Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo zie ik het ook ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, op je veertien begin je te zien dat je niet meer dat lagere school-kind bent van een paar jaar geleden en ik weet heel goed (uit ervaring) dat je jezelf dan al gauw als "stevig" ervaart, terwijl je dat (waarschijnlijk) helemaal niet bent... Ik vond mezelf in die periode ook "dik", terwijl ik dat achteraf bekeken helemaal niet was. Ik had gewoon vriendinnetjes die kleiner en magerder (maar ook jongensachtiger) waren, helemaal nog niet "ontwikkeld" ![]() Je bent veertien en krijgt vrouwelijke rondingen, terwijl je toch nog steeds dat frisse jeugdige hebt (wat trouwens nog wel een paar jaar blijft ![]() ![]() Kijk, ik kén je niet en ik weet ook niet hoe je eruit ziet, maar ik geloof eerlijk waar dat ik het wel eens bij het rechte eind zou kunnen hebben... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar niet voor mij
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
1. Er zijn vast meisjes van 14 van 1.70 die 55 kg wegen, maar dit is echt weinig hoor. Zoals boven al genoemd wordt, moet je er rekening mee houden dat je nog in de groei bent en de een daardoor wat minder weegt dan de ander. Niemand is op die leeftijd al klaar met ontwikkelen en om me heen zag ik dat dit ook vaak met 'schokken' gaat: vanaf het moment dat je voor het eerst ongesteld wordt (voor ieder op een ander moment) krijg je opeens heupen en kom je redelijk wat aan. Ik kan op school zo ongeveer aanwijzen welke meisjes al ongesteld zijn en welke niet. Pas rond je 19e zou ik je figuur 'serieus nemen' want voor die tijd groei je nog in de breedte en in de lengte en kunnen alle verhoudingen dus nog veranderen. 2. Bereken je BMI eens: De BMI wordt als volgt berekend BMI (kg/m²) = lichaamsgewicht in kg / lengte in meter in het kwadraat Onder de 18,5: dan heb je eigenlijk ondergewicht. Tussen de 18,5 en de 24,9: dan zit je goed, proberen te houden zo. Tussen de 25 en de 29,9: je loopt niet echt een risico, maar je mag niet dikker worden. Tussen de 30 en de 39,9: je zou 5 tot 10 kg. moeten vermageren want je maakt kans op bepaalde aandoeningen zoals diabetes, hartaandoeningen en rugklachten. Boven de 40: je moet dringend vermageren want je gezondheid is in gevaar! Dus, nu weet je ongeveer hoe ernstig het wel of niet is neem ik aan? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Da's heel wat anders dan vallen op mollige meiden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het verdient overigens ook opmerking dat een zekere ruimdenkendheid over figuren vaak later komt. (Pre-)pubers onderling kunnen keihard zijn, terwijl het op latere leeftijd vaker wat relaxter wordt opgevat. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gewicht zegt niet perse alles, maar is zeker wel van belang. verder nog ontopic: kijk naar mij en ik heb een vriendje dat mij heel mooi vindt ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind meisjes die wat steviger zijn vaak wel mooi, zolang hun gewicht mooi verdeeld is over het lichaam en er ook een mooi koppie opzit. Een beetje stevig is niet erg hoor. Soms zelfs erg mooi. Maar zo denk ik er niet over als het om mezelf gaat. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
maar goed. er zijn zowel meisjes die stevige jongens leuk vinden als jongens die stevige meisjes leuk vinden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dun is mooi, als in: dunne taille enzovoort. Maar mannen hebben graag rondingen. En voor mooie rondingen moet je meestal iets steviger zijn ![]() ikzelf was een tijd geleden mooi slank, maar ben nu veel verdikt en blij dat ik nu rondingen heb want ik was plat en recht.. (alhoewel ik wel een beetje heen en weer geslingerd word tussen 'fijn! rondingen!' en 'ik wil terug smaller zijn..') |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, dat denk ik wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Achja de maatschappij is gewoon verkloot door al die schriele meisjes in reclames ed. Vroeger was de ideale vrouw super mollig, tegenwoordig heeft ze een figuur wat praktisch bijna onmogelijk is (als vrouwen het figuur van een etalagepop hadden, konden ze serieus dus echt geen kind krijgen. hoi?) Jammer... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oftewel het is maar net hoe je eruit ziet Maar over het algemeen denk ik dat mannen een iets vollere vrouw beter vinden dan een gratenbak. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
IK WIL ACTRICE WORDEN!!1 hulp Hachina | 51 | 26-02-2009 13:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zomer voor een voller figuur! ikke23 | 37 | 29-05-2005 16:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
gewicht meisjes blurred | 42 | 13-05-2004 16:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoi! IK ben nieuw hier!! Verwijderd | 6 | 05-11-2003 19:24 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Lifestyle |
slecht, die ideale-vrouwen-figuren *Soull* | 69 | 15-05-2002 19:03 |