk joh.
Oud 11-02-2006, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Papillonne schreef op 11-02-2006 @ 14:26 :
Dat je samen kunt lachen, huilen, enz en je helemaal geweldig voelt bij diegene. En dan maakt die paar kilo meer of minder naar mijn idee niet zo veel uit.

Ja, dat denk ik wel.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 22:11
Verwijderd
Dat je het verkeerd hebt dus
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 22:27
Joostje
Joostje is offline
Ik vind dun zelf wel mooier. Ken eerlijk gezegd geen enkele jongen die op mollig valt.
Oud 11-02-2006, 22:30
Pandora
Pandora is offline
Ik val in ieder geval niet op mollige mannen
Oud 11-02-2006, 23:05
vosje16
vosje16 is offline
Mijn broer valt op wat stevigere meisjes (maar dat komt omdat die meestal ook wat dikkere borsten hebben ) Maarja, graatmagere meisjes vindt hij dus maar nix...

Trouwens, in mijn omgeving ken ik 3 mollige meisjes die elk al meer dan een jaar een relatie hebben!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 00:01
Escapism
Escapism is offline
topicstarter wilt gewoon gerustgesteld worden en horen dat jongens haar ook heus wel mooi zullen vinden.
Oud 12-02-2006, 12:42
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Escapism schreef op 12-02-2006 @ 01:01 :
topicstarter wilt gewoon gerustgesteld worden en horen dat jongens haar ook heus wel mooi zullen vinden.
Klopt, ik vind dat we dat nog aardig doen eigenlijk
Achja de maatschappij is gewoon verkloot door al die schriele meisjes in reclames ed. Vroeger was de ideale vrouw super mollig, tegenwoordig heeft ze een figuur wat praktisch bijna onmogelijk is (als vrouwen het figuur van een etalagepop hadden, konden ze serieus dus echt geen kind krijgen. hoi?)
Jammer...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 13:53
Verwijderd
Ik heb zelf enorme heupen en een best grote kont, om het zo maar even te brengen, maar ik ben niet dik. Ik weeg ook best veel, maar dat zit 'm vooral in die heupen en billen.
Misschien is dat bij jou ook wel zo. In dat geval, zou ik me geen zorgen maken!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 14:35
adon1s
adon1s is offline
Vind dat 'vollere' vrouwen vaak een veel mooier gezicht hebben. Leuke bolle wangetjes. Kijk ik val sowieso niet op magere dingen, er moet voor mij wel wat vlees aan zitten, maar ze moet niet dik zijn.
Als je jezelf onzeker voelt kan je hier het beste wat aan doen. Ga lekker sporten, doe iets wat je leuk vind. Je zal merken dat je je er een stuk zelfverzekerder door gaat voelen, maar je moet wel echt willen.
Succes!
Oud 12-02-2006, 14:52
Papillonne
Papillonne is offline
Best lastig onderwerp aangezien de definities voor 'stevig', 'dik' en 'mollig' voor iedereen verschillend zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 15:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 12-02-2006 @ 15:52 :
Best lastig onderwerp aangezien de definities voor 'stevig', 'dik' en 'mollig' voor iedereen verschillend zijn.
Idd. Ik heb zelf, lang geleden, een topic als deze geopend en wat me toen opviel was dat iemand met maat 40 al als mollig of zelfs dik werd gezien. Sommige mensen schijnen niet in te zien dat 'niet mager' niet meteen dik betekend.
Oud 12-02-2006, 15:58
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 12-02-2006 @ 16:32 :
Idd. Ik heb zelf, lang geleden, een topic als deze geopend en wat me toen opviel was dat iemand met maat 40 al als mollig of zelfs dik werd gezien. Sommige mensen schijnen niet in te zien dat 'niet mager' niet meteen dik betekend.
Grappig. Dan zouden ze eens iemand met maat 40 in het echt moeten zien en begrijpen dat ze uit hun nek lullen?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 16:11
Verwijderd
Er is denk ik nog altijd een groot verschil tussen slank, volslank, mollig, dik en mager.

voor mij zou ik het zo indelen:

slank: 36-38
gewoon/slank: 40
gewoon: 42
volslank: 44
dik: 50+

Mollig vind ik trouwens meer een woord voor een klein kindje met appelwangetjes.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 16:27
Iduna
Iduna is offline
Je kunt niet alleen maar afgaan op de maten en het aantal kilo's. Mensen met brede heupen en een platte buik kunnen dezelfde maat hebben als mensen zonder brede heupen en een buik.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 16:30
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 12-02-2006 @ 17:27 :
Je kunt niet alleen maar afgaan op de maten en het aantal kilo's. Mensen met brede heupen en een platte buik kunnen dezelfde maat hebben als mensen zonder brede heupen en een buik.
inderdaad

oftewel het is maar net hoe je eruit ziet

Maar over het algemeen denk ik dat mannen een iets vollere vrouw beter vinden dan een gratenbak.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten